Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Barlinek: Wymiana istniejącego emitora wraz z niezbędnymi projektami budowlanymi i uzgodnieniami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego przy ciepłowni miejskiej ul. Św. Bonifacego w Barlinku.
Numer ogłoszenia: 98939 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., ul. Przemysłowa 7, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462651, fax 095 7462651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec-barlinek.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącego emitora wraz z niezbędnymi projektami budowlanymi i uzgodnieniami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego przy ciepłowni miejskiej ul. Św. Bonifacego w Barlinku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana istniejącego emitora wraz z niezbędnymi projektami budowlanymi i uzgodnieniami wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego przy ciepłowni miejskiej ul. Św. Bonifacego w Barlinku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w zamówieniu jest wniesienie wadium w kwocie 5 000,00zł, (pięć tysięcy złotych zero groszy) w terminie do 06 czerwca 2008 roku do godz. 1100. Uwaga: wadium wniesione w formie przelewu musi być na koncie zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. 1.1. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 1.2. Miejsce wnoszenia wadium: - Kasa Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - z wyłączeniem gotówki, - Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku nr konta 87 8355 0009 0010 2472 2000 0009 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 1.3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia sektorowego, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 1.4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Oferenta: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 1.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. 1.6 Wadium Oferenta, którego ofertę wybrano będzie wypłacone lub przekazane na wskazane konto w ciągu 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 1.7 Wadium Oferentów pozostałych, Zamawiający zwróci w ciągu 2 dni roboczych po zawarciu umowy, lecz nie później jak dnia następnego po upływie okresu związania z ofertą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, KRUS, US. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie czy w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą z uwzględnieniem zapisu z ppkt. 2.6. 2.6 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt VI.1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty. 2.Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w niniejszym rozdziale pkt.1 - Oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.2 Złożenie następujących dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) w celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz nie podlegające wykluczeniu z art. 24 Ustawy PZP: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz minimum 3 osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z uprawnieniami w branżach: sanitarnej, konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia do projektowania i prowadzenia funkcji nadzoru nad robotami określonymi w zamówieniu, należą do Izby Inżynierów Budownictwa i opłacili składkę członkowską; - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; - wymagane jest wykonanie, co najmniej jednego zadania o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia tj. opracowaniem dokumentacji projektowej na emitor spalin , potwierdzone dokumentami wystawionymi przez Inwestora bezpośredniego; c) w przypadku składania oferty wspólnej (przez konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3 Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu, o których mowa w ust. 2 jak i udzielenie informacji nieprawdziwej spowoduje wykluczenie Wykonawcy i uznania oferty za odrzuconą z uwzględnieniem zapisu z pkt. 2.6. (art. 24 ust 1 ÷ 4). Dokumenty winny być złożone w oryginale lub poświadczonej przez upoważnioną osobę kopii. 2.4 Dokumenty określone w ppkt. 2.2 lit. a) składają wszyscy członkowie konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. Okres gwarancji - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pec-barlinek.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 7 74-320 Barlinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 7 74-320 Barlinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Zakup, dostawa i uruchomienie myjni narzędziowej dla Szpitala Barlinek
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Przebudowa istniejącej rozdzielczej sieci wodociągowej w gminie Kietrz w miejscowości Chróścielów - Nasiedle oraz w miejscowości Kozłówki
- Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Starogrodzie
- Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.