eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardBudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Metalowej w Stargardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 98905 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Stargard: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Metalowej w Stargardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504062-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81111575800000, ul. ul. Okrzei 6, 73110 Stargard, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128, e-mail tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Metalowej w Stargardzie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZ-ZPS-05/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej DN 250 żeliwo i sieci kanalizacji sanitarnej DN 300 kamionka ok. 180 m przy ulicy Metalowej w Stargardzie w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe ADBUD ul. Gdyńska 28c w Stargardzie. Zamawiający dopuszcza trzy warianty realizacji przedmiotu zamówienia uzależnionymi od długości odcinków sieci wodociągowej Wariant I 180 mb, kanalizacji sanitarnej DN 300 W1-W2 - sieci wodociągowej DN 250 (150 m) Wariant II 180 mb, kanalizacji sanitarnej DN 300 W1-W3 - sieci wodociągowej DN 250 ( 300 m) Wariant III 180 mb, kanalizacji sanitarnej DN 300 W1-W4 - sieci wodociągowej DN 250 ( 450 m) Zamawiający w zależności od kwot ofertowych dla poszczególnych wariantów wybierze wariant, który będzie najkorzystniejszy finansowo i będzie się mieścił w kwocie jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo, zwiększenia wielkości i wartości zadania (a tym samym wysokości wynagrodzenia wykonawcy) w postaci budowy sieci wodociągowej, w przeliczeniu na metry, o długości większej niż przypadająca dla wybranego przez Zamawiającego wariantu, w przypadku, gdy cena ofertowa będzie poniżej kwoty jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na realizację zadania inwestycyjnego. Ilość metrów budowy wodociągu jest uzależniona od różnicy kwoty ofertowej i kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowane zadania oraz wartości kosztu wykonania 1 metra sieci wodociągowej. Zwiększenie wielkości i wartości zadania (a tym samym wysokości wynagrodzenia Wykonawcy () będzie ilorazem zaoferowanej w kosztorysie ofertowym ceny za wykonanie 1 metra i długości odcinka dodatkowo zleconego do wykonania powyżej długości określonej dla sieci wodociągowej w wybranym przez Zamawiającego wariancie realizacji. Decyzja o zwiększeniu ilościowym zadania inwestycyjnego (ilości metrów wodociągu do wykonania), będzie podjęta przed udzieleniem zamówienia Wykonawcy, a ostateczna długość odcinka sieci wodociągowej zostanie określona w umowie z wykonawcą. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby umowa o udzielenie zamówienia została popisana w siedzibie Zamawiającego tj. w Stargardzie przy ul. S. Okrzei 6. Zamawiający dopuszcza, aby w imieniu Wykonawcy umowę podpisał upoważniony przez niego pełnomocnik, który będzie posiadał (w oryginale) pisemne pełnomocnictwo. Oryginał pełnomocnictwa Zamawiający zatrzyma dla celów dokumentacyjnych. 2. W skład dokumentacji przetargowej wchodzi: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2) Dokumentacja projektowa opracowana przez biuro projektowe ADBUD ul. Gdyńska 28c w Stargardzie. 3) Decyzja Zarządcy Drogi nr 50/2016 z dnia 09.06.2106 r. 4) Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 5) Przedmiary robót 2.1. Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy może dopuścić zastosowanie materiałów równoważnych tj. materiałów o co najmniej takich samych parametrach technicznych i standardzie wykonania w stosunku do materiałów, które w treści specyfikacji technicznej określono poprzez wskazanie znaku towarowego lub nazwę producenta. 3. Pozostałe elementy składające się na przedmiot zamówienia: 3.1 Sporządzenie i przedłożenie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, o której mowa w §8 ust. 1 wzoru umowy (załącznika nr 5 do siwz), 3.2 Sporządzenie projektów wniosków o zajęcie pasów drogowych wraz z uzgodnieniami przeprowadzonymi z właściwym Zarządcą Drogi tj. prowadzącymi do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Przygotowywane przez Wykonawcę wnioski będą podpisywane i składane przez Zamawiającego. Opłaty za wydawane zezwolenia są uiszczane przez Wykonawcę. 3.3 Do obowiązków wykonawcy należy sporządzenie projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień, jego zatwierdzenie oraz oznakowanie ulic na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokonanymi uzgodnieniami, a także uzyskanie własnym staraniem protokolarnego odbioru dróg przez ich Zarządców po zakończeniu robót prowadzonych w pasach drogowych. 3.4 Zawarcie umowy na utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy i wynikłych z tego tytułu kosztów spoczywa na Wykonawcy. 4. Uwagi dotyczące sporządzania kosztorysów ofertowych. 4.1 Podstawę do sporządzenia oferty stanowi specyfikacja techniczna oraz dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2. 4.2 Zamawiający wyjaśnia, że przedmiary robót należy traktować jako dokument pomocniczy przy ustalaniu wartości zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231300-8, 45231100-6, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT267646
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowe Starkan Pardus Marcin , biuro@starkan.pl, Podleśna 14R, 73-110, Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 329204.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 329204.58
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 319.185,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zapisami SIWZ - Rozdział 3 Opis przedmiotu zamówienia. Do realizacji rekomenduje się wariant I, w obu ofertach ten wariant mieści się w kwocie jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku oferty najkorzystniejszej - oferta nr 2 różnica kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i kwoty ofertowej pozwala na wykonanie dodatkowych 66 metrów sieci wodociągowej (11 rur po 6 m) nie objętej wariantem I. - za Wariant I 226.330,00 netto + VAT 52.055,90 zł, razem brutto 278.385,90 zł tj. 54.212,07 euro netto. - za dodatkowe 66 m sieci wodociągowej nie objętych wariantem I 66m x 626 zł netto = 41.316,00 zł netto + VAT 9.502,69, razem brutto 50.818,68 zł tj. 9.896,28 euro netto


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.