eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98675 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Warszawa: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502649-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 140318535, ul. Terespolska 15A, 03-813 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. (22)5091534, faks (22)5091534, e-mail gosp_srppd@warszawapraga.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.warszawa-pragapoludnie.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-Pd/G/3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Południe w Warszawie, zwanych dalej w siwz także "asortymentem" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawiera załącznik nr 1a do siwz, będący jednocześnie Formularzem asortymentowo-ilościowo-cenowym. Materiały eksploatacyjne winny spełniać wymagania stawiane przez producenta sprzętu, dla którego są przeznaczone. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne: a)były fabrycznie nowe, tzn. do produkcji których nie użyto składników poprzednio używanych, nie regenerowane w jakimkolwiek stopniu, nie poddane procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek części w procesie prefabrykacji, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowe; b)były wolne od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem; c)spełniały normy ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19752:2017 (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów kolorowych) lub inne normy równoważne do wskazanych powyżej norm - obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na wykonawcy; d)posiadały termin ważności/trwałości nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru danej dostawy; e)po ich użyciu nie powodowały utraty gwarancji posiadanych przez zamawiającego urządzeń; f)powodowały bezawaryjną i bezproblemową pracę w urządzeniach biurowych oraz nie powodowały ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w postaci zamienników pod warunkiem, że będzie on gwarantował wydajność nie gorszą niż odpowiedni asortyment produkowany lub firmowany przez producenta urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załącznika nr 1a do siwz i będzie zgodny, co do wymagań określonych przez zamawiającego w kol. nr 2 załącznika nr 1a do siwz. Przez asortyment równoważny rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wskazanymi w kol. nr 2 załącznika nr 1a do siwz, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Ponadto asortyment równoważny musi zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń biurowych. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca obowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30124300-7, 30192320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT419320
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA NORD, , ul. Łużycka 2, 81-537, Gdynia, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126634,65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126634,65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 378181,95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.