To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98763 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Bielsk Podlaski: Remont windy w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim przy ul. Kazimierzowskiej 14
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503774-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna, krajowy numer identyfikacyjny
123692800000, ul.
ul. Kazimierzowska
14,
17100
Bielsk Podlaski, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
85 730 21 07, faks
, e-mail
biblozus@bmbp.pdt.pl
Adres strony internetowej (URL): bmbp.pdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont windy w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim przy ul. Kazimierzowskiej 14
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MBP-331/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest : Remont windy w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim przy ul. Kazimierzowskiej 14 1.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe wewnętrzne: Demontaż istniejącego urządzenia windy wewnątrz szybu 2) Roboty budowlano-konstrukcyjne : Posadowienie podszybia- płyta fundamentowa żelbetowa monolityczna, wylewane z betonu B20 Zbrojona stalą A III, na podlewce poziomującej z chudego betonu wg projektu konstr. Ściany fundamentowe podszybia - murowane z bloczków betonowych M2, M4 (wytrzymałość na ściskanie 5,0 M Pa) z dodatkiem plastyfikatorów . Wybudowanie maszynowni w piwnicy o pow. 2,94 m2. 3) Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne podszybia: Pozioma izolacja płyty fundamentowej - powłokowa typu ciężkiego ( ochrona przed wodą wywierającą parcie ) z zastosowaniem dwuskładnikowej uelastycznionej zaprawy uszczelniającej AQUAFIN-2K w ilości 4,5 kg/m2 (grubość warstwy ok 2,5 mm). Pionowa izolacja ścian podszybia i szybu w poziomie piwnic - powłokowa typu ciężkiego. Konstrukcja szybu dźwigowego - istniejąca, żelbetowa do adaptacji. 4) Roboty wykończeniowe wewnętrzne: Zamurowania istniejących otworów w ścianach szybu - wykonać z cegły dziurawki lub gazobetonu grub. 25 cm na zaprawie cementowej z dodatkiem plastyfikatorów. Tynki na projektowanych zamurowaniach i ściankach cementowo - wapienne kat III. Naprawa i uzupełnienia istniejących tynków ścian i sufitów w miejscu wykonywanych otworów w ścianach konstrukcyjnych. Wykończenie ścian: w pomieszczeniach bezpośrednio przylegających do wejścia (aneksy w piwnicy) malowanie renowacyjne farbami emulsyjnymi dwukrotnie po uprzednim gruntowaniu. Wykończenie sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi. Położenie gresu w maszynowni na zaprawę klejową. Wykonanie cokolików przyściennych do wysokości 15 cm. Wstawienie drzwi wewnętrznych do pomieszczenia maszynowni (jednoskrzydłowe, stalowe, płaskie pełne o odporności ogniowej EI30) 5) Dostawa, montaż i odbiór dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym z maszynownią z napędem umieszczonym i mocowanym do żelbetonowej konstrukcji szybu Q=630 kg z kabiną w wersji INOX przystosowaną do osób niepełnosprawnych. 6) Prace elektryczne - zasilanie windy. W istniejącej tablicy TG zainstalować wyłącznik instalacyjny S303 C50A. Linię zasilającą projektuje się przewodami 5x LgY16mm2 układanymi w rurach instalacyjnych RB 47. p.t. Linię zasilającą doprowadzić do miejsca zainstalowania maszynowni i pozostawić zapas przewodu 2m.: Ponadto do tablicy maszynowni doprowadzić przyłącze teletechniczne UTP4x2x0,5mm w RB 20 z istniejącej serwerowni. Do maszynowni doprowadzony zostanie przewód uziemiający zaprojektowany płaskownikiem stalowym ocynkowanym Fe Zn 25x4mm. Wszystkie materiały, elementy metalowe uzyskane w trakcie demontażu windy stanowią własność Miejskiej Biblioteki Publicznej i podlegają zwrotowi. 1.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. U W A G A: Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku występowania w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy należy każdorazowo czytać z klauzulą "lub równoważne", czyli o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli w dokumentacji podano konkretne typy materiałów należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Zadanie jest dofinansowane w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45313100-5
Dodatkowe kody CPV:
45450000-6,
45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT125178.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 143921,57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELSK PODLASKI
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM.
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- USŁUGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW (PEŁEN OBIAD) DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW MOPS
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.