eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Wrocław: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 98978 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. 2. Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe, zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.3. stanowiących integralną część SIWZ nr 021-052/2009/AB.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.20 - Smar silikonowy 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.31.31 - Napędy dyskietek 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.20 - Jednostki do przechowywania taśm magnetycznych 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.72.52 - Odpylacze powietrza pod ciśnieniem 30.23.73.10 - Matryce z czcionką do drukarek 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 68101016740000971391200000 z adnotacją: Wadium - numer sprawy: 021-052/2009/AB. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz musi zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego wtedy, gdy zaistnieje jedna z przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.: Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058; Dz. U. Nr 220, poz. 1420; Dz. U. Nr 227, poz. 1505; Dz. U. z 2009 r. Nr 19, poz. 101). 6. Jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to oryginał dokumentu (wadium) wykonawca składa (wnosi) przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; kontakt tel.: (071) 340 3973 lub (071)340 3800, a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wysokość wadium wynosi: 7.1. Całość zamówienia: 5700,00 zł. 7.2. Część 1 zamówienia: 2430,00 zł. 7.3. Część 2 zamówienia: 2790,00 zł. 7.4. Część 3 zamówienia: 480,00 zł. 8. Zasady zwrotu wadium. 8.1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie jeżeli: 8.1.1. upłynął termin związania ofertą, 8.1.2. zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 8.1.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.2. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 8.2.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 8.2.2. który został wykluczony z postępowania, 8.2.3. którego oferta została odrzucona. 9. Przesłanki zatrzymania wadium. 9.1. W myśl art. 46 ust 4a ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 9.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.: Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058; Dz. U. Nr 220, poz. 1420; Dz. U. Nr 227, poz. 1505; Dz. U. z 2009 r. Nr 19, poz. 101). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według zasady: spełnia - nie spełnia. 2.2. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, brak wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub brak zgody na przedłużenie okresu związania ofertą - skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 3 - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - lub ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 i 44 ustawy oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: A.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). A.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: A.4.1. W punktach A.1 i A.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; A.4.1.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. A.4.2. W punkcie A.2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. A.5. Dokumenty, o których mowa w punkcie A.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach A.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia punktu A.5 stosuje się odpowiednio. A.7. Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach A.1-A.4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. A.8. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: B.1. Dla produktów w części 3 zamówienia w pozycjach nr 28, 36, 37 i 50 kart charakterystyki produktów, zgodne z dyrektywą Unii Europejskiej 91/155/EEC oraz poprawkami 2001/58/EC. B.2. Wypełnione i podpisane załączniki: 1.1.1 lub 1.2.1, lub 1.3.1 dla poszczególnych części zamówienia - odpowiedni(e) załącznik(i) dla części zamówienia, na który(e) wykonawca składa ofertę. C. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: C.1. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań technicznych i jakościowych określonych dla przedmiotu zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. C.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru określonego w załączniku nr 4 SIWZ. C.3. Wypełnione i podpisane załączniki: 1.1. lub 1.2., lub 1.3. dla poszczególnych części zamówienia - odpowiedni(e) załącznik(i) dla części zamówienia, na który(e) wykonawca składa ofertę. C.4. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie określonych części zamówienia, to wówczas wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie o udziale podwykonawców według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. D. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: D.1. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, oraz D.2. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo D.3. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo D.4. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. E. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): E.1. W przypadku gdy wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo ma być przedstawione w formie oryginału bądź kopii tego pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. E.2. Wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w punktach A.1 - A.3 w punkcie, które są składane przez każdego z partnerów osobno. E.3. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, żąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 1.1. Adres: ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław 1.2. Telefon: (071) 340 3973, 340 3800, 340 3978; faks: (071) 782 4171, (071) 340 4887..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu; ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych; tel. (071) 340 3973, 340 3800, ; faks: (071) 782 4171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bębny, tusze, tonery..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 zamówienia - obejmuje dostawę tuszy, głowic, taśm, bębnów, tonerów oraz taśm czyszczących do określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ urządzeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tusze, tonery, taśmy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tuszy, taśm, tonerów, chipów zliczających oraz wałków OPC do określonych w załączniku nr 1.2 do SIWZ drukarek atramentowych, igłowych i laserowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inne (płyty, napędy, kable, itp.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, na przykład dostawę: baterii do płyt głównych (laptop); dyskietek; różnego rodzaju kabli: drukarkowych, SVGA D-SUB, zasilających; kart sieciowych; klawiatur oraz klawiatur zintegrowanych z czytnikiem kart mikroprocesorowych; myszy optycznych i laserowych przewodowych; napędów DVD-ROM ATA, HDD ATA; napędów nagrywarek DVD-RW; nawilżonych chusteczek do monitorów TFT i LCD, pamięci RAM do laptopa oraz PC; pasty termoprzewodzącej do procesorów CPU oraz VGA; patchcordu miedzianego; pianki do czyszczenia paneli LCD oraz plastiku; płyt (opakowania po 10 szt.) CD-R LightScribe SLIM, CD-R SLIM, CD-RW SLIM, DVD+R LightScribe SLIM, DVD+R SLIM DVD+RW SLIM; podkładek pod mysz; powietrza sprężonego; przełączników drukarkowych LPT; przełączników KVM z kompletem kabli; 4 portowy rozdzielacz USB 2.0; smar silikonowy; stacji dyskietek 3,5; uchwytu do projektora (sufitowy, teleskopowy); uchwytów na dokumenty mocowanych do monitora; USB DATA 2-AUTO; wentylatora do procesora; zasilaczy P4, ATX wewnętrzny, PFC aktywny, których rodzaj, nazwy, typy urządzeń i wymagane ilości asortymentu określono szczegółowo w załączniku numer 1.3. do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.31-8, 30.23.31.32-5, 30.23.31.50-7, 30.23.44.00-2, 30.23.61.10-6, 30.23.71.00-0, 30.23.71.35-4, 30.23.72.00-1, 30.23.72.20-7, 30.23.72.50-6, 30.23.72.52-0, 30.23.73.10-5, 30.23.73.20-8, 30.23.73.80-6, 30.23.74.60-1, 31.22.48.10-3, 31.41.10.00-0, 32.58.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.