Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-23
Tarnów: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU AUTOBUS PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM NA WÓZKU INWALIDZKIM NA POTRZEBY SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W TARNOWIE
Numer ogłoszenia: 9895 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. E. Gierat , ul. Romanowicza 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6263384, faks 014 6263384 wew. 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/soswtarnow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU AUTOBUS PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM NA WÓZKU INWALIDZKIM NA POTRZEBY SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W TARNOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego typu AUTOBUS przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przedstawioną poniżej charakterystyką: A.Silnik: 1)wysokoprężny z turbodoładowaniem, wtrysk bezpośredni, 2)pojemność silnika w zakresie: min. 2500 cm3 - max. 3000 cm3 3)moc silnika min. 160 KM 4)podgrzewany filtr paliwa, 5)paliwo- olej napędowy, 6)średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie może przekraczać 13 l/100 km - 14l/100 km, 7)norma spalania - autobus powinien spełniać normę emisji spalin EURO 6 potwierdzoną świadectwem homologacji lub innym dokumentem, 8)poziom emisji dwutlenku węgla, mierzony wg procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych - CO2 - maks. 260 g/km 9)średnia wartość zużycia energii w cyklu łączonym - 468 MJ/100 km - 504 MJ/100km, przyjmując, że 1litr oleju napędowego zawiera 36 MJ energii (MJ - megadżul). 10)wspomaganie układu kierowniczego. B.Podwozie: 1)wzmocnione, niezależne na osi przedniej i tylnej, 2)koła tylne bliźniacze, 3)koło zapasowe, 4)komplet opon letnich i zimowych z felgami stalowymi i kołpakami ozdobnymi. C.Układ przeniesienia napędu i układ hamulcowy: 1)skrzynia biegów automatyczna 2)napęd na tylne koła, 3)system ABS- system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania lub równoważny spełniający podobne zadania, 4)system ASR- system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych, lub równoważny spełniający podobne zadania, 5)system ESP- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy uwzględniający obciążenie pojazdu lub równoważny spełniający podobne zadania, 6)system BAS- asystent hamowania (wspomaganie hamowania awaryjnego) lub równoważny spełniający podobne zadania, 7)hamulce tarczowe przednie i tylne wentylowane. D.Nadwozie wraz z wyposażeniem: 1)przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych z liczbą miejsc minimum 19+ 1, w tym do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim, 2)nadwozie stalowe, ocynkowane, lakier metalizowany jasny- preferowany srebrny, biały, 3)przyciemnione, panoramiczne przeszklenie przedziału pasażerskiego - panoramiczne przyciemniane szyby boczne, 4)drzwi przednie prawe przeszklone, otwierane elektrycznie na wysokości kierowcy- przedział kierowcy, 5)obniżony stopień wejścia 6)oświetlenie przy stopniu wejściowym, 7)barierki bezpieczeństwa przy drzwiach wejściowych oraz zamontowane uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, 8)elektrycznie opuszczana szyba w drzwiach przednich kierowcy, 9)drzwi tylne 2 skrzydłowe przeszklone, 10)automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy, 11)szyberdach, wyjście awaryjne, 12)wymiary zewnętrzne: długość- min.7300 mm, szerokość(bez lusterek)-min. 1990mm, rozstaw osi min.- 4300mm, 13)wysokość mierzona od linii podłogowej do sufitu nie mniej niż 1850 mm, 14)wysokość mierzona od jezdni do płyty podłogowej jak najniższa zapewniająca komfort wsiadania i bezpieczeństwo osób niepełnosprawnych, 15)centralny zamek sterowany zdalnie, immobiliser, 16)instalacja alarmowa z pilotem, 17)homologowany ogranicznik prędkości do 100km/h, 18)zewnętrzne lusterka podgrzewane i regulowane elektrycznie, 19)światła przeciwmgielne tylne i przednie, 20)oświetlenie przystosowane do jazdy nocnej, 21)trzecie światło stop, 22)dodatkowe kierunkowskazy dachowe, 23)tachograf cyfrowy obsługujący dwóch kierowców (menu w języku polskim), 24)fabryczny zestaw radiowy z odtwarzaczem CD i USB z nagłośnieniem i mikrofonem- minimum 4 głośniki(przód i tył), 25)poduszka powietrzna dla kierowcy, 26)fotel kierowcy z regulacją wysokości, przesuwu i pochylenia oparcia oraz z podłokietnikiem i pasem