eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinModernizacja placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie" oraz "Budowa boiska sportowego przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98807 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Jarocin: Modernizacja placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie" oraz "Budowa boiska sportowego przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66558 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66558 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000, ul. Al. Niepodległości 10, 63200 Jarocin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 499 500, faks 627 472 225, e-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie" oraz "Budowa boiska sportowego przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WR-RGK.271.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia modernizacji terenów rekreacyjno-sportowych zlokalizowanych na os. Ługi w Jarocinie, w której skład wchodzą dwa zadania: 1) "Modernizacja placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie", 2) "Budowa boiska przy na os. Ługi w Jarocinie". Zadanie 1. "Modernizacja placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie" Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie, o powierzchni około 640 m2, polega na modernizacji istniejącego plac zabaw poprzez demontaż istniejących urządzeń zabawowych oraz małej architektury im towarzyszącej z późniejszym zagospodarowaniem terenu placu zabaw nowymi elementami zabawowymi z polietylenu niskiej gęstości LDPE z dodatkiem stabilizatorów UV wraz z wykonaniem wokół urządzeń stref bezpiecznego upadku. Dodatkowo elementem wyposażenia nowego placu zabaw będą zamontowane elementy małej architektury w postaci ławek bez oparć oraz koszy na śmieci. Powierzchnia planowanego placu zabaw. Modernizacja placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie obejmie swoim zakresem następujące prace: 1) Prace rozbiórkowe polegające na demontażu istniejących urządzeń, małej architektury oraz istniejącego ogrodzenia. 2) Montaż nowych urządzeń: Główne parametry elementów małej architektury: - wszystkie urządzenia posiadają stosowne atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność z normami PN-EN1176:2009, PN-EN1177:2009 wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące, - elementy stalowe zabezpieczone przed rdzewieniem, - mocowanie elementów metodą przemysłową, zabezpieczone przed rdzewieniem, - wszelkie krawędzie i mocowania zaokrąglone pozbawione ostrych kantów, - urządzenia pozbawione są niebezpiecznych szczelin czy otworów, - urządzenia montowane do fundamentów za pomocą kotew, - elementy z tworzyw odporne na: uderzenia, warunki atmosferyczne, blaknięcie kolorów i promienie UV, - urządzenia objęte min. 3-letnią gwarancją. W skład urządzeń wchodzą: 1. Zestaw zabawowy (wieża z dachem czterospadowym, wieża otwarta, zjeżdżalnia ślimakowa, zjeżdżalnia prosta jednotorowa, ścianka wspinaczkowa łukowa z uchwytami, zjazd strażacki typu freesbe z spodkami, elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi, zamontowane na szczytach słupów konstrukcyjnych, 2 panele zabawowo - edukacyjne: np. gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym, elementy sprawnościowe takie jak: poręcze do podciągania się, dwuelementowa ścianka wspinaczkowa), Wymiary urządzenia: 392/889/190 cm Wymiary strefy bezpieczeństwa: 63,00 m2 Wysokość swobodnego upadku: 190 cm WIZUALIZACJA URZĄDZENIA ZAWARTA W OPISIE TECHNICZNYM STANOWI WYŁACZNIE RYSUNEK POGLĄDOWY. 2. Zestaw sprawnościowy (urządzenie zróżnicowane składające się elementów wspinaczkowych, które posiadają różne programy funkcjonalne: pierwszy posiada przeplotnie do wspinaczki, poręcze do podciągania się wraz z linami do wspinaczki, ściankę wspinaczkową i zjeżdżalnię), Wymiary urządzenia: 738/412/250 cm Wymiary strefy bezpieczeństwa: 57,00 m2 Wysokość swobodnego upadku: 250 cm 3. Huśtawka podwójna - nogi konstrukcyjne z rur stalowych śr. 76 mm, pokrycie: kolor niebieski, belka stężająca wykonana z rury stalowej śr. 76 mm, malowanej natryskowo na kolor czerwony; Wymiary urządzenia: 334/196/226 cm Wymiary strefy bezpieczeństwa: 33,24 m2 Wysokość swobodnego upadku: 150 cm 4. Bujak foka - 1 punkt podparcia - podstawa do kotwienia w betonie mocowana do urządzenia jedną sprężyną, elementy montażowe/złączne wykonać ze stali nierdzewnej, estetyką musi odpowiadać wzorowi - tj. bujak sprężynowy (imitacja foki). Wymiary urządzenia: 80/40/90 cm Wymiary strefy bezpieczeństwa: 11,05 m2 Wysokość swobodnego upadku: 90 cm 5. Fotel obrotowy Wymiary urządzenia: 57/57/50 cm Wymiary strefy bezpieczeństwa: 11,05 m2 Wysokość swobodnego upadku: 50 cm 6. Piaskownica kwadratowa - boki o długości 300 cm wykonane ze sklejki wodoodpornej 15 gr. 30 mm, narożniki z rury O 114,4 mm; urządzenie osadzić w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych zabetonowanych w gruncie; ławki i siedziska malowane farbą. Wymiary urządzenia: 300/300/32 cm Wymiary strefy bezpieczeństwa: 25,00 m2 Wysokość swobodnego upadku: 32 cm 3) Ławka betonowa do wkopania z oparciem (ławki parkowe) o min. parametrach: Wysokość całkowita po wkopaniu(cm): 88 Wysokość siedziska po zamontowaniu w podłożu (cm): 45 Długość całkowita (cm): 200 Szerokość siedziska (cm): 40 Grubość listew(cm): min. 4 Elementy drewniane malowane farbami zachowującymi urok drewna. 