eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zmiana sposobu użytkowania z niezbędną przebudową pomieszczeń magazynowych i byłej kotłowni na blok kuchenny Oddziału Zewnętrznego w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. ul. Winna 2 66-436 Słońsk



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Gorzów Wielkopolski: Zmiana sposobu użytkowania z niezbędną przebudową pomieszczeń magazynowych i byłej kotłowni na blok kuchenny Oddziału Zewnętrznego w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. ul. Winna 2 66-436 Słońsk
Numer ogłoszenia: 98606 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, fax 095 7334524.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania z niezbędną przebudową pomieszczeń magazynowych i byłej kotłowni na blok kuchenny Oddziału Zewnętrznego w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. ul. Winna 2 66-436 Słońsk.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania z niezbędną przebudową pomieszczeń magazynowych i byłej kotłowni na blok kuchenny Oddziału Zewnętrznego w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. ul. Winna 2 66-436 Słońsk i obejmuje niżej wymienione roboty: 1. Roboty budowlane - Kod CPV - Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane , 2. Roboty sanitarne - Kod CPV - 45.23.24.60-4, 3. Roboty instalacyjne gazowe - Kod CPV 45.33.30.00-0, 4. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - Kod CPV - 45.31.00.00-3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa oprócz projektu budowlanego zawiera również elementy projektów wykonawczych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w jednej z form przedstawionych w art. 46 ust.6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655) przed upływem terminu składania ofert tj. 02.06.2008 r. Zamawiający określił wadium dla całości zamówienia w wysokości 8 000 - PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655). 5) akceptują warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do niej. 6) złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, złącznikami oraz zaświadczeniami, 7) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją, 8) udokumentują przerób w robotach budowlanych kwotą minimum 300 tys. zł brutto w ciągu 1 roku w okresie ostatnich trzech lat, 9) zatrudnią odpłatnie minimum 5 (pięciu) osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Oddziale Zewnętrznym w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. ul. Winna 2, 66-436 Słońsk przy wykonywaniu inwestycji. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców w/w warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty zostały wymienione w punkcie 8 ppkt. 8.1, 8.2, 8.3, 8.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Informacje o oświadczeniach i dokumentach - art. 36 ust. 1 pkt 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych . 8.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a)formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ . b)kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiaru robót z wyszczególnieniem składników kalkulacyjnych tj. Rg ( roboczo-godzina).................................................. zł Kz, ( koszty zakupu od materiałów od M) ...................% Kp ( koszty pośrednie od Rg i S) .................................% Z ( zysk od Rg, S, i Kp ) ..............................................% c)harmonogram rzeczowo-finansowy robót sporządzony przez wykonawcę, d)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. e)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 8.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, c)koncesje, zezwolenia lub licencje (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem), d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych niezbędnych branż oraz kopie zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej pracy podobnej. Za pracę podobną Zamawiający uzna budowę lub remont budynku o kubaturze min. 1000 m3 8.4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. (095) 7334500, fax (095) 7334524.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 w sekretariacie Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. - (pokój nr 205).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.