eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie instalacji AKPiA na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych/ Z-3/I/2015/PNT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Katowice: Wykonanie instalacji AKPiA na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych/ Z-3/I/2015/PNT
Numer ogłoszenia: 98790 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37616 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji AKPiA na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych/ Z-3/I/2015/PNT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji AKPiA na potrzeby Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych działającego w strukturze Zamawiającego, a umiejscowionego w budynku nr 8 (segment C) posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający informuje, że dostarczany sprzęt będzie wykorzystany w ramach Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych, które w początkowej fazie działalności będzie świadczyć usługi doradczo-projektowe w zakresie: tworzenia i testowania rozwiązań innowacyjnych w zakresie inteligentnych sieci energetycznych smart grid, tworzenia i testowania rozwiązań w zakresie energii biernej, tworzenia i testowania rozwiązań w zakresie zarządzania i sterowania budynkami. Uzupełnieniem oferty opisywanego laboratorium będzie działalność szkoleniowa (seminaria, studia podyplomowe realizowane z wykorzystaniem bazy aparaturowo-sprzętowej laboratorium) nakierowana na podnoszenie świadomości użytkowników i promocję urządzeń rozproszonej energetyki. Po spełnieniu standardów LISE, firmy zewnętrzne będą miały możliwość podłączenia swoich obiektów do Laboratorium oraz przetestowania swoich innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligentnych sieci energetycznych. Równocześnie uczelnie będą miały możliwość podłączenia się do LISE oraz prowadzenia prac badawczo-rozwojowych w środowisku LISE. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i montażu na swój koszt i ryzyko fabrycznie nowych, kompletnych urządzeń w budynkach 1A, 1B, 1C, 1D, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 posadowionych przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. wykonania prac zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do siwz 2. dostarczenia instrukcji obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń w języku polskim w wersji papierowej (w 1 egzemplarzu) i elektronicznej; 3. udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na każdą z zamawianych rzeczy/ urządzeń oraz wykonane roboty instalacyjne licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń całego przedmiotu zamówienia; 4. dostarczenia dokumentu gwarancyjnego w języku polskim; 5. przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w budynkach 1A, 1B, 1C, 1D, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11 przy ul. Ligockiej 103 w Katowicach, celem zapoznania się z instalacjami na obiekcie oraz dostarczonym już Zamawiającemu sprzętem składającym się na Laboratorium Inteligentnych Sieci Energetycznych. Termin wizji lokalnej powinien być uzgodniony z Zamawiającym - osobą wskazaną w pkt. 1.6 siwz - w terminie do 4 dni roboczych od dnia ogłoszenia przetargu. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego lub patentu, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty: a) zestawienie zastosowanych przez siebie materiałów/ urządzeń ze wskazaniem, które materiały/urządzenia opisane ww. dokumentach zastępują; b) dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane przez niego materiały/urządzenia warunku równoważności; c) oświadczenie o kompatybilności zaproponowanych przez niego materiałów/urządzeń równoważnych z niezmienionymi przez niego materiałami/urządzeniami; 3.7.4 poprawioną dokumentację projektową stanowiącą załącznik do siwz zawierającą zastosowane materiały/urządzenia zamienne. Zamawiający informuje również, iż oferowane przez wykonawców jako równoważne materiały/urządzenia zamiast materiałów/urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będą przez Zamawiającego weryfikowane. W razie stwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę materiały/urządzenia nie są równoważne w stosunku do żądanych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie do dokonania w ofercie wykonawcy zmian pozwalających na spełnienie warunku równoważności. W przypadku nie uwzględnienia żądania Zamawiającego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści siwz. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt i wykonane roboty instalacyjne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: amówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MCX Telecom Sp. z o.o., ul. Gotarda 9, 02-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 447892,20

  • Oferta z najniższą ceną: 447892,20 / Oferta z najwyższą ceną: 809918,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.