Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-24
Gniewino: Dostawa mebli do oddziałów przedszkolnych
w samorządowych zespołach szkół w Gniewinie i Kostkowie
Numer ogłoszenia: 99042 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gniewino , ul. Pomorska 8, 84-250 Gniewino, woj. pomorskie, tel. 58 6706617, faks 58 6767226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do oddziałów przedszkolnych w samorządowych zespołach szkół w Gniewinie i Kostkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Dostawa wyposażenia w meble w samorządowym zespole szkół w Gniewinie. 1 Stół przedszkolny prostokątny z regulowanymi nogami - 16 szt. 2.Krzesełko dziecięce - 96 szt. 3. Biurko dla nauczyciela - 4 szt. 4. Krzesło dla nauczyciela - 4 szt. 5. Szafka kuchnia narożna - 4 szt. 6. Suszarka na prace plastyczne - 4 szt. 7. Szafka wysoka - biblioteczka - 4 szt. 8. Szafka zamykana duży moduł - 12 szt. 9. Szafa z półkami - 4 szt. 10. Szafka mała z drzwiami - 8 szt. 11. Regał z półkami - 8 szt. 12. Szafka narożna - 4 szt. 13. Szafka na ubrania (szatnia) - 12 szt. 14. Pufy - 4 szt. 15. Poduszki okrągłe - 12 szt. 16. Pufy zwierzęta - 4 szt. 17. Materace - 30 szt. 18. Kanapy (poduszki) - 4 szt. 19. Materace piankowe - 4 szt. 20. Materac smok - 4 szt. 21. Stojak na poduszki podwójny - 4 szt. 22. Stojak na poduszki pojedynczy - 5 szt. II. Dostawa wyposażenia w meble w samorządowym zespole szkół w Kostkowie. 1. Szafka z szufladami - 7 szt. 2. Szafka z półkami - 9 szt. 3. Szafka narożna - 1 szt. 4. Szafa wysoka - 2 szt. 5. Szafa wysoka wyposażona w drzwiczki - 4 szt. 6. Szafka wisząca wyposażona w półkę i drzwiczki (2 szt.) - 6 szt. 7. Biurko - 3 szt. 8. Biurko do mobilnej dostawki - 2 szt. 9. Fotel/Krzesło obrotowe na kółkach - 3 szt. 10. Krzesełko dziecięce - 50 szt. 11. Stolik przedszkolny - 20 szt. 12. Duży puf wypoczynkowy - 10 szt. 13. Szafa na środki czystości - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną dostawę - wyposażenie w meble obiektów użyteczności publicznej, a wartość dostawy zrealizowanej w ramach jednej umowy wynosiła co najmniej 30.000,00 zł brutto. Oceny spełnienia przez wykonawcę tego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, załączy do oferty dokumenty potwierdzające charakter stosunku, jaki będzie łączył go z tym podmiotem oraz wskazujące zakres i okres udziału tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oryginał pełnomocnictwa. 3. Wykonawca załączy do oferty kosztorys - załącznik cenowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniewino ul. Pomorska 20/4; 84-250 Gniewino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gniewino ul. Pomorska 8; 84-250 Gniewino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GNIEWINO
więcej: przetargi GNIEWINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.