Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-02
Bełchatów: Usługi ochrony osób i mienia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II
w Bełchatowie.
Numer ogłoszenia: 98941 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi ochrony osób i mienia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4 Usługi ochroniarskie 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia: 1) Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek świadczenia całodobowej usługi ochrony osób i mienia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2) Zakres prac obejmuje całodobowe dyżury w budynku głównym (2 stanowiska) oraz portierni (1 stanowisko) w zakresie i na zasadach określonych w instrukcjach stanowiskowych (wzór instrukcji stanowi załącznik nr 1 do umowy). 3) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do następujących czynności: a) świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Zamawiającego, w tym: budynków wskazanych na planie sytuacyjnym Szpitala (Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ) i pomieszczeń w nich zlokalizowanych oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach; b) czuwania nad bezpieczeństwem pracowników Szpitala, pacjentów i osób odwiedzających; c) udzielania pacjentom/osobom odwiedzającym informacji o godzinach pracy, lokalizacji oraz numerach telefonów poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala; d) zainstalowania na koszt własny systemu monitorowania obchodów, wymuszającego na pracownikach ochrony stałe, nieregularne obchody w ciągu doby (minimum 6). Każdy obchód ma być rejestrowany z dokładnością do minuty i na żądanie Zamawiającego drukowany oraz udostępniany do wglądu; e) dysponowania w sytuacjach wymagającej przymusu bezpośredniego, grupą interwencyjną - dopuszczalne jest korzystanie z usług podwykonawcy; f) zapewnienia pracownikom ochrony profesjonalnych środków łączności, jednolitych uniformów i identyfikatorów ze zdjęciem; g) stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania usługi, tj.: - prowadzenie Książki dyżurów, do której pracownicy Wykonawcy będą wpisywać wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego, - sporządzanie dla Zamawiającego notatki służbowej z każdego istotnego zdarzenia i dostarczenie jej Kierownikowi Działu administracyjno-gospodarczego, w danym dniu lub dniu następnym; h) pracownik koordynujący usługę ochrony szpitala z ramienia Wykonawcy pozostaje dostępny osobiście dla Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35, a poza tymi godzinami będzie możliwy z nim kontakt za pośrednictwem telefonu komórkowego. 4) Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie nie zostało podzielone na części. Tym samym Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - NIE DOTYCZY. Zamawiający od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie żądać wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% ceny oferty (całkowitej wartości zamówienia brutto). Formy i zasady dotyczące wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - patrz: Rozdział XV SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ (system: spełnia / nie spełnia). Dokumenty żądane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały ustalone na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ (system: spełnia / nie spełnia). Dokumenty żądane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały ustalone na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy zamówienia na usługi ochrony osób i mienia o wartości przynajmniej jednego z tych zamówień nie mniejszej niż 200 000,00 PLN rocznie, - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 2) SIWZ. Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ (system: spełnia / nie spełnia). Dokumenty żądane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały ustalone na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę stanowiącą równowartość kwoty co najmniej 1.000 000,00 PLN; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 3) SIWZ. Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określił warunki takich zmian według wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie,
97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123- Sekcja zamówień publicznych pok. 92.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123- w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 8 im. "Bajkowy Zakątek" w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Zakup makaronu z mięsem i warzywami bez gotowania dla psów w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Usługa koszenia i pielenia terenów zieleni / 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
- Wykonywanie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz nieruchomości, a także przeciwdziałanie zagrożeniom, przez koncesjonowanego Wykonawcę
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.