To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98598 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Ostrów Wielkopolski: Przepompownia Komorze - modernizacja, pow. jarociński
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73288-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, krajowy numer identyfikacyjny
65864000000, ul.
ul. Dąbrowskiego
9,
63400
Ostrów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
062 736 28 02, faks
627 365 188, e-mail
wzmiuw@osw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przepompownia Komorze - modernizacja, pow. jarociński
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PRIM.3520.3-3/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót modernizacyjnych przepompowni Komorze. Budowla zlokalizowana jest na terenie powiatu jarocińskiego, województwo wielkopolskie. 3.1. Zakres robót podstawowych obejmuje: a) W ramach modernizacji części technologicznej pompowni przewidziano: - wymiana istniejących agregatów pompowych łącznie z armaturą; -wymiana istniejącej instalacji elektrycznej pompowni; - wymiana istniejącej instalacji wewnętrznej wod-kan; b) Zakres prac modernizacyjnych budynku pompowni oraz terenu przy pompowni obejmuje o remont elewacji budynku pompowni: - ocieplenie i otynkowanie ścian; - wymiana okien na termoizolacyjne - wymiana drzwi na termoizolacyjne antywłamaniowe; - wymiana poszycia dachowego z ociepleniem; - wymiana rynien i rur spustowych; - wymiana instalacji odgromowej pompowni; o remont wnętrza budynku pompowni: - oczyszczenie, otynkowanie i malatura powierzchni ścian i sufitów nadziemnej części pompowni; - wyłożenie powierzchni ścian i podłóg pomieszczenia sanitarnego płytkami ceramicznymi; - renowacja podłóg nadziemnej części pompowni; - oczyszczenie strumieniowo-cierne powierzchni betonowych podziemnego pomieszczenia z wyrównaniem i uszczelnieniem ścian za pomocą systemu chemii budowlanej; - oczyszczenie strumieniowo-cierne powierzchni komór pompowych z wyrównaniem i zabezpieczeniem za pomocą środków chemii budowlanej; o remont zewnętrznej części pompowni (wlot i podziemna część pompowni) oraz terenu wokół pompowni: - oczyszczenie strumieniowo-cierne powierzchni betonowych wlotu pompowni; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej istniejącej konstrukcji żelbetowej studni zapuszczanej (stanowiącej fundament pompowni ) od strony napływu; - wymiana krat wlotowych pompowni; - wymiana barierek pompowni; - wymiana schodów skarpowych przy pompowni na nowe prefabrykowane; - wymiana istniejących instalacji ujęcia wody na potrzeby sanitarne; - wymiana istniejącego podziemnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości płynne; - wymiana rurociągu kanalizacyjnego łączącego budynek pompowni z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości płynne; - wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej wokół budynku pompowni; - wymiana odpowietrzników na rurociągach tłocznych; o obiekty tymczasowe przewidziane do rozbiórki po wykonaniu remontu: - grobla przed wlotem do pompowni z worków z piaskiem;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45240000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT917878.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1122990.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania "Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów" Sp. z o.o.
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Usunięcie błędnych i niezgodnych z prawem informacji z bazy danych EGiB poprzez uzupełnienie informacji dotyczących konturów klasyfikacyjnych i klas gruntów dla obiektów "GESUZY" - podział na zadania
- Bieżące utrzymanie urządzeń i małej architektury na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
- Nasadzenie drzew, krzewów oraz kwiatów wraz z utrzymaniem na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.