Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Turek: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU STOŁÓWKI ORAZ TERMOMODERNIZACJA DACHU BUDYNKU INTERNATU WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W ZSR CKP W KACZKACH ŚREDNICH
Numer ogłoszenia: 98744 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2892360, fax 063 278-83-19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU STOŁÓWKI ORAZ TERMOMODERNIZACJA DACHU BUDYNKU INTERNATU WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W ZSR CKP W KACZKACH ŚREDNICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia: 1. Roboty budowlane w ramach wykonania termomodernizacji ścian budynku stołówki. Zakres robót: Wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku przy założeniu etapowania realizacji zadania. Etap I - docieplenie ścian. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż rur spustowych i parapetów okiennych, - wykucie i demontaż pionowych ciągów instalacji odgromowej, - wywóz materiałów z rozbiórki, - uzupełnienie tynków na ścianach, - docieplenie ścian metodą lekką mokrą z zastosowaniem styropianu EPS 70-038 lub 100-038 gr 13 cm na ścianach, - tynk krzemianowy barwiony w masie o granulacji 2 mm, wg systemu np. TERRANOVA kolory: 240E, 110 B, cokół 621 U lub inny system równoważny, - montaż podokienników z blachy powlekanej w kolorze białym, - montaż listwy startowej, - montaż kątowników na krawędziach wypukłych, - wklejenie pasa siatki w ościeża okienne, - ościeża okienne wykończone na gładko w kolorze białym, - naprawa gzymsu w niewielkim zakresie wraz z kompleksowym malowaniem-kolor biały, - montaż rur spustowych w kolorze białym z blachy powlekanej, - montaż nowych ciągów instalacji odgromowej. 2. Zakres robót budowlanych w ramach wykonania ocieplenia dachu budynku internatu: a) Izolacje: - izolacja paroizolacja z folii PCV o gr. 0,2 mm, - izolacja stropodachu na wierzchu konstrukcji z płyt dwustronnie okleinowanych papą o grubości 15 cm. b) izolacja cieplna na wierzchu konstrukcji z płyt styropianowych okleinowanych papą (Na istniejące podłoże betonowe pokryte papą asfaltową należy rozłożyć przekładkę izolacyjną z folii PCV gr. 0,2 mm, umocować poprzez kołkowanie płyty styropianowe gr. 15 cm odmiany EPS150 dwustronnie okleinowane papą, w miejscach zwiększonego działania siły ssania wiatru należy dodatkowo zamocować łącznikami mechanicznymi. Całość pokryć dwoma warstwami papy termozgrzewalnej modyfikowanej SBS gr. 5,6 mm). 3. Roboty budowlane w ramach wykonania wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku internatu. Zakres robót obejmuje czynności: - wymontowanie starej stolarki z pozostawieniem parapetów wewnętrznych, - wykonanie i dostawa nowej stolarki okien PCV z zachowaniem podziału geometrycznego i odwzorowania jak w starej stolarce. Kolorystykę okien od zewnątrz: biały, - mocowanie stolarki na kotwy stalowe z uszczelnieniem pianką termoizolacyjną, - uzupełnienie ubytków tynków ościeży otworów z pomalowaniem, - założenie nowych parapetów zewnętrznych - blacha powlekana proszkowo na kolor biały o szerokości 25 cm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - numer rachunku 43 8557 0009 0500 2168 2005 0005, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na wykonanie robót budowlanych - ZSR CKP w Kaczkach Średnich. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Ww. dokumenty (podpunkty od a) do e)) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Oferta wykonawcy, którego wadium wpłynie na rachunek bankowy zamawiającego po terminie składania ofert zostanie odrzucona..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. 2) 1. Zgodnie z art. 22 ust 1. ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. III. 2) 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że przedmiotem jego działalności jest branża budowlana. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2) 4 b). b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.2) 4 c). c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawioną/y na kwotę nie niższą 200 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2) 4 d). III. 2) 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2) 4. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie, że: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty uprawnienia (co najmniej jednej osoby) do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa,(oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); Termin, na jaki został dokonany wpis do Izby Inżynierów Budownictwa nie powinien być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Jeżeli okaże się, że termin ważności ww. dokumentu jest krótszy niż termin realizacji zamówienia kierownik budowy zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności tego dokumentu do czasu wykonania przedmiotu zamówienia. d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawiona/y na kwotę nie niższą niż 200 000 zł, (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); Termin, na jaki została zawarta polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie powinien być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Jeżeli okaże się, że termin ważności ww. dokumentu jest krótszy niż termin realizacji zamówienia wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności tego dokumentu lub zawarcia nowej polisy albo innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wystawionej/ego na ww. kwotę. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum niniejszy dokument konsorcjum załącza wspólnie lub oddzielnie dla każdego z partnera konsorcjum. III. 2) 5. Dokumenty dodatkowe: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, b) Informacje ogólne o Oferencie/Partnerze konsorcjum, informacja o partnerach konsorcjum, c) uzupełniony wzór umowy oraz oświadczenie o gotowości zawarcia umowy, d) Podwykonawcy, e) Szczegółowe kosztorysy ofertowe wykonania robót budowlanych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Wydział Rozwoju Społeczno-Gospodarczego, pok. nr 15, Pani Aneta Socahcka..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, Punkt Obsługi Interesanta (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 8 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 5 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.