Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: świadczenie usługi kominiarskiej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, do kontaktów: Zdzisława Gajewska, Weronika Stachura, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84, e-mail: uzp@zgkim.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgkim.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Gospodarka komunalnai mieszkaniowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi kominiarskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi kominiarskiej z wykonaniem jednorazowego rocznego przeglądu przewodów kominowych w 1055 budynkach administrowanych przez ZGKiM 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: świadczenie usługi w budynkach - o łącznej ilości 1055. szt - administrowanych przez ZGKiM na terenie Rejonu ABM nr 1 i 2 oraz ZWM nr 1, 2 i 3 w Zielonej Górze. Zamówienie podzielono na 5 zadań w których ilości budynków wynoszą: zad. 1 - 305, zad. 2 -155, zad.3-199, zad. 4 - 199, zad. 5 - 197 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w zależności od zadań i tak: zad. 1 - 2 800 zł, zad. 2 - 1 800 zł, zad. 3 - 1 500 zł, zad. 4 - 1 100 zł i Zad. 5 - 1 100 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004r nr 19 poz. 177, z późn. zm.) oraz spełniają warunki szczegółowe: - posiadają dyplom mistrza kominiarskiego - wykażą się realizacją usługi kominiarskiej o minimalnej wartości - w zależności od zadania i tak: zad 1- 90 tys. zł , zad. 2- 50 tys. zł, zad. 3- 40 tys. zł, zad. 4-30 tys. zł. zad.5 - 30 tys. zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -dokument potwierdzajacy, ze osoby które beda uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystaw. nie wcześ. niż 6 m-cy przed upływem terminu skład. ofert -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystaw. nie wcześ. niż 3 m-ce przed upływem term. skład. ofert -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wart., przedmiotu dat wyk. i odbiorców oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wyk. należycie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: kasa w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 09:00, pokój 007 w siedzibie Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez ZWM nr 1 i administrowanych przez ABM nr 2 ( były Rejon ABM nr 1,5). 1) Krótki opis: świadczenie usług kominiarskich z wykonaniem jednorazowego rocznego przeglądu przewodów kominowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00, 74.27.61.00. 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usług kominiarskich w 305 budynkach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez ZWM nr 2 i administrowanych przez ABM nr 1 (były Rejon ABM nr 2). 1) Krótki opis: świadczenie usług kominiarskich z wykonaniem jednorazowego rocznego przeglądu przewodów kominowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00, 74.27.61.00. 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usług kominiarskich w 155 budynkach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez ZWM nr 2 i administrowanych przez ABM nr 1 ( były Rejon ABM nr 3 ). 1) Krótki opis: świadczenie usług kominiarskich z wykonaniem jednorazowego rocznego przeglądu przewodów kominowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00, 74.27.61.00. 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usług kominiarskich w 199 budynkach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez ZWM nr 3 i administrowanych przez ABM nr 2 ( były Rejon ABM nr 4 ). 1) Krótki opis: świadczenie usług kominiarskich z wykonaniem jednorazowego rocznego przeglądu przewodów kominowych w budynkach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00, 74.27.61.00. 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usług kominiarskich w 199 budynkach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez ZWM nr 3 i administrowanych przez ABM nr 1 ( były Rejon ABM nr 6 ). 1) Krótki opis: świadczenie usług kominiarskich z wykonaniem jednorazowego rocznego przeglądu przewodów kominowych w budynkach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00, 74.27.61.00. 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usług kominiarskich w 197 budynkach. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Rozpoczęcie: 01.04.2007; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA"
- Konserwacja kanalizacji deszczowej wraz z elementami drogowych obiektów inżynierskich przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
- Kompleksowa realizacja zadania pn. "Organizacja Lubuskiego Festiwalu Innowacji 2025".
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego i bezpieczeństwa użytkowania budowli piętrzącej - jazu w km 98+285 rzeki Wkry na terenie Zarządu Zlewni w Ciechanowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania (...) nyskiego i prudnickiego
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Nadzór inwestorski dla zadania: Budowa lewostronnego wału rzeki Odry Lasaki - Poborszów na terenie gminy Reńska Wieś woj. opolskie - etap II. Część 2
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.