eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówReklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa w ramach plenerowych, ekstraligowych zawodów sportowych rangi ogólnopolskiej w sezonie żużlowym 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Rzeszów: Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa w ramach plenerowych, ekstraligowych zawodów sportowych rangi ogólnopolskiej w sezonie żużlowym 2012 roku
Numer ogłoszenia: 99099 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90957 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Reklama wizualna i słowna Miasta Rzeszowa w ramach plenerowych, ekstraligowych zawodów sportowych rangi ogólnopolskiej w sezonie żużlowym 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocja Miasta Rzeszowa w ramach rozgrywek, polegająca na: 1) Reklamie w programach żużlowych (tzw. bieg sponsorowany). 2) Zamieszczeniu logo oraz linku do strony internetowej Urzędu Miasta Rzeszowa na oficjalnej stronie sekcji żużlowej www.stal.rzeszow.pl w okresie od 3 kwietnia do końca sezonu żużlowego 2012 r. 3) Umieszczeniu nad bandą toru, vis a vis publiczności, reklamy wizualnej Rzeszowa w postaci tablicy stacjonarnej o wymiarach 2 x 4 m z logo Rzeszów stolica innowacji. 4) Umieszczeniu 3 plansz reklamowych o wymiarach 3 m x 1 m, wyeksponowanych na murawie vis a vis publiczności, w zasięgu kamer telewizyjnych. 5) Umieszczeniu banera reklamowego o wymiarach 4 m x 1 m, wyeksponowanego przy linii startu przed bandą od strony trybun. 6) Emisji reklamy fonicznej czytanej przez lektora lub spotu promocyjnego podczas meczu. 7) Możliwości organizacji stoiska promocyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa na koronie stadionu podczas meczu. 8) Możliwości organizacji niestandardowych działań promocyjno - reklamowych, np. dodawanie gadżetów do biletów, przeprowadzanie konkursów z nagrodami, insertowanie ulotek i broszur do programów, itp. 9) Szerokiej promocja Miasta Rzeszowa w mediach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Speedway - Stal Rzeszów S.A., ul. Hetmańska 69, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Miasto Rzeszów w swoich działaniach promocyjnych kładzie szczególny nacisk na reklamę poprzez sport z uwagi na fakt, iż wiele drużyn i zawodników rzeszowskich klubów bierze udział w rozgrywkach ekstra - i pierwszoligowych w dyscyplinach sportowych, takich jak: żużel, siatkówka, koszykówka, akrobatyka, łucznictwo, tenis stołowy, które cieszą się dużą popularnością i posiadają ogromną widownię. Silnym elementem promocyjnym jest reklama miasta w ramach organizacji imprez sportowych o jak najwyższej randze. Podjęta została decyzja o zakupie usługi reklamowej w ramach plenerowych, ekstraligowych zawodów sportowych rangi ogólnopolskiej w sezonie 2012 w Rzeszowie. W roku 2012 w Rzeszowie organizowane będą rozgrywki żużlowe drużyn ekstraligowych, które mają w Rzeszowie długoletnie tradycje i przyciągają tysiące widzów. W rozgrywkach weźmie udział wielu zawodników światowej sławy. Jedynym podmiotem, który może zrealizować przedmiotową usługę promocji Miasta Rzeszowa jest Speedway Stal Rzeszów S.A. z siedzibą 35-078 Rzeszów, ul. Hetmańska 69, Organizator rozgrywek zapewnia działania związane z promocją Miasta Rzeszowa w ramach rozgrywek, polegające na: 1) Reklamie w programach żużlowych (tzw. bieg sponsorowany). 2) Zamieszczeniu logo oraz linku do strony internetowej Urzędu Miasta Rzeszowa na oficjalnej stronie sekcji żużlowej www.stal.rzeszow.pl w okresie od 3 kwietnia do końca sezonu żużlowego 2012 r. 3) Umieszczeniu nad bandą toru, vis a vis publiczności, reklamy wizualnej Rzeszowa w postaci tablicy stacjonarnej o wymiarach 2 x 4 m z logo Rzeszów stolica innowacji. 4) Umieszczeniu 3 plansz reklamowych o wymiarach 3 m x 1 m, wyeksponowanych na murawie vis a vis publiczności, w zasięgu kamer telewizyjnych. 5) Umieszczeniu banera reklamowego o wymiarach 4 m x 1 m, wyeksponowanego przy linii startu przed bandą od strony trybun. 6) Emisji reklamy fonicznej czytanej przez lektora lub spotu promocyjnego podczas meczu. 7) Możliwości organizacji stoiska promocyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa na koronie stadionu podczas meczu. 8) Możliwości organizacji niestandardowych działań promocyjno - reklamowych, np. dodawanie gadżetów do biletów, przeprowadzanie konkursów z nagrodami, insertowanie ulotek i broszur do programów, itp. 9) Szerokiej promocja Miasta Rzeszowa w mediach. Ponadto rozgrywki będą relacjonowane przez ogólnopolską stację telewizyjną i bezpośrednio oglądane przez widownię o liczebności minimum 5 tys. osób. Liczba ta może każdorazowo wynieść nawet 12 tys. osób. Działania reklamowe w ramach organizacji tych prestiżowych rozgrywek zapewnią Rzeszowowi doskonałą reklamę w kraju i za granicą, także poprzez publikacje prasowe, komentarze, relacje telewizyjne o dużej, niewymiernej wartości promocyjnej. We wszczętej procedurze udzielenia zamówienia z wolnej ręki zachodzą przesłanki do jej zastosowania w myśl art. 67 ust. 1 pkt 1a (dostawy mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.