Ogłoszenie z dnia 2013-03-12
Białystok: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 99098 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Białymstoku, ul. Plażowa 17, 15-502 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8785100, 7433640, 7433943, faks 85 7413489.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek i kopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dostawy papieru, materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek i kopiarek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru do drukarek i kopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Office Service Mariola Szulborska, ul. Szeroka 16/10, 15-760 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24930,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29021,24
Oferta z najniższą ceną: 29021,24 / Oferta z najwyższą ceną: 35722,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. BAWI S.A., ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26494,63
Oferta z najniższą ceną: 26494,63 / Oferta z najwyższą ceną: 27319,61
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa tonerów do drukarek i kopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- Grafix K. Olszewska - Piotrowska, M. Tyrała Sp. jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29524,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27408,58
Oferta z najniższą ceną: 27408,58 / Oferta z najwyższą ceną: 43214,03
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia zamawiający zamierza przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa towarów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. Obie cechy przedmiotu zamówienia tj. powszechna dostępność i ustalone cechy jakościowe występują równocześnie (kumulatywnie). Towary będące przedmiotem zamówienia oferowane są przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do nich praktycznie nieograniczonej grupie klientów. Są one dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym standardowym, a nie specjalistycznym wymaganiom (normom). Niniejsza wykładnia możliwości zastosowania trybu zapytania o cenę znajduje również oparcie w wytycznych przyjętych przez Komitet Stały Rady Ministrów w dniu 18.11.2010r.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Dostawa licencji obejmujących całościowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacją wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn przemysłowych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.