bezpieczeństwa, 27)wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej(uchylno-rozsuwne z podłokietnikiem) z trójpunktowymi pasami bezpieczeństwa, skierowane przodem do kierunku jazdy, 28)tapicerka siedzeń z tkaniny ułatwiającej utrzymanie czystości, 29)ostatnie rzędy siedzeń z możliwością łatwego i szybkiego demontażu w celu transportu windą jednego pasażera na wózku inwalidzkim, 30)szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego, 31)komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, 32)pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim, 33)winda hydrauliczna wewnętrzna, 34)tapicerowana podsufitka, tapicerowane ściany oraz słupki boczne tapicerką miękką w części pasażerskiej, izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału pasażerskiego, 35)oświetlenie podsufitowe w przedziale kierowcy i części tylnej pasażerskiej 36)klimatyzacja dachowa części pasażerskiej z rozprowadzeniem (min.10 kW), parownik klimatyzacji umieszczony na dachu w osłonie w kolorze nadwozia, 37)klimatyzacja kierowcy, 38)dodatkowe ogrzewanie konwektorowe, lewa i prawa strona niezależne od pracy silnika o mocy min. 4 kW (elektroniczna regulacja), 39)zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, 40)podłoga wykonana z materiałów wysokiej wytrzymałości pokryta antypoślizgową, łatwozmywalną wykładziną o podwyższonych parametrach ścieralności, 41)dywaniki gumowe pod nogi kierowcy, 42)luk dachowy uchylny z młotkiem bezpieczeństwa pełniący rolę wyjścia awaryjnego, 43)wybijaki szyb samochodowych wraz z ostrzem do cięcia pasów zamontowane na ścianach bocznych plus oznaczenie wyjść awaryjnych, 44)półki na bagaż podręczny, 45)podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół, 46)fartuchy przeciwbłotne z przodu i z tyłu, 47)klin pod koła, 48)dwie gaśnice, 49)trójkąt ostrzegawczy, 50)apteczka pierwszej pomocy, 51)zewnętrzne oznakowanie pojazdu, duże Osoby niepełnosprawne zgodne z PN. E.Winda hydrauliczna wewnętrzna 1)sterowanie elektryczne wraz z dopuszczeniem UDT, 2)udźwig minimum 300 kg, 3)minimum 2 siłowniki podnoszące, 4)automatycznie rozkładana blokada wózka na końcu platformy, 5)automatycznie rozkładana płyta łącząca platformę z podłogą pojazdu, 6)mechaniczna blokada platformy w pozycji do jazdy, 7)sterowanie - pilot na kablu spiralnym obsługujący wszystkie funkcje, 8)możliwość ręcznego sterowania windą, 9)kable zasilające z bezpiecznikiem głównym, 10)automatyczne rozkładanie poręczy, 11)agregat elektryczno - hydrauliczny zamontowany wewnątrz ramy windy, 12)zasilanie 12 v, 13)ręczna pompa do podnoszenia w przypadku braku zasilania, 14)awaryjny system opuszczania platformy, 15)wyłącznik prądu windy, 16)maksymalna wysokość podnoszenia zgodna z wysokością podłogi w pojeździe, 17)winda ma spełniać dyrektywy bezpieczeństwa UE i posiadać znak CE, 18)gwarancja na windę minimum 24 miesiące, F.Wymagania dodatkowe: 1)auto fabrycznie nowe, nieużytkowane, nie wystawowe, rok produkcji 2015, 2)homologacja autobus- samochód musi posiadać świadectwo homologacji z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, 3)wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osób niepełnosprawnych, 4)karta pojazdu, 5)instrukcja obsługi, 6)wykonawca wskaże adres serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, 7)wymagana gwarancja, której ważność rozpocznie się od daty odbioru samochodu przez zamawiającego: a.na silnik i podzespoły na okres nie krótszy niż 2 lata bez limitu kilometrów, b.na powłokę lakierniczą na okres nie krótszy niż 2 lat, c.na perforację karoserii, na okres nie krótszy niż 8 lat..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia (pkt 8.1. lit. a SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia (pkt 8.1. lit. a) SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia (pkt 8.1. lit. a) SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia (pkt 8.1. lit. a) SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia (pkt 8.1. lit. a) SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/soswtarnow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. E. Gierat
ul. Romanowicza 9 33-100 Tarnów
tel. 14 626-33-84, fax. 14 626-33-84 wew. 10, sekretsosw@umt.tarnow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. E. Gierat ul. Romanowicza 9 33-100 Tarnów, pokój 02 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków PFRON.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.