eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinRozbudowa części mechanicznej oczyszczalni ścieków w Cielczy, Gm. Jarocin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Jarocin: Rozbudowa części mechanicznej oczyszczalni ścieków w Cielczy, Gm. Jarocin
Numer ogłoszenia: 99005 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61549 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, faks 062 7473480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa części mechanicznej oczyszczalni ścieków w Cielczy, Gm. Jarocin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja oczyszczalni ścieków w Cielczy. Część mechaniczna a) Modernizacja zbiornika burzowego poprzez m.in. odnowienie i konserwację zbiornika burzowego, budowę nowego pomostu umożliwiającego wyjazd wózka ze skratkami oraz utwardzonej drogi dojazdowej do pomostu, demontaż krat ręcznych, montaż nowych mechanicznych krat pionowych prętowo-zgrzebłowych, nowej szafki sterowniczej, pompy zatapialnej oraz pojemnika przewoźnego na skratki b) Modernizacja stacji zlewnej poprzez m.in. remont skorodowanych pokryw na studniach od starego punktu zlewnego, wymiana przepływomierza, montaż przewodu grzejnego na rurze odprowadzajacej ścieki z wozów asenizacyjnych, wymianę szafy elektrycznej i automatyki z czytnikiem kart magnetycznych przewoźników c) Modernizacja budynku krat poprzez m.in. uszczelnienie budynku (poprzez montaż okien z tworzyw sztucznych, wymianę drzwi i bramy do budynku oraz drzwi do pomieszczenia skratek i wapna chlorowanego ) wraz z montażem wen-tylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przenośnika śrubowego bezrdzeniowego do transportu skratek, praski do skratek z rurą transportową, przebudowę i izola-cję kanałów zlokalizowanych w pobliżu krat, wymianę szafy elektrycznej i au-tomatyki dla układu kraty schodkowe, przenośnik skratek i praska do skratek; korytek kabli elektrycznych d) Modernizacja piaskownika poprzez m.in. odnowienie i konserwację komór pia-skownika, generalną modernizację separatora piasku, wymianę: pompy pulpy piaskowej, szafki elektrycznej sterowniczej, zastawek ze stali kwasoodpornej w piaskowniku (5 szt.) oraz zastawek naściennych na rurach dn 350 (4 szt.), montaż sondy pH, zakup fadromy do wywozu piasku i skratek e) Modernizacja osadników wstępnych m.in. poprzez wymianę napędów wóz-ków, kabla elektrycznego zasilającego zgarniacze, szafki elektrycznej i automatyki, zasuw miękkouszczelnionych z napędem elektromechanicznym f) Modernizacja przepompowni ścieków: odnowienie i konserwacja zbiornika przepompowni oraz komory zasuw, podział komory retencyjnej na dwie komory, montaż: pomp zatapialnych Flygt (4 szt.), zaworów zwrotnych kulowych (4 szt.), zasuw kołnierzowych miękkouszczelnionych (wymiana w przypadku konieczności) (4 szt.), zastawek naściennych, szafki elektrycznej i automatyki (1 kpl.) g) Modernizacja dozowania PIX-u poprzez wykonanie rurociągu osłonowego z rur PE 80dla rurociągu PIX-u prowadzącego od stacji dozowania do komory reakcji, o długosci około 25 mb h) Modernizacja przepompowni osadu m.in. poprzez odnowienie i konserwację zbiornika, montaż nowych pomp zatapialnych (2 szt.), zasuw miękkouszczelnio-nych (2 szt.), zaworów zwrotnych kulowych (2 szt.), zasuw z kolumną i napędem elektromechanicznym (miękkouszczelnione) (2 szt.), rurociągu tłocznego ze stali 18G2 z przepompowni do rurociągu okreżnego OKF (dł. około 15 mb), szafki elektrycznej i automatyki (1 kpl.) i) Modernizacja zagęszczacza (starego) poprzez m.in.: odnowienie zbiornika, montaż nowego: mieszadła (1 szt.), przelewu pilastego ze stali nierdzewnej (1 kpl.), zasuwy z kolumną i napędem elektromechanicznym (1 kpl.), szafki elektrycznej i automatyki (1 kpl.) j) Modernizacja otwartej komory fermentacyjnej polegająca m.in. na odnowieniu zbiornika i konstrukcji nośnej schodów i balkonu wokół zbiornika, wykonaniu ze stali konstrukcyjnej 18G2 rurociągu doprowadzającego osad do OKF oraz bocznych odejść od rurociągu głównego do zasuw; montażu zasuwy z kolumną i napędem ręcznym (7 szt.), króćca dwukołnierzowego ze stali kwasoodpornej (7 szt.), mieszadeł zatapialnych średnioobrotowych (2 szt.), prowadnic mieszadeł (2 szt.), żurawia mieszadła (2 szt.), sond pH (2 szt.) k) Modernizacja przepompowni wód poosadowych polegająca na konserwacji zbiornika przepompowni, wymianie m.in. pomp zatapialnych - 2 szt., zasuw, zaworów zwrotnych, szafki elektrycznej i automatyki l) Modernizacja boksu na skratki i piaskownik poprzez m.in.: usunięcie istniejącej warstwy filtracyjnej, wykonanie trzech ścian długości około 16 m każda i ściany zamykającej długości około 13 m o wysokości 1,5 m; ułożenie ekranu z folii zabezpieczającego przedostawaniu się