To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Iława: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja. Postępowanie znak: Ośw.341-4-2011.
Numer ogłoszenia: 98694 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43758 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 649 01 10, faks 89 649 46 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja. Postępowanie znak: Ośw.341-4-2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Część I - sprzęt komputerowy i oprogramowanie systemowe: a) Zestaw komputerowy z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół wersja edukacyjna) - 30 szt. z podziałem na jednostki: - SP nr 2 - 10 szt., SP nr 3 - 10 szt., SP nr 4 - 10 szt. b) Notebook z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół i przedszkoli wersja edukacyjna, dla MZOSiP wersja podstawowa) - 66 szt. z podziałem na jednostki: - SP nr 2 - 12 szt., SP nr 3 - 12 szt., SP nr 4 - 12 szt., GS nr 1 - 12szt., GS nr 2 - 12 szt., PM nr 2 - 1 szt., PM nr 3 - 1 szt., PM nr 4 - 1 szt., PM nr 5 - 1 szt., PM nr 6 - 1 szt., MZOSiP - 1 szt., c) Oprogramowanie antywirusowe licencja grupowa - 5szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, d) Oprogramowanie antywirusowe 5 szt., z podziałem na jednostki: PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, e) Oprogramowanie chroniące młodzież przed dostępem do treści niepożądanych w Internecie (np. pornografia, przemoc, rasizm itp.) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, f) Tablica multimedialna zestaw (tablica, projektor, uchwyt ścienny - wszystkie elementy muszą być ze sobą kompatybilne) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2. 2) Część II - arkusz organizacji roku dla szkół i przedszkoli (licencja bezterminowa) - łącznie 10 szt. z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, oraz zbiorczy arkusz organizacyjny dla MZOSiP - 1 szt. - licencja bezterminowa. 3) Część III - platforma edukacyjna - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do programu dla 3.000 osób do końca 2011 roku - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, 4) Część IV- dziennik elektroniczny z urządzeniem, które wczytuje dane z wersji papierowej do komputera (wszystkie elementy musza być ze sobą kompatybilne) - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do pełnej informacji (oceny, frekwencja, uwagi, dane osobowe użytkownika itp.) dla 3.000 osób do końca 2011 r., w tym możliwość zdalnego dostępu do programu (poza placówką edukacyjną) dla 680 osób wskazanych przez Zamawiającego, również do końca 2011 r. Aktywacja zdalnego dostępu do programu w terminie ustalonym przez Zamawiającego. - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2. 2. Miejscem wykonania zamówienia są poszczególne jednostki, według szczegółowego podziału w § IV - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie sprzętu i oprogramowania do poszczególnych jednostek. Upoważniony do odbioru jest Dyrektor danej jednostki lub osoba przez niego wskazana. Wykonawca dostarczy towar według podziału zawartego w § IV ust. 1, pod następujące adresy: 1) SP nr 2 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Andersa 7, 14-200 Iława, 2) SP nr 3 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Niepodległości 11A, 14-200 Iława, 3) SP nr 4 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Skłodowskiej - Curie 31, 14-200 Iława, 4) GS nr 1 - Samorządowe Gimnazjum nr 1 ul. Kościuszki 2, 14- 200 Iława, 5) GS nr 2 - Samorządowe Gimnazjum nr 2 ul. Wiejska 11, 14- 200 Iława, 6) PM nr 2 - Przedszkole Miejskie Nr 2 ul. Kasprowicza 3, 14-200 Iława, 7) PM nr 3 - Przedszkole Miejskie Nr 3 ul. Kościuszki 22A, 14-200 Iława, 8) PM nr 4 - Przedszkole Miejskie Nr 4 ul. Dąbrowskiego 17B, 14-200 Iława, 9) PM nr 5 - Przedszkole Miejskie Nr 5 ul. 22A, 14-200 Iława, 10) PM nr 6 - Przedszkole Miejskie Nr 6 ul. Kościuszki 22A, 14-200 Iława, 11) MZOSiP - Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Niepodległości 13,14-200 Iława, 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące funkcjonowania oraz parametrów technicznych określa Formularz Ofertowy wzór nr 1, 1a, 1b, 1c będący załącznikiem do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż nie posiada zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, iż sprzęt komputerowy będzie wykorzystany do celów edukacyjnych. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określane we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.23.11.00-8 - komputery, 30.21.31.00 - 6 - notebooki,30.24.10.00-0 - oprogramowania komputerowe, 30.24.12.00-2 oprogramowania aplikacyjne, 30.24.17.00-7 - oprogramowania multimedialne, 30.24.21.00-8 oprogramowania antywirusowe. 6. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows. 8. Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań - protokołu przyjęcia - przekazania. 9. Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć kartony ze sprzętem zgodnie z opisem formularza ofertowego tj. Komputer stacjonarny - część I , Notebooki - część I itd. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu oraz przeprowadzenia nieodpłatnego ogólnego przeszkolenia dla wyznaczonej grupy osób z każdej jednostki w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i programów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w formularzu ofertowym wzór nr 1,1a, 1b, 1c stanowiący załącznik do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) Gabarytów i konstrukcji(wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, oraz liczba elementów składowych), b) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiału), d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 13. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 14. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym dostarczy wykaz oferowanego sprzętu oraz jego charakterystykę, parametry itp. 15. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców 16. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.24.12.00 - 30.24.12.00 30.24.17.00 - 30.24.17.00 30.24.21.00 - 30.24.21.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA i MAZURY NA LATA 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informatycznego Działanie 7.2 - Promocja i ułatwienie dostępu do usług teleinformatycznych Poddziałanie 7.2.1 - Usługi u aplikacje dla obywateli..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Dziennik elektroniczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dreamtec Sp. zo.o. pl. Strzelecki 20, 50-224 Wrocław, pl. Strzelecki 20, 50-224 Wrocław, 50-224 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14073,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1830,00
Oferta z najniższą ceną: 1830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
- "Utrzymanie czystości budynku Urzędu Miasta Iławy ul. Niepodległości 13, budynku Wydziału Polityki Społecznej ul Chełmińska 1, Schronu przy ul. Chełmińskiej 1 i Świetlicy "Stare Miasto"
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu gminy Iława w roku 2025
- Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiat Iławski
więcej: przetargi w Iławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.