Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Końskie: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na
Część 1
Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 26 wychowanków rodzin zastępczych
w wieku 15-18 lat.
Część 2
Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 40 wychowanków rodzin zastępczych
i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 18-25 lat połączone z warsztatami aktywnego poruszania się po rynku pracy.
Część 3
Warsztaty rozwoju osobistego i kreowania wizerunku dla 144 osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 98817 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Część 1 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 26 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat. Część 2 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 40 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 18-25 lat połączone z warsztatami aktywnego poruszania się po rynku pracy. Część 3 Warsztaty rozwoju osobistego i kreowania wizerunku dla 144 osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Część 1 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 26 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat. Cele szkolenia i tematyka zajęć: Przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie etykiety w życiu zawodowym, kreowania swego profesjonalnego oraz nienagannego wizerunku, zasad zachowania się podczas oficjalnych spotkań. Preferowana tematyka zajęć: - jak ubierać się stosownie do sytuacji, - jak się zachować w obliczu codziennych oraz niecodziennych sytuacji w pracy, - jak zapraszać innych i przyjmować zaproszenia, - jak rozwijać swoją profesjonalną komunikację, - jak poczuć się swobodnie podczas oficjalnego przyjęcia, - jakie faux pas są najpowszechniejsze i jak ich uniknąć. Usługa szkoleniowa obejmuje: 2 grupy po 5 godzin zegarowych. Usługę dla każdej grupy należy przeprowadzić w ciągu 2 dni - w dni powszednie (1 dzień - 3h, 2 dzień - 2 h) od godziny 16.00. Forma prowadzenia szkolenia - warsztaty/ćwiczenia. Miejsce przeprowadzenia warsztatu - teren miasta Końskie. Termin przeprowadzenia warsztatu: do 31 maja 2011 r. Liczba uczestników - 26 Obowiązki Wykonawcy: 1. Usługa szkoleniowa powinna się odbywać w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych, 2. Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Końskie z niezbędnym wyposażeniem technicznym. Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób, powinna być wyposażona w krzesła tapicerowane, optymalna temperatura w sali: 21-23 oC, 3. Zapewnienie gorącego posiłku - drugiego dania z deserem oraz kawą i herbatą podczas każdego dnia zajęć, 4. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu zajęć i przedłożenie go Zamawiającemu jako załącznik do oferty przetargowej, 5. Prowadzenie list obecności uczestników szkolenia oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematykę przeprowadzonych zajęć w ramach poszczególnych warsztatów. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego). 6. Wydanie uczestnikom szkolenia stosownych certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 7. Zapewnienie bezpłatnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika warsztatów, 8. Przekazanie (dostarczonych przez Zamawiającego) ankiet ewaluacyjnych do wypełnienia przez uczestników warsztatów - przed, w trakcie i po zakończeniu zajęć, 9. Oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy warsztatów poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego), 10. Zakup dla każdego z Uczestników szkolenia zestawu minimum 2 książek dotyczących tematyki prowadzonych zajęć. Część 2 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 40 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat połączone z warsztatami aktywnego poruszania się po rynku pracy Tematyka zajęć: 1. Warsztaty kreowania własnego wizerunku: - jak ubierać się stosownie do sytuacji, - jak się zachować w obliczu codziennych oraz niecodziennych sytuacji w pracy, - jak zapraszać innych i przyjmować zaproszenia, - jak rozwijać swoją profesjonalną komunikację, - jak poczuć się swobodnie podczas oficjalnego przyjęcia, - jakie faux pas są najpowszechniejsze i jak ich uniknąć. 2. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy: - nabycie umiejętności tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz zwiększenie umiejętności, autoprezentacji i zachowania się na rozmowie kwalifikacyjnej, - przedstawienie zasad przygotowywania pism urzędowych, - nabycie odpowiednich kompetencji społecznych i osobistych, umożliwiających znalezienie zatrudnienia. Usługa szkoleniowa obejmuje: 2 grupy po 5 godzin zegarowych. Usługę dla każdej grupy należy przeprowadzić w ciągu 2 dni - w dni powszednie (1 dzień - 3h, 2 dzień -2 h) od godziny 16.00. Forma prowadzenia szkolenia - warsztaty/ćwiczenia. Miejsce przeprowadzenia warsztatu - teren miasta Końskie. Termin przeprowadzenia warsztatu: do 31 maja 2011 r. Liczba uczestników - 40 Obowiązki Wykonawcy: 1. Usługa szkoleniowa powinna się odbywać w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych, 2. Dowóz i odwóz jednej osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim z miejscowości Końskie, ul. Piaskowa do miejsca docelowego szkolenia, 3. Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Końskie z niezbędnym wyposażeniem technicznym. Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób, powinna być wyposażona w krzesła tapicerowane, optymalna temperatura w sali: 21-23 oC, 4. Zapewnienie gorącego posiłku-drugiego dania z deserem oraz kawą i herbatą podczas każdego dnia zajęć, 5. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu zajęć i przedłożenie go Zamawiającemu jako załącznik do oferty przetargowej, 6. Prowadzenie list obecności uczestników szkolenia oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematykę przeprowadzonych zajęć w ramach poszczególnych warsztatów. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 7. Wydanie uczestnikom szkolenia stosownych certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 8. Zapewnienie bezpłatnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika warsztatów, 9. Przekazanie (dostarczonych przez Zamawiającego) ankiet ewaluacyjnych do wypełnienia przez uczestników warsztatów - przed, w trakcie i po zakończeniu zajęć, 10. Oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy warsztatów poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego), 11. Zakup dla każdego z Uczestników szkolenia zestawu minimum 2 książek dotyczących tematyki prowadzonych zajęć. Część 3 Warsztaty rozwoju osobistego i kreowania wizerunku dla 144 osób niepełnosprawnych Tematyka zajęć: - jak ubierać się stosownie do sytuacji, - jak się zachować w obliczu codziennych oraz niecodziennych sytuacji w pracy, - jak zapraszać innych i przyjmować zaproszenia, - jak rozwijać swoją profesjonalną komunikację, - jak poczuć się swobodnie podczas oficjalnego przyjęcia, - jakie faux pas są najpowszechniejsze i jak ich uniknąć, - dopiąć swego czyli jak wyznaczać i osiągać swoje cele, - jak wywrzeć dobre wrażenie na innych. Usługa szkoleniowa obejmuje: 8 grup po 5 godzin zegarowych. Usługę dla każdej grupy należy przeprowadzić w ciągu 2 dni - w dni powszednie (1 dzień - 3h, 2 dzień - 2 h) od godziny 16.00. Grupa może liczyć maksymalnie 20 osób Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. Miejsce przeprowadzenia warsztatu - teren miasta Końskie. Termin warsztatu: do 31 maja 2011 r. Liczba uczestników - 144 Obowiązki Wykonawcy: 1. Usługa szkoleniowa powinna się odbywać w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych, 2. zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Końskie z niezbędnym wyposażeniem technicznym. Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób, powinna być wyposażona w krzesła tapicerowane, optymalna temperatura w sali: 21-23 oC, 3. Zapewnienie gorącego posiłku-drugiego dania z deserem oraz kawą i herbatą podczas każdego dnia zajęć, 4. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu zajęć i przedłożenie go Zamawiającemu jako załącznik do oferty przetargowej, 5. Prowadzenie list obecności uczestników szkolenia oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematykę przeprowadzonych zajęć w ramach poszczególnych warsztatów. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 6. Wydanie uczestnikom szkolenia stosownych certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 7. Zapewnienie bezpłatnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika warsztatów, 8. Przekazanie dostarczonych przez Zamawiającego ankiet ewaluacyjnych do wypełnienia przez uczestników warsztatów - przed, w trakcie i po zakończeniu zajęć, 9. Oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy warsztatów poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego), 10. Zakup dla każdego z Uczestników szkolenia zestawu minimum 2 książek dotyczących tematyki prowadzonych zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na przeprowadzeniu warsztatów w zakresie kreowania wizerunku, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 trenerami, z których każdy posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 3 warsztatów/ szkoleń z zakresu kreowania własnego wizerunku. Ponadto każdy z trenerów musi posiadać doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-terminów realizacji zamówienia, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa), -osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, , ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, , ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - opracowanie indywidualnej diagnozy potrzeb oraz usługa aktywnej integracji.
- REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE LUBOŃ
- Wsparcie psychologiczne, coachingowe i szkolenia z kompetencji miękkich
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.