odcieków do gleby; ułożenie dre-nażu; wykonanie płyty betonowej z bocznymi korytami odwadniającymi; włą-czenie odpływu odcieków z koryt do istniejącej instalacji odwadniającej poletka m) Budowa pompowni ścieków oczyszczonych i rurociągu wody technologicznej (pompownia złożona m.in. ze zbiornika, pomp zatapialnych - 2 szt., zasuw, za-worów zwrotnych, szafki elektrycznej i automatyki oraz rurociągu tłocznego) n) Wymiana rurociągu osadu wstępnego od osadników wstępnych do prze-pompowni osadu o) Budowa pompowni wód deszczowych złożonej m.in. ze zbiornika, pompy za-tapialnej, zasuwy, zaworu zwrotnego, szafki elektrycznej i automatyki, rurociągu tłocznego i grawitacyjnego Gospodarka osadowa - kompostownia a) Zakup agregatów prądotwórczych (stacjonarny - 1 szt.; przewoźny obudowany - 1 szt.) UWAGA: Z przedmiotu zamówienia Zamawiający wykreśla wykonanie systemu transportu osadu STO i oświetlenia zewnętrznego (STO oraz WS), zakupu wagi samochodowej WS oraz wyposażenia ruchomego (ładowarki teleskopowej i jednonaczyniowej, rozdrabniacza do pni, gałęzi i korzeni, samochodu do czyszczenia kanalizacji). W związku z powyższym, w/w elementy należy pozostawić bez wyceny w kosztorysie ofertowym. Pełny i szczegółowy zakres i sposób został wskazany w takich dokumentach jak: pro-jekty budowlano-wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfi-kacji) oraz przedmiary robót (stanowiące załącznik do specyfikacji). Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniej-szej specyfikacji), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa: lub równoważne. Wszystkie prace będą odbywać się pod nadzorem firmy obsługującej w imieniu Zama-wiającego Oczyszczalnię Ścieków w Cielczy. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do opracowania i przedstawienia harmonogramu realizacji prac, z podziałem na zakres rzeczowy, finansowy oraz z po-działem na terminy zakończenia poszczególnych elementów, przy czym nieprzekra-czalnym jest termin zakończenia całości prac do 30.05.2011 r. Po akceptacji Zamawia-jącego, w/w harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwa-rancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty certyfikatów na procesy spawalnicze. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedsta-wienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyce-ny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiające-go. Zamawiający przewiduje możliwość wystawiania przez Wykonawcę faktur częścio-wych, przy czym podstawą do ich wystawiania mogą być jedynie protokoły częściowe podpisane przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: - Ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru - Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania - Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunika-cyjne - Ubezpieczenia budowy - Prowadzenia dziennika budowy - Przejęcia placu i terenu budowy - Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego - Przedkładania sprawozdań rzeczowych - co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego - Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy - Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót - W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu ich usunięcia - Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie od-bioru robót - Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentary-zacja powykonawcza) - Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy - Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy - Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamó-wienia - Opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zada-nia; projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, umiesz-czenia urządzeń obcych niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi - Odwodnienia terenu dla budowy kanalizacji - Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy - Odtworzenia elementów infrastruktury, w tym nawierzchni - Ewentualnego uaktualnienia uzgodnień - Stałego nadzoru archeologiczno - konserwatorskiego nad całością prac Uwaga: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej. Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 50.96.12.00 - 50.96.12.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • konsorcjum: P.T.H.U. HYDRO-MARKO Maria Pluta (lider konsorcjum), ul. Wojska Polskiego 139, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Eko-Dbaj Sp. z o.o. (partner konsorcjum), Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6723096,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4484700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4484700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4484700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.