Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Chrzanów: Wykonanie robót remontowych w siedzibie Oddziału w Chrzanowie.
Numer ogłoszenia: 98776 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233004, fax 032 6232997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w siedzibie Oddziału w Chrzanowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w siedzibie Oddziału w Chrzanowie. Zadanie 1 Remont instalacji kanalizacji oraz wody w pionie socjalnym w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14 - sektor A. Wartość zamówienia wynosi 18.687,59 zł netto. Zadanie 2 Wymiana termogłowic w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. Wartość zamówienia wynosi 16.173,86 zł netto. Zadanie 3 Remont dachów i kominów w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. Wartość robót wynosi 18.779,08 zł netto. Zadanie 4 Remont posadzek i malowanie pomieszczeń poddasza w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. Wartość robót wynosi 30.639,27 zł netto. Szczegółowy zakres zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wyceny dla Wykonawców poszczególnych zadań. Termin wykonania zamówienia: zadanie 1 - 30 dni od dnia podpisania umowy, zadanie 2 - 30 dni od dnia podpisania umowy, zadanie 3 - 30 dni od dnia podpisania umowy, zadanie 4 - 60 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie 1 - remont instalacji kanalizacji oraz wody w pionie socjalnym w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14 - sektor A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie lub remont instalacji sanitarnej o wartości każdej z robót co najmniej 20.000,00 zł z VAT; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane roboty Wykonawcy mogli wykonać łącznie lub osobno; b) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wykonanie lub remont instalacji sanitarnej o wartości każdej z robót co najmniej 20.000,00 zł z VAT; - referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualnego dokumentu potwierdzającego, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (metodą spełnia/nie spełnia); Zadanie 2 - wymiana termogłowic w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty związane z instalacjami i urządzeniami cieplnymi; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane roboty Wykonawcy mogli wykonać łącznie lub osobno; b) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót (co najmniej trzech ) związanych z instalacjami i urządzeniami cieplnymi; - referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualnego dokumentu potwierdzającego, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (metodą spełnia/nie spełnia); Zadanie 3 remont dachów i kominów w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane tj. roboty pokrywcze; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane roboty Wykonawcy mogli wykonać łącznie lub osobno; b) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych tj. robót pokrywczych; - referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualnego dokumentu potwierdzającego, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (metodą spełnia/nie spełnia); Zadanie 4 - remont posadzek i malowanie pomieszczeń poddasza w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655); ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane tj. roboty wykończeniowe o wartości każdej z robót co najmniej 30.000,00 zł z VAT; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane roboty Wykonawcy mogli wykonać łącznie lub osobno; b) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę (metodą spełnia/nie spełnia): - oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych tj. robót wykończeniowych o wartości każdej z robót co najmniej 30.000,00 zł z VAT; - referencji, opinii itp. potwierdzających, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualnego dokumentu potwierdzającego, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (metodą spełnia/nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie 1 - remont instalacji kanalizacji oraz wody w pionie socjalnym w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14 - sektor A. - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wykonanie lub remont instalacji sanitarnej o wartości każdej z robót co najmniej 20.000,00 zł z VAT; - referencje, opinie itp. potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualny dokument potwierdzający, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; Zadanie 2 - wymiana termogłowic w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót (co najmniej trzech ) związanych z instalacjami i urządzeniami cieplnymi; - referencje, opinie itp. potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualny dokument potwierdzający, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzającee przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; Zadanie 3 remont dachów i kominów w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych tj. robót pokrywczych; - referencje, opinie itp. potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualny dokument potwierdzający, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności; Zadanie 4 - remont posadzek i malowanie pomieszczeń poddasza w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech robót budowlanych tj. robót wykończeniowych o wartości każdej z robót co najmniej 30.000,00 zł z VAT; - referencje, opinie itp. potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty budowlane (co najmniej trzy) zostały wykonane należycie; - aktualny dokument potwierdzający, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, sektor B, IV piętro, pok. 403 lub przesyłką poleconą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 403..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji kanalizacji oraz wody w pionie socjalnym w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14 - sektor A..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji kanalizacji oraz wody w pionie socjalnym w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14 - sektor A. Wartość zamówienia wynosi 18.687,59 zł netto. Szczegółowy zakres zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wycena dla Wykonawców..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana termogłowic w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana termogłowic w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. Wartość zamówienia wynosi 16.173,86 zł netto. Szczegółowy zakres zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wycena dla Wykonawców..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dachów i kominów w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów i kominów w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. Wartość robót wynosi 18.779,08 zł netto. Szczegółowy zakres zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wycena dla Wykonawców..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont posadzek i malowanie pomieszczeń poddasza w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont posadzek i malowanie pomieszczeń poddasza w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12 - sektor B. Wartość robót wynosi 30.639,27 zł netto. Szczegółowy zakres zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wycena dla Wykonawców..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego - powtórka i nowe pozycje
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH , SKANUJĄCYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
- "Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 108851L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada"
- Budowa parkingu dla pracowników przy WOZ w Balinie ul. Wyzwolenia 65
- Konserwacja bieżąca - Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli z 2023 r.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Nowa siedziba Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie - adaptacja budynku przy ul. Batorego w Żmigrodzie
- Remont osiedlowej kotłowni węglowej w Istebnej os. Kubalonka Istebna 684, 43-470 Istebna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.