eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWĘ NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH I ALKOHOLI WYSOKOPROCENTOWYCH Nr sprawy 28/29/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Warszawa: DOSTAWĘ NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH I ALKOHOLI WYSOKOPROCENTOWYCH Nr sprawy 28/29/2016
Numer ogłoszenia: 98598 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 814 085, faks 261 813 217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH I ALKOHOLI WYSOKOPROCENTOWYCH Nr sprawy 28/29/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów bezalkoholowych i alkoholu wysokoprocentowego przeznaczonych do dalszej odsprzedaży. Z uwagi na przeznaczenie do dalszej odsprzedaży w tabelach wskazano nazwy handlowe produktów, które są kupowane przez nabywców w Kasynie u Zamawiającego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: produkty muszą być opatrzone wyłącznie znakami, atestami i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego, produkty mają być dostarczane w opakowaniach jednostkowych oraz transportowych (zbiorczych) oznakowanych i zawierających informacje dotyczące nazwy i adresu producenta, nazwy i adresu dystrybutora, nazwy produktu, daty produkcji, przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji i spełniał wymagania: ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006, (Dz.U. 2015 Nr poz. 594 z poźn. zm.)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.14.00-2, 15.91.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia na cześć II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na obrót hurtowy napojami alkoholowymi wydane na podstawie ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2016 r. poz. 487, ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę musi wykazać że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie jedną dostawę zawierającą w swym przedmiocie - na Część I - dostawę napojów bezalkoholowych wraz z dostawą materiałów promocyjnych , przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż 60.000,00 zł brutto, - na Część II - dostawę alkoholi wysokoprocentowych przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż 200.000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa ta została wykonana, oraz załączy dowody, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca składający ofertę na część II ma złożyć aktualne zezwolenie na obrót hurtowy napojami alkoholowymi wydane na podstawie ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2016 r. poz. 487, ze zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienie tego faktu spoczywa na Wykonawcy, zmiany wysokości wynagrodzenia. Strony przewidują możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących sytuacjach: w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych podatku od towarów i usług (VAT) albo stawek podatku akcyzowego w okresie obowiązywania umowy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zamawiający po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 5 i 6, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 3, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1, z wnioskiem o zmianę umowy, na zasadach określonych w ust. 2, może wystąpić Zamawiający.Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 128. Koszt SIWZ - 6,00 PLN. + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210a (II piętro)...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa napojów bezalkoholowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Coca Cola 0,2l butelka szklana 40 000 szt. Sprite 0,2 l butelka szklana 3 200 szt. Fanta 0,2 l butelka szklana 4 000 szt. Tonik 0,2 l butelka szklana 2 400 szt. Coca Cola 0,5 l butelka plastikowa 8 000 szt. Sprite 0,5 l butelka plastikowa 4 000 szt. Fanta 0,5 l butelka plastikowa 4 000 szt. Tonik 0,5 l butelka plastikowa 2 400 szt. Coca Cola 1 l butelka plastikowa 6 000 szt. Fanta 1 l butelka plastikowa 3 200 szt. Sprite 1 l butelka plastikowa 3 200 szt. Woda Kropla Beskidu niegazowana 0,25 l Butelka szklana 12 000 szt. Woda Kropla Beskidu gazowana 0,25 l Butelka szklana 12 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.14.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa alkoholi wysokoprocentowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wódka Biała Dama 40proc. 0,5 l. 800 szt. Wódka Żubrówka biała 40proc. 0,5 l. 1600 szt. Wódka Żubrówka 40proc. 0,5 l. 240 szt. Wódka Żołądkowa De-Luxe 40proc. 0,5 l. 1600 szt. Wódka Luksusowa 40proc. 0,5 l. 600 szt. Wódka Wyborowa40proc. 0,5 l. 1200 szt. Wódka Pan Tadeusz 40proc. 0,5 l. 600 szt. Wódka Smirnoff 40proc. 0,5 l. 1000 szt. Wódka Bols 40proc. 0,5 l. 600 szt. Wódka Krupnik Premium 40proc. 0,5 l. 1600 szt. Wódka Siwucha 40proc. 0,5 l. 240 szt. Wódka Finlandia Vodka 40proc. 0,5 l. 480 szt. Wódka Absolut Vodka 40proc. 0,5 l. 480 szt. Gin Lubuski 40proc. 0,7 l. 120 szt. Metaxa 5 gwiazd. 0,7l 40 szt. Metaxa 7 gwiazd. 0,7l 40 szt. Hennessy VS 0,75l 40 szt. Ballantimes 12 YO 40proc. 0,7 l. 200 szt. J. Walker Red L. 0,7 l. 120 szt. Jack Daniel s Tenessee 40proc. 0,7 l. 120 szt. Dark Whisky 40proc. 0,7 l. 60 szt. Bacardi Superiot 0,7l 24 szt. Golden Rum 0,5l 24 szt. Malibu Caribbean Rum 21proc. 0,7 l. 60 szt. Tquila camino blanco 35proc.0,7l 40 szt. Wódka Bols 21proc. 0,7 l.Blue 40 szt. Likier Cointreau 40proc. 0,7 l 80 szt. Likier Baileys Original 17proc. 0,7 80 szt. Campari l 25proc. 0,7l 40 szt. Grenadine 0,7l 40 szt. Brandy Candi Nap. 36proc. 0,7 l. 60 szt. Sowieckoje Igristoje 0,75 l 960 szt. Dorato 0,75l 480 szt. Pompadur 0,75l 480 szt. Wino Carlo Rossi 0,7 l. białe 1200 szt. Wino Carlo Rossi 0,7 l. różowe 800 szt. Wino Carlo Rossi 0,7 l. czerwone 1200 szt. Wino Martini białe 1 l. 120 szt. Wino Martini czerwone 1 l. 40 szt. Wino Mołdawski białe 0,75l. 480 szt. Wino Mołdawski czerwone 0,75l. 480 szt. Wino Bengeronde 0,75 l. białe 480 szt. Wino Bengeronde 0,75 l. różowe 480 szt. Wino Bengeronde 0,75 l. czerwone 480 szt. Grzaniec Galicyjski 1 l. 120 szt. Z uwagi na przeznaczenie do dalszej odsprzedaży w tabelach wskazano nazwy handlowe produktów, które są kupowane przez nabywców w Kasynie u Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.