Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98670 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Kłodzko: Przebudowa drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku (od pl. Wł. Jagiełły do skrzyżowania z ul. Noworudzką i ul. Dusznicką)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501854-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
890723858, ul.
Objazdowa
20,
57-300
Kłodzko, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748680180, faks
748680190, e-mail
sekretariat@zdp.klodzko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku (od pl. Wł. Jagiełły do skrzyżowania z ul. Noworudzką i ul. Dusznicką)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.2000/AZ/08/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: "Przebudowa drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku (od pl. Wł. Jagiełły do skrzyżowania z ul. Noworudzką i ul. Dusznicką)" - I ETAP 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Zakres prac, obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty ziemne; 3) odwodnienie korpusu drogowego; 4) wykonanie podbudowy i nawierzchni; 5) przebudowa oświetlenia drogowego i sieci NN; 6) wykonanie oznakowania dróg i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego; 7) wykonanie elementów ulicy; 8) roboty wykończeniowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do SIWZ - opis techniczny, załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja rysunkowa, załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót oraz załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorysy ofertowe. Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR): branża budowlana i elektryczna - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje,że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zalecany przez Inwestora terminowy harmonogram realizacji zadania: Czerwiec - Lipiec 2017: Przebudowa włączenia ul. Bohaterów Getta oraz połowy ronda od strony ul. Bohaterów Getta. Sierpień - Wrzesień 2017: Przebudowa ul. Wojska Polskiego oraz połowy ronda od strony ul. Wojska Polskiego. Październik - Grudzień 2017: Przebudowa ul. Kościuszki od Pl. Jagiełły do skrzyżowania z ul. Noworudzką i Dusznicką. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorów/kierowców: koparki, ładowarki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania,walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych; 2) osoby wykonujące prace brukarskie; 3) osoby czyszczące jezdnie; 4) osoby wykonujące prace elektryczne: demontaż i montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych,układanie kabli, pomiary uziemienia itp. 5)osoby wykonujące montaż oznakowania pionowego; 6) osoby wykonujące oznakowanie poziome; 7) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 10 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45230000-8,
45233000-0,
45233280-5,
45311000-0,
45316100-6,
45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1604665.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2711844.61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę leków, płynów infuzyjnych, produktów do balneoterapii , środków do dezynfekcji i materiałów do hemodynamiki .
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, NNW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.