eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty remontowe w budynku po byłym Liceum Ogólnokształcącym Nr VII (docelowo Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i Chemicznego) w Gdańsku, ul. Smoleńska 6/8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Gdańsk: Roboty remontowe w budynku po byłym Liceum Ogólnokształcącym Nr VII (docelowo Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i Chemicznego) w Gdańsku, ul. Smoleńska 6/8
Numer ogłoszenia: 98949 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska , ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku po byłym Liceum Ogólnokształcącym Nr VII (docelowo Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i Chemicznego) w Gdańsku, ul. Smoleńska 6/8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty budowlane, sanitarne i elektryczne wynikające z wykonania remontu budynku w celu przystosowania go do potrzeb Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i Chemicznego w tym: -przebudowa pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach wraz z remontem ścian i posadzek oraz z kompleksową wymianą stolarki drzwiowej, -wykonanie wydzielenia klatek schodowych ściankami przeszklonymi z drzwiami, -przebudowa schodów zewnętrznych wejścia głównego do budynku wraz z podjazdem dla inwalidy, -przebudowa i wykonanie instalacji wewnętrznych wod.-kan. i gazowej -wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla wszystkich pomieszczeń oraz instalacji wentylacji mechanicznej w laboratoriach -wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 48 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna ,że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres obrót ogółem w wysokości co najmniej 3 mln. zł b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem obiektów kubaturowych o wartości jednostkowej równej lub większej od 700 tys. zł brutto. c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 390.000 zł; f) dysponuje lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno -budowlane Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty . 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661)- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. bilans, oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie robót ogólnobudowlanych budowy,w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 10 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego), lub generalnego wykonawcę. 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy)- w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje takimi osobami 10. w odniesieniu do kierownika budowy: - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r.) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r. ) 11. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2, 7.3 , 7.5 siwz : - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) , c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16, p. Beata Puzdrowska, pok. nr 28, tel. 058 320 51 14, opłata: 250,- PLN (gotówka lub za zaliczeniem pocztowym).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 08:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16, pok. nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.