eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaUsługi transportu sanitarnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Środa Śląska: Usługi transportu sanitarnego.
Numer ogłoszenia: 98789 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Średzkie Centrum Medyczne, ul. Kolejowa 16, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3172056, fax 071 3176975.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu sanitarnego..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportu sanitarnego. Zamawiający podaje, dla potrzeb oszacowania cen przez oferentów, szacunkową ilość przejechanych kilometrów oraz wyjazdów: · roczna ilość przejechanych kilometrów: ok.30.000 km · roczna ilość wyjazdów: ok.600 wyjazdów. Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 pakiety: Pakiet 1: Karetka ogólna od poniedziałku do piątku od godz.9.00 do godz.17.00, w dni robocze do przewozu: osób, materiałów biologicznych, w tym krwi i materiałów krwiopochodnych oraz materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych -tylko z kierowcą, będącym sanitariuszem . Pakiet 2: Karetka ogólna od poniedziałku do piątku od godz.9.00 do godz.17.00, w dni robocze do przewozu: osób, materiałów biologicznych, w tym krwi i materiałów krwiopochodnych oraz materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych- tylko z kierowcą, będącym sanitariuszem i z drugim sanitariuszem. Pakiet 3: Karetka ogólna na każde wezwanie w czasie poza pakietem 1 i pakietem 2 do przewozu: osób, materiałów biologicznych, w tym krwi i materiałów krwiopochodnych oraz materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych - tylko z kierowcą, będącym sanitariuszem.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.70 - Usługi transportu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferenci nie wnoszą wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy -Pzp.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. 1 do SIWZ . 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 2 3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 5. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykaz środków transportu wraz z wyposażeniem (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) przeznaczonych do wykonywania przedmiotu . 8. Polisa lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. W przypadku pakietu 3 Wykonawca przedstawi dodatkowo: · protokół walidacji sprzętu stosowanego do przewożenia preparatów przeprowadzonej zgodnie z obowiązującą procedurą, · procedurę warunków transportu w/w preparatów spełniającą wymagania zawarte w rozp.Min.Zdrowia z dnia 19 września 2005 r. 10. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 Dokument ,o którym mowa w pkt.3-9 może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakł. Spólki prawa handlowego)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - adres strony internetowej j/w lub - Edyta Ziemichód tel.502 039 670.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -----------------

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -----------------

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----------------------

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.