eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa sprzątania oraz ochrony obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 01.04.2014r. do 31.03.2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Kraków: Usługa sprzątania oraz ochrony obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 01.04.2014r. do 31.03.2017 r.
Numer ogłoszenia: 98770 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55034 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie, Al. Słowackiego 17a, 31-159 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6305200, faks 012 6331351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania oraz ochrony obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 01.04.2014r. do 31.03.2017 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa sprzątania oraz ochrony obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 01.04.2014r. do 31.03.2017 r.. Zamówienie podzielone jest na 2 części, w tym: Część 1. Usługa sprzątania obiektów biura RDLP w Krakowie w okresie od 1 kwietnia 2014 r. do 31 marca 2017 r. Usługa dotyczy sprzątania obiektów biura RDLP w Krakowie, mieszczących się w Krakowie przy Al. Słowackiego 17a. 2). Ww. usługa obejmuje: - codzienne sprzątanie: pokoi biurowych - 849,00 m2, pokoi gościnnych - 142,63 m2, korytarzy i klatki schodowej - 361,54 m2, toalet - 35,38 m2 oraz kabiny windy, - okresowe (min. 2x w m-cu) sprzątanie wyznaczonych pomieszczeń w piwnicy budynku biurowca - 177,39m2 oraz w budynku garażowo-magazynowym - 171,32 m2, - okresowe (min. 1x w m-cu) sprzątanie poddasza nieużytkowego 148,18m2, czyszczenie: okien, drzwi i balkonów w ww. obiektach oraz zewnętrznych powierzchni szybu windowego; czyszczenie dywanów, wykładzin i mebli tapicerowanych, -1-krotne w ciągu roku czyszczenie maszynowe płytek ceramicznych i fug (po okresie zimowym), - zapewnienie osoby wykonującej bieżące prace porządkowe (bieżące utrzymanie porządku na korytarzach, klatce schodowej, w pomieszczeniach WC i innych - wg potrzeb), pozostającej do dyspozycji Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz: 6,30- 14,30. 3). Dla zakresu ww. usług sprzątania pomieszczeń, czyszczenia i konserwacji podłóg, okien, drzwi i mebli należy zabezpieczyć: narzędzia, sprzęt oraz środki utrzymania czystości (myjące i konserwujące) - kosztem i staraniem Wykonawcy. Zakres części 2 obejmuje: - usługę całodobowej ochrony obiektów biurowca Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, mieszczącego się w Krakowie przy al. Słowackiego 17a. Ww. obiekty obejmują: wielokondygnacyjny biurowiec oraz parking, budynek garażowo-magazynowy i pomieszczenia magazynowe, - utrzymanie w czystości chodnika oraz odśnieżanie chodnika i parkingu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 98.34.11.30 - Usługi stróżowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 342071,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 390235,66

  • Oferta z najniższą ceną: 303760,80 / Oferta z najwyższą ceną: 483815,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.