To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98827 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Kotla: Przebudowa dorgi gminnej nr 100022D, ul. Kościelna w Kotli, dz. ewid. nr 1117 obręb Kotla, gmina Kotla, km od 0+0,000do 0+0,446 [intensywne opady deszczu czerwiec 2016 r.]
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507228-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla, krajowy numer identyfikacyjny
39064735700000, ul.
ul. Głogowska
93,
67240
Kotla, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 318 361, faks
768 318 308, e-mail
gmina@kotla.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kotla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dorgi gminnej nr 100022D, ul. Kościelna w Kotli, dz. ewid. nr 1117 obręb Kotla, gmina Kotla, km od 0+0,000do 0+0,446 [intensywne opady deszczu czerwiec 2016 r.]
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.3.2017.MF
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 100022D, ul. Kościelna w Kotli: - poszerzenie istniejącej części jezdni, - wyrównanie istniejącej części jezdni poprzez frezowanie wraz z uzupełnieniem ubytków, - ułożenie geowłókniny do warstw asfaltowych. - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej, - wykonanie cieku przykrawężnikowego, - wzmocnienie poboczy elementami typu ekokrata, - wymiana nawierzchni istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi tj. drogą powiatową (ul. Szkolna) oraz drogą gminną (ul. Spadzista), - budowa nowego odcinka chodnika wzdłuż jezdni z betonowej kostki brukowej, - budowa zjazdów indywidualnych i publicznych po stronie projektowanego chodnika z betonowej kostki brukowej, - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rury PVC-U, wpustów ulicznych, przykanalików do wpustów, studni rewizyjno - połączeniowych i ujścia do rowu melioracyjnego. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: Dokumentacji technicznej: projektach budowlanych i wykonawczych, opinii geotechnicznej oraz STWiOR, stanowiących zał. nr 7 do SIWZ UWAGA - należy uwzględnić odstępstwa od projektu: - rezygnacja z geowłókniny, - rezygnacja z frezowania istniejącego asfaltu, - zmniejszenie grubości stabilizacji betonowej o 5 cm, do grubości 10 cm, - zmniejszenie grubości warstwy wiążącej o 1 cm, do grubości 4 cm, - zmniejszenie grubości warstwy ścieralnej o 1 cm, do grubości 4 cm. Wymienione zmiany zostały uwzględnione w przedmiarze robót. Przedmiarach robót które są dokumentem pomocniczym przy wycenie zał. nr 8 do SIWZ Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45200000-9,
45230000-8,
45233000-9,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT804034.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 988 121,24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.