eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 98973 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Psary: "E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu informatycznego - "E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509212-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 93182 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach, krajowy numer identyfikacyjny 53724300000, ul. ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 294 49 00 wew. 41, faks 32 294 49 01, e-mail urzad@psary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.psary.pl
Adres profilu: www.bip.psary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia jest ukierunkowany na dostosowanie Gminy Psary do istniejącego zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania związane z rozpowszechnieniem usług i aplikacji dla obywateli. Przedsięwzięcie dotyczy wdrożenia 14 usług na 5 poziomie dojrzałości, 11 na 4 poziomie dojrzałości oraz 3 na 3 poziomie dojrzałości. Obejmuje Urząd Gminy w Psarach oraz 7 jednostek podległych. Uruchomienie e-usług będzie połączone z wdrożeniem oraz modernizacją systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Psary oraz jednostkach organizacyjnych, modernizacją infrastruktury sprzętowej oraz realizacją szkoleń. W wyniku realizacji projektu usprawni się komunikacja pomiędzy interesantami a Gminą Psary, co przyczyni się do realizacji długofalowego procesu budowy i rozwoju społeczeństwa informacyjnego oraz wyrównania dysproporcji w zakresie dostępu i wykorzystania technologii oraz zapewnienia rozwoju elektronicznych usług dla ludności i podmiotów gospodarczych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 1) Opracowanie dokumentacji 2) System elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD) wraz z elektronicznym archiwum zakładowym i E-biurem obsługi klienta 3) Zintegrowany system Płatności elektronicznych (e-płatności) 4) Integracja istniejącego Biuletynu Informacji Publicznej z modułem e-rejestry systemu EZD 5) Portal informacyjny zgodny z WCAG 2.0 6) Dziennik elektroniczny (e-dziennik) 7) Modernizacja systemów dziedzinowych umożliwiających obsługę systemów e-usług 8) Szyna usług integrująca usługi ePUAP, EZD i systemy dziedzinowe, automatyzacja przepływu deklaracji podatkowych z platformy ePUAP, EZD do systemu podatkowych 9) Platforma usług publicznych udostępniająca dane z systemów dziedzinowych 10) Platforma konsultacji społecznych 11) e-Rada 12) Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego 13) Dostawę infrastruktury serwerowej/urządzenia serwerowe 13.1. Serwera Typ 1 - 1 szt. 13.2. Serwera Typ 2 - 7 szt. 13.3. System Backupu danych (biblioteka taśmowa) - 1 szt 13.4. Pamięć masowa (macierz) - 1 szt. 13.5. Instalacja i konfiguracja - 1 kpl. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące główne zadania przedmiotowe związane ze dostawą określonych produktów i usług: 1) Zadanie 1. Oprogramowanie - E-usługi (licencje) 2) Zadanie 2. Prace wdrożeniowo - instalacyjne 3) Zadanie 3. Szkolenia 4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba główna Zamawiającego tj. Urząd Gminy Psar oraz siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowane na terenie gminy Psary, objęte realizacją niniejszego zamówienia w zakresie Wdrożenia obejmujące następujące jednostki podległe: 1) Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach - ul. Szkolna 100, 42-512 Psary 2) Publiczne Gimnazjum w Psarach - ul. Szkolna 32, 42-512 Psary 3) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Dąbiu - Dąbie, ul. Pocztowa 39, 42-504 Będzin 4) Szkoła Podstawowa im. E. Gierczak w Gródkowie - Gródków, ul. Leśna 2, 42-575 Strzyżowice 5) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Strzyżowicach - ul. 1 Maja 17, 42-575 Strzyżowice 6) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Sarnowie - Sarnów, ul. Szkolna 5, 42-512 Psary 7) Zakład Gospodarki Komunalnej w Dąbiu - Dąbie, ul. Dolna 1, 42-504 Będzin 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w Załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Klauzule społeczne Zamawiający odstępuje od wymogu zapisu art. 29 ust.3a Ustawy pzp ze względu na charakter postępowania. 7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Stosownie do art. 29 ust. 5 Zamawiający informuje, że kwestie związane z dostosowaniem przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Rozwiązania równoważne Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), umowie, Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) i innych załącznikach, jest mowa o "produkcie, materiale czy systemie typu lub np..." należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w SIWZ. Umowie, OIPZ i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów funkcjonalnych produktu wskazanego w SIWZ, umowie, OPZ i innych załącznikach. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ, umowie, OPZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 9. Gwarancja i rękojmia Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla zaoferowanego oprogramowania "E-usług" na okres zgodny z deklaracją w Formularzu Ofertowym, tj.: 24 miesiące lub 48 miesięcy lub 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego (minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące) Uwaga: 1) Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. 2) Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4) W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy - zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 24 miesiące. 6) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem za-kończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 7) Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres zadeklarowanemu okresowi gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu końcowego. 8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6
Dodatkowe kody CPV: 72265000-0, 48000000-8, 48820000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art 93 ust. 1 pkt 4 "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT800000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.