4) Montaż nowego ogrodzenia panelowego wraz z trzema furtki o łącznej długości około 104,0 m; panel ogrodzeniowy z drutów pionowych i poziomych o średnicy fi 5mm. Drut przetłaczany na dwóch wysokościach. Oczka między drutami w części bez przetłoczenia o wielkości 50 x 200mm oraz w części przetłaczanej 50 x 50mm. Wszystkie elementy cynkowane metodą galwaniczną, a następnie malowane lakierem proszkowym. 5) Montaż tablicy z regulaminem - 1 szt. 6) Montaż koszy na śmieci - 2 szt. 7) Prace w zakresie nawierzchni: - wykonanie stref bezpiecznego upadku pod urządzeniami zabawowymi, - wykonanie odnowienia istniejącej nawierzchni trawiastej na pozostałej części palcu zabaw. W skład przedmiotu zamówienia w zakresie modernizacji placu zabaw wchodzi również założenie książki obiektu oraz wykonanie pierwszego przeglądu technicznego zamontowanych urządzeń i elementów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego Modernizacji placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie przedstawia projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: "Modernizacja placu zabaw przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie". Zadanie 2. "Budowa boiska na os. Ługi w Jarocinie: Projektuje się wykonanie ogrodzenia z siatki h=1,8 m. Siatka wykonana z drutu grubości 2,0 +/- 0,09 mm + PCV = 3,2 +/- 0,09 mm, rozmiar oczka 60 x 60 mm. Słupki ogrodzeniowe - średnica 48 mm. Ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo na kolor zielony. Zakończone plastikową nakładką w kolorze zielonym odporną na czynniki atmosferyczne. Elementy architektury ogrodowej: Dostarczenie i montaż stojaków do rowerów - Stojak na rowery, 5-stanowiskowy,wraz z wykonaniem miejsca utwardzonego pod montaż stojaków w celu ich przytwierdzenia do podłoża. Parametry stojaków: Stojaki wykonane są z rury 3/8" na podstawie z ceownika zimno giętego 40x20 . Wymiary podstawy 1500x400; Wysokość 400, szerokość z pałąkiem 540. Konstrukcja umożliwiająca parkowanie wszystkich rodzajów rowerów. Wszystkie elementy cynkowane ogniowo i malowane. Dostarczenie i montaż koszy na śmieci betonowych z wkładem metalowym. Kosz sześciokątny, kwadratowy lub okrągły o poj. min. 28 litrów min. parametry: Wysokość: 53cm Góra 45x45cm Dół 53x53cm.Pojemność wkładu: 28 litrów, Wkład ocynkowany z popielniczką. Materiał: kamień płukany, grysy. Kosze z wkładem z blachy ocynkowanej z popielniczką, posiadają otwory odwadniające, wykonane z betonu zbrojonego. Fakturę zewnętrzną w postaci grysów i żwirów. Ławka betonowa do wkopania z oparciem (ławki parkowe) o min. parametrach: Wysokość całkowita po wkopaniu(cm): 88 Wysokość siedziska po zamontowaniu w podłożu (cm): 45 Długość całkowita (cm): 200 Szerokość siedziska (cm): 40 Grubość listew(cm): min. 4 Elementy drewniane malowane farbami zachowującymi urok drewna. 4+4 Elementy wyposażenia boiska: Osadzenie elementów stalowych, tuleje do słupków i stojaków do bramek piłki nożnej. Ustawianie w gotowych otworach (tulejach) bramek 3x2m, bramki aluminiowe z siatką, przenośne (1 kpl. = 2 szt. bramek) Piłkochwyty o wys. 4 m Słupy mocujące siatkę z profilu stalowego lub aluminiowego o przekroju kwadratowym 80 x 80 mm, montowane w tulejach, skrajne słupy są w rozstawie 3 m, malowane proszkowo. Tuleje montażowe słupów osadzane w fundamencie betonowym (B20), Dodatkowe zastrzały w skrajnych polach. Siatka ochronna polietylenowa o wymiarach 12 x 4 m - (na 1 piłkochwyt), oczka 100 x 100 mm, gr. splotu 2-3 mm, kolor zielony Siłownia: Dostawa i montaż - BIODERKA, CHODZIK,NARCIARZ - Stal nierdzewna(3 OSOBY); NORDIC WALKING - Stal nierdzewna(1 OSOBA); HUŚTAWKA - Stal nierdzewna (2 OSOBY); ROWEREK - Stal nierdzewna (1 OSOBA); PRZYCIĄGACZ + WYPYCHACZ - Stal nierdzewna (2 OSOBY); STEPER + MOTYL - Stal nierdzewna (2 OSOBY); Dostawa i montaż regulaminu siłowni REKULTYWACJA POWIERZCHNI TRAWIASTYCH BOISKA - wykonanie murawy boiska Przedmiot zamówienia z zakresu budowy boiska przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie nie obejmuje swoim zakresem budowy oświetlenia, o której mowa w dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczącego Budowy boiska przy ul. Dunajeckiej w Jarocinie przedstawia projekt wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pn.: "Budowa placu rekreacyjnego wraz z oświetleniem i ogrodzeniem". UWAGA! Podane w przedmiocie zamówienia ilości (np. urządzeń, ich składowych lub elementów małej architektury) oraz wymiary stanowią wartości minimalne dla przedmiotu zamówienia. 5.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja projektowa oraz Tom V SIWZ Kosztorys ofertowy. 5.3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.4. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a 5.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy. 5.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.4.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.4.1. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.4.1 czynności. 5.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.4.6. Postanowienia pkt. 5.4.1. - 5.4.4. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna/projekt wykonawczy bądź SST/STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów - równoważnych - jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 77300000-3, 45112720-8, 37440000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT193453.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "DORJA" Przemysław Andrzejewski , , ul. Zapłocie 4a, 63-230, Witaszyce, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229257.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229257.19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229257.19
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.