Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-22
Legbąd: Przebudowa dróg pożarowych w Leśnictwie Biała i Komorza.
Numer ogłoszenia: 98791 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Woziwoda , Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3360910, faks 0-52 3360913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg pożarowych w Leśnictwie Biała i Komorza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg pożarowych w Leśnictwie Biała i Komorza Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1. Wykonanie przebudowy drogi pożarowej nr 4 w Leśnictwa Biała. Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi o długości 2,002 km, położonej na działkach o numerach ewidencyjnych: 144 LP, 145 LP, 167 LP, 168 LP, 186 LP, 187 LP obręb Klocek, gmina Tuchola. Parametry drogi: szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza utwardzonego 2x0,50 m, szerokość korony drogi 4,5 m, szerokość skrajni poziomej 6,30 m. Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne: 1. Podbudowa zasadnicza z destruktu betonowego z zawartością betonu konstrukcyjnego klasy C15/20 - min. 80% o uziarnieniu 0-63 mm i gr. 17 cm po zagęszczeniu; 2. Nawierzchnia z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej o frakcji 0-31,5 mm, gr. 8 cm po zagęszczeniu spełniającej następujące parametry: - odporność na rozdrabnianie - kategoria LA 15, - odporność na ścieranie - kategoria MDE 10, - odporność na ścieranie powierzchniowe - kategoria AAV10, 3. W ciągu drogi zaprojektowano 6 mijanek o długości 23 m, szerokości 3 m i skosach 1:7 czyli 21 m; 4. W ciągu drogi zaprojektowano 8 skrzyżowań pożarowych wg KPED; Tabelaryczne zestawienie lokalizacji i parametrów oraz rysunki konstrukcyjne mijanek i skrzyżowań znajdują się w dokumentacji projektowej; 5. W ciągu drogi zaprojektowano odtworzenie obustronnych rowów chłonnych Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera projekt wykonawczy i przedmiar robót. Część 2. Wykonanie przebudowy drogi pożarowej nr 8 w Leśnictwa Komorza - III etap. Przedmiotem zadania jest przebudowa odcinka drogi o długości 0,825 km, położonego na działkach o numerach ewidencyjnych: 239 LP, 240 LP, obręb Wielka Komorza oraz 241 LP, 230/1 LP, 231/1 LP, obręb Stobno, gmina Tuchola. Parametry drogi: szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza gruntowego 2x0,75 m, szerokość korony drogi 5,0 m. Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne: 1. Podbudowa zasadnicza z destruktu betonowego z zawartością betonu konstrukcyjnego klasy C15/20 - min. 80% o uziarnieniu 0-63 mm i gr. 17 cm po zagęszczeniu; 2. Nawierzchnia z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej o frakcji 0-31,5 mm, gr. 8 cm po zagęszczeniu spełniającej następujące parametry: - odporność na rozdrabnianie - kategoria LA 15, - odporność na ścieranie - kategoria MDE 10, - odporność na ścieranie powierzchniowe - kategoria AAV10, 3. W ciągu całej drogi zaprojektowano 7 mijanek o długości 23 m, szerokości 3 m i skosach 1:7 czyli 21 m; 4. W ciągu drogi zaprojektowano 4 skrzyżowań pożarowych wg KPED; Tabelaryczne zestawienie lokalizacji i parametrów oraz rysunki konstrukcyjne mijanek i skrzyżowań znajdują się w dokumentacji projektowej; 5. W ciągu drogi zaprojektowano wykonanie 8 szt. wodościeków. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera projekt wykonawczy i przedmiar robót. Roboty należy wykonywać w odpowiedniej kolejności zachowując przepisy BHP. - Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.z 2016 r., poz. 290), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2 zawierają załączniki do SIWZ (przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt techniczny) 3.2. Szczegółowy opis technologii przebudowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki odpowiednio 7,8,9 do niniejszej specyfikacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: a) dla części 1 zamówienia: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). b) dla części 2 zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że realizował (ukończył) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o łącznej wartości robót na kwotę nie mniejszą niż 900,0 tys. zł brutto z poświadczeniem ich wartości i, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy na rzecz Zamawiającego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z informacji w wykazie i z oświadczenia Wykonawcy wynikać będzie, że dysponuje on osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi zgodnie z § 13 ust. 