eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Lublin: 8/O/12
Numer ogłoszenia: 99038 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 8/O/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: L.p. Nazwa artykułu j.m. ilość 1 2 3 4 - - - - 1 Poduszka szt. 410 2 Poszewka na poduszkę szt. 4670 3 Bluza szt. 940 4 Spodnie szt. 1440 5 Kurtka zimowa szt. 225 6 Koszula więzienna szt. 1120 7 Koszulka gimnastyczna szt. 490 8 Spodenki gimnastyczne szt. 870 9 Ubranie robocze męskie kpl. 776 10 Koszula flanelowa męska szt. 1200 11 Czepek biały kucharza szt. 205 12 Fartuch płócienny biały szt. 350 13 Fartuch przedni / zapaska szt. 160 14 Fartuch drelichowy szt. 170 15 Ubranie kucharza kpl. 200 16 Rękawice robocze par 1440 17 Bluza w kolorze czerwonym szt. 2 18 Spodnie w kolorze czerwonym szt. 2 19 Czapka w kolorze czerwonym szt. 2 20 Kurtka w kolorze czerwonym szt. 2 21 Trzewiki więzienne szt. 800 22 Skarpety więzienne par 1400 23 Obuwie kucharskie białe par 80 24 Pantofle ranne par 1330.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Państwowe SETAR w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 47, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289737,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244258,00

  • Oferta z najniższą ceną: 244258,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247085,74

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Ze względu na specyficzny zakres zamówienia, na podstawie art. 70 ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.