eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławNazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoP r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa zestawów przywoławczych oraz zestawów przyłóżkowych dla Oddziału Wewnętrznego I na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Inowrocław: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa zestawów przywoławczych oraz zestawów przyłóżkowych dla Oddziału Wewnętrznego I na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 98872 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59724 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa zestawów przywoławczych oraz zestawów przyłóżkowych dla Oddziału Wewnętrznego I na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA P r z e d m i o t e m zamówienia jest dostawa zestawów przywoławczych oraz zestawów przyłóżkowych dla Oddziału Wewnętrznego I na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu , których szczegółowe parametry techniczne zostały opisane poniżej: 1. System przywoławczy Wymagania techniczne : - możliwość sprawdzenia przywołań, - możliwość kasowania wezwań, - możliwość wezwania lekarza, - czytelny panel wyświetlacza (LED)wyświetlanie wezwań przez wyświetlacz w kolorze dedykowanym dla poszczególnych stanów zgłaszanych przez system.(zielony - obecność, wezwanie- kolor czerwony, możliwość równoczesnej prezentacji na wyświetlaczu wezwania i obecności) - elementy systemu mają posiadać możliwość komunikacji elementów za pośrednictwem IR na podczerwień (wezwanie personelu przez dostawionego pacjenta), - indywidualne adresy dla elementów systemu, - wizualizacja pracy systemu (przywołania i ich rodzaje, kasowania, obecność pielęgniarek, lekarzy, awaria elementów systemu, stany napięć w systemie), - posiadanie pełnej możliwości programowania i konfiguracji elementów systemu, - rejestracja zdarzeń, (data i czas wystąpienia przywołania, data i czas reakcji personelu, adres miejsca wywołania, adres wywołania łóżka chorego), - scentralizowana praca systemu, - pełna kompatybilność systemu i jego podzespołów z zamontowanym systemem FACI - okres trwania gwarancji - minimum 36 MIESIĘCY - czas reakcji serwisu w przypadku awarii- maksimum 48 GODZIN - możliwość zdalnego serwisowania (sieć IP) - elementy systemu muszą być zabezpieczone zwarciowo i napięciowo(błąd przy połączeniu elementu systemu nie uszkadza elementu ani całego systemu) - menu systemu, komunikaty, oprogramowanie w języku polskim, - termin zabezpieczenia części zamiennych - 10 LAT 2. Wykaz elementów systemu przywoławczego dla I Oddziału Wewnętrznego. Przycisk gruszkowy z zał. oświetlenia 41 szt. Przycisk przywoławczy z gniazdem 41 szt. Przycisk kasująco przywoławczy 27 szt. Przycisk przywoławczy lekarza 2 szt. Sygnalizator LED 21 szt. Przycisk pociągowy WC 13 szt. Wyświetlacz korytarzowy 2 szt. Centralka 1 szt. Zasilacz 1 szt. 2.10 Moduł komunikacji GETWAY 2 szt. 3. Zestawy nad łóżkowe 3.1. Zestaw nad łóżkowy podwójny 5 szt. 3.2. Zestaw nad łóżkowy podwójny (SALA R) 2 szt. 3.3. Zestaw nad łóżkowy potrójny 8 szt. Konfiguracja zestawów sale chorych (dla 1 łóżka): 1. Oświetlenie LED dzienne (górne 230V AC) zapalane z wyłącznika przy wejściu na salę 2. Oświetlenie LED miejscowe (dolne 230V AC)zapalane z manipulatora 3. Oświetlenie nocne punktowe LED (dolne 230V ACV AC) zapalane z manipulatora 4. Gniazdo sieciowe pojedyncze 16A z kołkiem (6 szt.) z podziałem na 3 obwody 5. Gniazdo telefoniczne Rj 6. Punkt poboru TLEN - gniazda Insmed Rzeszów 7. Punkt poboru AIR - gniazda Insmed Rzeszów 8. Gniazda Rj, 230V mają być zlicowane z panelem Konfiguracja zestawów Sala Intensywnego Nadzoru (dla 1 łóżka) SALA R: 1. Oświetlenie LED dzienne (górne 230V AC) zapalane z wyłącznika przy wejściu na salę 2. Oświetlenie LED miejscowe (dolne 230V AC)zapalane z manipulatora 3. Oświetlenie nocne punktowe LED (dolne 230V AC) zapalane z manipulatora 4. Gniazdo sieciowe pojedyncze 16A z kołkiem (9 szt.) z podziałem na 3 obwody 5. Punkt poboru TLEN - gniazda Insmed Rzeszów 6. Punkt poboru AIR - gniazda Insmed Rzeszów 7. Punkt poboru VAC - gniazda Insmed Rzeszów 8. Gniazda Rj, 230V mają być zlicowane z panelem UWAGA !!!!! 1. Wszystkie elementy systemu przywoławczego muszą być kompatybilne i posiadać te same możliwości co cały system montowany w Oddziale. 2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży parametry techniczne podłączenia zestawów do instalacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • California 2 Beata Ewa Kozłowska, Trzebieszewo 2,, Kamień Pomorski, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83493,98

  • Oferta z najniższą ceną: 83493,98 / Oferta z najwyższą ceną: 83493,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kendromed Sp. z o.o., ul. Sołtysowicka 25a, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81799,20

  • Oferta z najniższą ceną: 81799,20 / Oferta z najwyższą ceną: 84348,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.