Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Sosnowiec: Roboty remontowo-budowlane pomieszczeń SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 98846 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane pomieszczeń SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane pomieszczeń SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, w podziale na 2 części, tzw. zadania: 1. Zadanie nr 1 a) Remont pomieszczeń kuchni, zmywalni oraz magazynu kiszonek i korytarza; b) Wykonanie prac remontowych w zakresie przewidzianym w decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego na rok 2008, dotyczących pomieszczeń kuchni i magazynów żywnościowych i magazynu odpadów, zlokalizowanych w SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, przy ul. Zegadłowicza 3 1.1. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane i instalacyjne wyszczególnione poniżej: Wyrównywanie podłóg Roboty murarskie i murowe Tynkowanie Roboty w zakresie stolarki budowlanej Pokrywanie podłóg i ścian Kładzenie glazury Kładzenie terakoty Roboty malarskie Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Instalowanie wentylacji Wywóz gruzu wraz z opłatą za utylizację 2. Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń prosektorium, zlokalizowanych w SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, przy ul. Szpitalnej 1. 2.1. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane i instalacyjne wyszczególnione poniżej: Wyrównywanie podłóg Roboty murarskie i murowe Tynkowanie Roboty w zakresie stolarki budowlanej Pokrywanie podłóg i ścian Kładzenie glazury Kładzenie terakoty Roboty malarskie Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Instalowanie wentylacji Wywóz gruzu wraz z opłatą za utylizację.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: 2.1 przedłożyć wykaz wykonanych robót przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia: ( w przypadku zadania nr 1- jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł,) ( w przypadku zadania nr 2 - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 65 000,00 zł) ( w przypadku składania oferty na dwa zadania - jedna robota budowlana o wartości brutto nie mniejszej niż 135 000,00 zł) W wykazie należy podać wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie (według załącznika nr 6 do SIWZ ). 2.2 przedłożyć wykaz osób (kadry kierowniczej ) Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia (według załącznika nr 7 do SIWZ ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 2.3 przedłożyć uprawnienia dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze: a) dla zadania nr 1 uprawnienia ogólnobudowlane i instalacyjne - elektryczne; b) dla zadania nr 2 uprawnienia ogólnobudowlane. 2.4 przedłożyć zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 5. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : a) formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. c) kosztorysy ofertowe wycenione wg przedmiarów robót, które stanowią załączniki: dla zadania nr 1 - nr 5.1 i 5.2 dla zadania nr 2 - nr 5.3 do niniejszej SIWZ. d) wykaz wykonanych robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. e) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 6a, 6b, 6d, 6e sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 6 i 7 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski Sosnowiec 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski Sosnowiec 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń zlokalizowanych w Sosnowcu przy ulicy Zegadłowicza 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Remont pomieszczeń kuchni, zmywalni oraz magazynu kiszonek i korytarza; b) Wykonanie prac remontowych w zakresie przewidzianym w decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego na rok 2008, dotyczących pomieszczeń kuchni i magazynów żywnościowych i magazynu odpadów, zlokalizowanych w SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, przy ul. Zegadłowicza 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont prosektorium.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń prosektorium, zlokalizowanych w SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu, przy ul. Szpitalnej 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa i montaż systemu audio - video Przyjazny Pokój Przesłuchań dla SR w Będzinie, SR w Pszczynie, SR Katowice - Zachód w Katowicach
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu.
- Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.