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w prawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dokumenty uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z informacji w wykazie i z oświadczenia Wykonawcy wynikać będzie, że dysponuje on osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi zgodnie z § 13 ust. 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w prawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dokumenty uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400,0 tys. zł oraz środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 400,0 tys. zł. W wypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zatwierdzające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwa, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Zobowiązanie, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć: 1) Zmiany terminu przedmiotu umowy spowodowanej w szczególności niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi ze względów technologicznych wykonanie umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, 2) Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Woziwoda
Woziwoda 3
89-504 Legbąd.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi pożarowej nr 4 w Leśnictwa Biała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi o długości 2,002 km, położonej na działkach o numerach ewidencyjnych: 144 LP, 145 LP, 167 LP, 168 LP, 186 LP, 187 LP obręb Klocek, gmina Tuchola. Parametry drogi: szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza utwardzonego 2x0,50 m, szerokość korony drogi 4,5 m, szerokość skrajni poziomej 6,30 m. Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne: 1. Podbudowa zasadnicza z destruktu betonowego z zawartością betonu konstrukcyjnego klasy C15/20 - min. 80% o uziarnieniu 0-63 mm i gr. 17 cm po zagęszczeniu; 2. Nawierzchnia z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej o frakcji 0-31,5 mm, gr. 8 cm po zagęszczeniu spełniającej następujące parametry: - odporność na rozdrabnianie - kategoria LA 15, - odporność na ścieranie - kategoria MDE 10, - odporność na ścieranie powierzchniowe - kategoria AAV10, 3. W ciągu drogi zaprojektowano 6 mijanek o długości 23 m, szerokości 3 m i skosach 1:7 czyli 21 m; 4. W ciągu drogi zaprojektowano 8 skrzyżowań pożarowych wg KPED; Tabelaryczne zestawienie lokalizacji i parametrów oraz rysunki konstrukcyjne mijanek i skrzyżowań znajdują się w dokumentacji projektowej; 5. W ciągu drogi zaprojektowano odtworzenie obustronnych rowów chłonnych Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera projekt wykonawczy i przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przebudowy drogi pożarowej nr 8 w Leśnictwa Komorza - III etap.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa odcinka drogi o długości 0,825 km, położonego na działkach o numerach ewidencyjnych: 239 LP, 240 LP, obręb Wielka Komorza oraz 241 LP, 230/1 LP, 231/1 LP, obręb Stobno, gmina Tuchola. Parametry drogi: szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza gruntowego 2x0,75 m, szerokość korony drogi 5,0 m. Przyjęto następujące rozwiązania konstrukcyjne: 1. Podbudowa zasadnicza z destruktu betonowego z zawartością betonu konstrukcyjnego klasy C15/20 - min. 80% o uziarnieniu 0-63 mm i gr. 17 cm po zagęszczeniu; 2. Nawierzchnia z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej o frakcji 0-31,5 mm, gr. 8 cm po zagęszczeniu spełniającej następujące parametry: - odporność na rozdrabnianie - kategoria LA 15, - odporność na ścieranie - kategoria MDE 10, - odporność na ścieranie powierzchniowe - kategoria AAV10, 3. W ciągu całej drogi zaprojektowano 7 mijanek o długości 23 m, szerokości 3 m i skosach 1:7 czyli 21 m; 4. W ciągu drogi zaprojektowano 4 skrzyżowań pożarowych wg KPED; Tabelaryczne zestawienie lokalizacji i parametrów oraz rysunki konstrukcyjne mijanek i skrzyżowań znajdują się w dokumentacji projektowej; 5. W ciągu drogi zaprojektowano wykonanie 8 szt. wodościeków. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera projekt wykonawczy i przedmiar robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 574 od km 7+240 do km 8+632 (7+311 - 8+703) m. Gąbin - nr postępowania 096/25
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową i destruktem
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Budowa chodnika przy ul. Zientary - Malewskiej na odcinku od ronda do ul. Morwowej"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012"przy ul. Kossaka w Opocznie
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.