Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Legnickie Pole: Budowa aneksu sanitarnego w budynku nr 6 (zmiana sposobu użytkowania) oraz wykonanie przebudowy łazienek w budynku nr 3 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.
Numer ogłoszenia: 98845 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie, tel. 076 858-23-87 w. 140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.dpslp.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa aneksu sanitarnego w budynku nr 6 (zmiana sposobu użytkowania) oraz wykonanie przebudowy łazienek w budynku nr 3 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - roboty budowlane związane z wykonaniem zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń znajdujących się w budynku nr 6 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu z przeznaczeniem na węzeł sanitarny dla mieszkańców; zakres prac: budowa sieci sanitarnej, elektrycznej, roboty rozbiórkowe, kładzenie glazury, roboty malarskie, wykończeniowe, osadzanie drzwi, montaż armatury łazienkowej, wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4a i 5a do niniejszej SIWZ. Część II - roboty budowlane związane z wykonaniem remontu łazienek znajdujących się w budynku nr 3 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu; zakres prac: budowa sieci sanitarnej, elektrycznej, roboty rozbiórkowe, kładzenie glazury, roboty malarskie, wykończeniowe, osadzanie drzwi, montaż armatury łazienkowej, wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4b i 5b do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I- 2 000,00 zł. (słownie:dwa tysiące złotych). Dla części II- 2 000,00 zł. (słownie:dwa tysiace złotych). Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy spełniają następujące warunki szczegółowe dla części I i II: a) dysponują kadrą techniczną posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, niezbędnych do wykonania robót w tym: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, (zgodnie z ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) - kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, z potwierdzeniem członkostwa we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 ze zm.), b) wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 roboty ogólnobudowlanej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (brutto); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie:spełnia, nie spełnia warunku. 3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); b) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2a do SIWZ) wraz z dokumentem rejestrowym; c) złożenie kompletu dokumentów potwierdzających łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisem w rozdz. V oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. 3.1. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). 3.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia dla każdej z części osobno: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; dokument nr 2a - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy indywidualnie. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty:. dokument nr 3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (część IV pkt 1 ppkt 2) lit. a ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; dokument nr 4 -Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie: uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osoby wskazanej w dokumencie nr 3 oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie ww. osoby na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego i potwierdzający fakt posiadania ubezpieczenia OC w zakresie sprawowanych samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; dokument nr 5 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej 1 robota budowlana wskazana w część IV pkt 1 ppkt 2) lit. b). Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. dokument nr 6 - Tabela elementów scalonych dla części I i II. 2. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dpsddlp.legnica.dolnyslask.pl/..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
ul. Benedyktynów 4
59-241 Legnickie Pole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu ul. Benedyktynów 4 59-241 Legnickie Pole.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa aneksu sanitarnego w budynku nr 6 (zmiana sposobu użytkowania) w Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z wykonaniem zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń znajdujących się w budynku nr 6 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu z przeznaczeniem na węzeł sanitarny dla mieszkańców; zakres prac: budowa sieci sanitarnej, elektrycznej, roboty rozbiórkowe, kładzenie glazury, roboty malarskie, wykończeniowe, osadzanie drzwi, montaż armatury łazienkowej, wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4a i 5a do niniejszej SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przebudowy łazienek w budynku nr 3 Domu Pomocy Społecznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z wykonaniem remontu łazienek znajdujących się w budynku nr 3 Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu; zakres prac: budowa sieci sanitarnej, elektrycznej, roboty rozbiórkowe, kładzenie glazury, roboty malarskie, wykończeniowe, osadzanie drzwi, montaż armatury łazienkowej, wyszczególnione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacji Projektowej stanowiących odpowiednio załączniki nr 4b i 5b do niniejszej SIWZ. Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych i montażowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.