Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Otwock: Dostawa wyposażenia medycznego, sprzętu jednorazowego użycia oraz materiałów opatrunkowych wraz z dostawą do magazynu Szpitala
Numer ogłoszenia: 98775 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia medycznego, sprzętu jednorazowego użycia oraz materiałów opatrunkowych wraz z dostawą do magazynu Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia medycznego, sprzętu jednorazowego użycia oraz materiałów opatrunkowych wraz z dostawą do magazynu Szpitala Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduję się w poszczególnych częściach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 20% wartości umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.00.00-3, 39.51.61.20-9, 33.14.11.12-8, 33.16.92.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r, Nr 107, poz. 679). (dotyczy pakietu 1) 2. Deklaracja zgodności ( o ile dotyczy) - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela - każda deklaracja przypisana do odpowiedniej pozycji w pakiecie. 3 Certyfikaty zgodności (o ile dotyczy) (każdy certyfikat przypisany do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 4. Karty katalogowe ze zdjęciem i opisem ( każda karta przypisana do odpowiedniej pozycji w pakiecie) - (dotyczy pakietu 2, 3, 4, 5, 6) 5. Ulotki informacyjne lub karty sposobu użytkowania (dotyczy pakietu nr 4) 6. Zamawiający zastrzega, że w celu sprawdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia może żądać próbek asortymentu. (dotyczy pakietu 1, 2, 3, 4, 5) 7. Oświadczenie wykonawcy o klasie oferowanego wyrobu medycznego lub, że nie jest to wyrób medyczny
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spskgruca.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof A.Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Osłona foliowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa sterylna osłona foliowa wyposażona w gumkę do mocowania, osłona na ramię C monitora RTG wymiary standardowe 100 x 220 - 3 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stalowy drut prowadzący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielorazowy stalowy drut prowadzący przeznaczony do przygotowania kanałów kostnych podczas rekonstrukcji ACL fi 2,4 mm zakończony oczkiem długość drutu 28cm długość oczka 11mm z drugiej strony drut zakończony wiertłem fi 3,2 - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przylepiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec na folii przezroczystej 9,1m x 2,5 cm - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Poduszki w pokrowcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poduszki medyczne w kolorze białym, wypełnione włóknem poliestrowym (kulkami). Lekkie, miękkie, które podczas użytkowania nie zbijają się, nadające się do prania w temperaturze 95o C (poduszki z wszytą metką odporną na ścieranie i pranie zawierającą między innymi informacje na temat temperatury prania). Poduszki w pokrowcach koloru białego. Pokrowce wykonane z tkaniny elastycznej, przepuszczające powietrze, nieprzepuszczające płynów, odpinane na suwak, co najmniej z jednej strony ( krótszej). Zewnętrzna część pokrowców wykonana z materiału zmywalnego (mycie i dezynfekcja metodą przecierania preparatem dezynfekcyjnym o szerokim zakresie działania B, V, F). Poduszki w pokrowcach o rozmiarach 65 x 75 cm. - 230 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plastry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry do znieczulenia zewnątrz-oponowego 10 x 12 cm (przezroczyste, przepuszczalne dla gazów i pary wodnej, nieprzepuszczalne dla płynów, z klejem akrylowym), - plastry do wkłuć centalnych, dużych naczyń owalny rozm.8,5 x 10,5 cm, przezroczysty z dwoma dodatkowymi paskami wzmacniającymi oraz z metką do zapisywania danych (dot.daty i godz. założenia opatrunku).Nieprzepuszczalny dla cieczy, bakterii i wirusów z klejem hipoalergicznym, wodoodporny o właśćiwościach oddychajacych. 700 szt Plaster do mocowania kaniul, jałowy 7,6 x 5,1 50000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kosz na odpady 60 L.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosz na odpady. Fabrycznie nowy przystosowany do zamocowania worków o pojemności 60 litrów. Obudowa kosza wykonana ze stali nierdzewnej. Otwierany bez użycia rąk. Pojemność 50-60 litrów 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Dostawa izotopu wzbogaconego Te-130 w postaci ditlenku telluru Te-130 (TeO2) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.