To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 99049 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Gaworzyce: Przebudowa dróg gminnych na obszarze gminy Gaworzyce - 2 zadania:
Zadanie 1 pn.: "Wierzchowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych", działki nr: 166/3, część 193/3, obręb Wierzchowice, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,700 km
Zadanie 2 pn.: "Koźlice IX - drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane na terenie obrębu/wsi objętego PROW", działka nr 30, obręb Koźlice, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,660 km
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505895-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce, krajowy numer identyfikacyjny
53389000000, ul.
ul. Okrężna
85,
59-180
Gaworzyce, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
768 316 285, faks
768 316 286, e-mail
ug@gaworzyce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gaworzyce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na obszarze gminy Gaworzyce - 2 zadania: Zadanie 1 pn.: "Wierzchowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych", działki nr: 166/3, część 193/3, obręb Wierzchowice, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,700 km Zadanie 2 pn.: "Koźlice IX - drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane na terenie obrębu/wsi objętego PROW", działka nr 30, obręb Koźlice, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,660 km
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w formule "zaprojektuj i wybuduj" jest kompleksowe wykonanie zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na obszarze gminy Gaworzyce - 2 zadania: Zadanie 1 pn.: "Wierzchowice - droga dojazdowa do gruntów rolnych", działki nr: 166/3, część 193/3, obręb Wierzchowice, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,700 km Zadanie 2 pn.: "Koźlice IX - drogi dojazdowe do gruntów rolnych niezrealizowane na terenie obrębu/wsi objętego PROW", działka nr 30, obręb Koźlice, gm. Gaworzyce, odcinek około 0,660 km Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej* wraz z wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi na przebudowę dróg w Wierzchowicach i Koźlicach wraz z przebudową nawierzchni drogi o szerokości 4 m na nawierzchnię asfaltową wraz z odwodnieniem drogi zaproponowanym przez projektanta, odtworzenie pobocza drogi z mijankami i odtworzenie zjazdów do działek przyległych (do granicy działki), zgodnie z wytycznymi Programu Funkcjonalno-Użytkowego. *W ramach zadania Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie prawomocne decyzje administracyjne wynikające z zapisów ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Na etapie prac projektowych Wykonawca na bieżąco będzie konsultował rozwiązania konstrukcyjne oraz parametry techniczne z Zamawiającym. b) wykonanie robót budowlanych drogowych na podstawie powyższych projektów uprzednio zatwierdzonych przez Zamawiającego, pozwolenia/decyzje wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.); c) Wykonawca opracuje i będzie stosował się do planu BIOZ dla przedmiotowego zadania. Charakterystyczne parametry określające zakres robót wraz z wymaganiami Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia - zgodnie z PFU (załącznik nr 2 do SIWZ). Zaleca się wizję lokalną miejsca inwestycji celem sprawdzenia terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
74232000-4,
45232452-5,
77211600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT465365.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 726250,99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.