eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto- Knopin od km 0+000 do km 3+000

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Olsztyn: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto- Knopin od km 0+000 do km 3+000
Numer ogłoszenia: 98 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426272 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu p.n. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto- Knopin od km 0+000 do km 3+000.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu: p.n.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto Knopin od km 0+000 do km 0+300, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5- Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.2-Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu, Poddziałanie 5.2.1- Infrastruktura Drogowa warunkująca rozwój lokalny Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2.Usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu są to usługi związane z zarządzaniem realizacją Projektu, wymienione poniżej i obejmujące: przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację, rozliczenie i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. W szczególności polegają na wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynowaniu czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe kontraktów. Przedmiotowe Zarządzanie będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz zgodnie z zasadami realizacji i wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Inżynier Kontraktu będzie w pełni odpowiedzialny za zarządzanie procesem inwestycyjnym objętym Projektem. 3.Roboty budowlane nadzorowane przez Inżyniera - dla kontraktu określonego jako zadanie Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto- Knopin od km 0+000 do km 0+ 300- realizowane będą zgodnie z warunkami umowy na wykonawstwo robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt p.n Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto-Knopin od km 0+000 do km 3+000, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5- Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie 5.2 - Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu, Poddziałanie 5.2.1- Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo- Buudowlane INSPEC Sp. z o.o., ul. Partyzantów 26, 10-526 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 68500
  • Oferta z najniższą ceną: 68500 oferta z najwyższą ceną: 68500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.