Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Mrzeżyno: Dostawa warzyw, nowalijek i owoców cytrusowych.
oznaczenie sprawy - 3/żywn./2008
Numer ogłoszenia: 99090 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3346, 72-330 Mrzeżyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4815900, fax 091 4815289, 4815289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: Nie posiada.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, nowalijek i owoców cytrusowych. oznaczenie sprawy - 3/żywn./2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej szacunkowej wartości określonej na podstawie art. 11 ust. 8 1.banany 1 000 kg 2.botwina 300kg 3.buraki 2 000kg 4.cebula 2 500kg 5.cytryny 400kg 6.fasoka szparagowa 300kg 7.jabłka konsumpcyjne 3 600kg 8.kalafior 800kg 9.kapusta głowiasta biała 2 400kg 10.kapusta kwaszona 1 800kg 11.kiwi 500kg 12.koper świeży 120kg 13.mandarynki 300kg 14.marchew 2 600kg 15.ogórek małosolny 2 000kg 16.ogórek świeży 1 000kg 17.papryka świeża 300kg 18.pieczarki 300kg 19.pietruszka 600kg 20.pomarańcze 500kg 21.pomidor 1 400kg 22.por 1 200kg 23.rzodkiewka 200kg 24.sałata 200kg 25.seler 600kg 26.szczypior 150kg 27.ziemniaki jadalne 20 000kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 7) wyrażą zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym, w trakcie wykonywania zamówienia publicznego, przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych; UWAGA: Warunki określone w podpunkcie 1 uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu zawarte w tym podpunkcie. Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wyjaśnień i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w-w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.wp.mil.pl (Strona główna - Zamówienia publiczne w resorcie ON - Jednostki wojskowe)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3346 ul. Wojska polskiego 1 72-330 Mrzeżyno (budynek nr 6 pokój nr 5).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Przepustek Jednostki Wojskowej 3346 w Mrzeżynie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej w Karniowicach
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Będkowie"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.