Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Warszawa: Zakup licencji oraz odnowienie usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic:
Numer ogłoszenia: 99097 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028110, fax 022 6028716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpd.bip.mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji oraz odnowienie usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oraz odnowienie usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic: LP-, Ilość, Opis, Czas obowiązywania, Część zamówienia 1., 4032, SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BASIC-12 MONTHS GOV BAND A 12 MIESIĘCY, (1 ROK), CZĘŚĆ 1 2., 968, SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC 12 MONTHS, 12 MIESIĘCY (1 ROK), CZĘŚĆ 2 3., 5000, SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BASIC-12 MONTHS GOV BAND A, 12 MIESIĘCY (2 ROK), CZĘŚĆ 1 i 2 1. I część - Aktualizacja oprogramowania SYMANTEC ANTIVIRUS CORPORATE EDITION 10.0 FOR WORKSTATIONS & NETWORK SERVERS ML LIC + GOLD MAINT 1YR VALUE BAND G - SUPPORT END DATE - 30 MARZEC 2008 w ilości 4032 szt. Oprogramowanie powinno: 1) być zaktualizowane do wersji określonej w/w tabeli w pkt. 1, wraz z pakietem podstawowego wsparcia technicznego (Maintenance na poziomie Basic) i spełniać poniższe wymagania: a) posiadać możliwość aktualizacji składników oprogramowania przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu usługi, b) posiadać funkcjonalność pracy jednostanowiskowej (niezarządzalna z możliwością lokalnego konfigurowania ustawień i aktualizacji sygnatur); c) pakiet podstawowego wsparcia technicznego powinien zawierać: - możliwość aktualizacji przez okres 24 miesięcy sygnatur antywirusowych, zapory itp. licząc od daty zakupu, - możliwość dostarczenia najnowszych poprawek przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu, - dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego od godziny 8:00 do 18:00 w dni robocze, zgodnie z kalendarzem dni ustawowo wolnych od pracy obowiązującymi w Polsce przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu, - możliwość wyznaczenia przez licencjonobiorcę dwóch osób, które będą występowały w charakterze osób kontaktowych przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu; aktualizacji podlega 4032 sztuk posiadanego już oprogramowania. 2. II część - zakup licencji oprogramowania tego samego produktu, w tej samej wersji, o tej samej funkcjonalności i o tych samych okresach aktualizacji sygnatur oraz podstawowego wsparcia technicznego co zaktualizowane już oprogramowanie wymienione w poprzednim punkcie (tj. ust. 1 pkt. 1 - aktualizacja oprogramowania). w ilości 968 sztuk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia; ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: - aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenia wykonawcy wynikającego z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. 2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży zamawiającemu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z treści art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy (ujęte w wykazie) zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji podany w dniach - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.mswia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21, pok. 110..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 110) 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21 tel. (022) 602-81-10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz realizacja usług dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd", z podziałem na 2 części.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd we Włodowicach"
- ZAKUP AKTUALIZACJI/SUBSKRYPCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ŚLEDCZEJ ORAZ REKONSTRUKCJI WYPADKÓW DROGOWYCH I NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDÓW
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Monieckiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.