eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaBudowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (nr sprawyZP/PN/13/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Oleśnica: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (nr sprawy: ZP/PN/13/2009)
Numer ogłoszenia: 99101 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica , Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 7982100, faks 071 7982117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (nr sprawy: ZP/PN/13/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa, rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres prac wykonywanych przy realizacji zadania obejmuje zarówno budowę, przebudowę, rozbiórkę obiektów budowlanych jak i wyposażenie pomieszczeń biurowych i sanitarnych oraz wyposażenie i oznakowanie p.poż. niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich obiektów objętych projektem. Na terenie objętym przedmiotem zamówienia, obecnie znajduje się kąpielisko miejskie wraz z budynkami przebieralni i technologii basenu. Obiektami do rozbiórki będą: - betonowe niecki basenu pływackiego (powierzchnia: 1651 m2), brodzik dla dzieci (powierzchnia: 265,77 m2), - budynek zaplecza szatniowego basenu odkrytego (utylizacja pokrycia dachowego z płyt cementowo - azbestowych), - infrastruktura techniczna, - elementy małej architektury, - chodniki, itp. Należy wykonać następujące obiekty budowlane: - budowa budynku A i B (powierzchnia zabudowy: 1484,73 m2); . budynek A - centrum fitness (sauny, solarium, grota solna, squash, siłownia, aerobik, itp.), . budynek B - zaplecze sanitarno - technologiczne obsługujące basen i lodowisko, - przebudowa istniejącego budynku technologii basenu na budynek magazynowy C (powierzchnia zabudowy: 255,60 m2), - budowa instalacji technologii basenu oraz zbiorników wyrównawczych, - budowa: kanalizacji sanitarnej i deszczowej; sieci wodociągowej; przyłączy: wodociągowego, gazowego, energetycznego; nagłośnienia zewnętrznego i systemu kontroli dostępu, - budowa obiektu sportowego - kortu tenisowego, boiska do piłki ręcznej, a w okresie zimy wykorzystywanego jako lodowisko o wymiarach: 46 m x 26 m (powierzchnia: 1196 m2), - budowa basenu pływackiego (powierzchnia lustra wody: 312,75 m2), rekreacyjnego (powierzchnia lustra wody: 550 m2) oraz brodzika (powierzchnia lustra wody: 63,61m2) i cieku wodnego dla dzieci (powierzchnia lustra wody: 127,29 m2), - budowa boiska do piłki plażowej, - budowa obiektów małej architektury (stoły do ping - ponga, miejsca na grilla, śmietnik, plac zabaw), - montaż elementów małej architektury (ławki, oświetlenie, ogrodzenie, itp.), - budowa parkingów przy ul. Spacerowej (42 miejsca parkingowe), - budowa nowych dróg komunikacyjnych, nawierzchni chodnikowych, - budowa zadaszenia śmietnika, wraz z wyposażeniem pomieszczeń biurowych i sanitarnych w sprzęt ujęty w dokumentacji projektowej oraz oznakowaniem i sprzętem p.poż. niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Roboty wynikające z przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w następujących terminach: - demontaż niecek basenu odkrytego i budynku zaplecza szatniowego - rozpoczęcie robót od dnia 15.09.2009r. - zakończenie prac i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla: basenów otwartych oraz budynków zaplecza sanitarno - technologicznego i magazynowego (B i C) wraz z niezbędnym zagospodarowaniem otaczającego terenu - do dnia 15.06.2010r. - wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku A - do dnia 15.06.2010r. - zakończenie prac całości inwestycji - do dnia 11.10.2010r. - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie dla pozostałej części inwestycji - do dnia 22.11.2010 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w postaci plików) zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. - zamówienie jest objęte GPA: nie - wielkość lub zakres zamówienia: Zamówienie publiczne powyżej 5 150 000 euro; wartość szacunkowa robót będących przedmiotem zamówienia wynosi 26.942.974,02 PLN netto - główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze: 1. Za wykonanie robót stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe, przyjęte w wyniku przetargu. Cena jest wynagrodzeniem ryczałtowym i nie może być zmieniona. 2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające ze specyfikacji technicznych, jak również nie ujęte w specyfikacjach technicznych, a niezbędne do wykonania zadania, takie jak: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu budowy, koszty utrzymania zaplecza, remontów, zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, zużycie mediów, ewentualna wymiana gruntów lub zmiana sposobu posadowienia wynikająca z rozbieżności stanu gruntu w stosunku do projektu itp. Ziemię i gruz z wykopów oraz materiały z rozbiórki istniejących obiektów wykonawca wywiezie z placu budowy i zagospodaruje własnym kosztem i staraniem. 3. Wykonawca może wystawić faktury przejściowe zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, na podstawie protokołów odbioru stwierdzających stan zaawansowania prac z potwierdzeniem inspektora nadzoru i upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Łączna wartość faktur przejściowych nie może przekroczyć 80% ryczałtowego wynagrodzenia brutto za element wyszczególniony w harmonogramie rzeczowo - finansowym. Termin płatności faktur przejściowych - 30 dni od daty doręczenia. 5. Dopuszczalna kwota, która może być przeznaczona do zapłaty w 2009r. wynosi 2.900.000,00 zł. 6. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru robót, sporządzony przez strony. 7. Faktura końcowa może być wystawiona po odbiorze końcowym i po przedłożeniu dokumentu gwarancyjnego. - forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio. W przypadku udziału grupy wykonawców np. konsorcjum przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagana będzie umowa o wspólnym wykonaniu zamówienia. - inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania demontażu i utylizacji płyt cementowo-azbestowych w sposób bezpieczny dla środowiska naturalnego i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. - zamówienia zastrzeżone: nie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - Wadium wymagane w wysokości: 808.200,00 zł (słownie: osiemset osiem tysięcy dwieście złotych 00/100). Zamawiający będzie także żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości oferty przed zawarciem umowy z wykonawcą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, zgodnie z art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (zbudowano basen otwarty lub zamknięty, przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być większa od 12 mln zł) oraz dysponują potencjałem technicznym (narzędzia i sprzęt w postaci minimum: środek transportowy, żuraw samochodowy, koparka gąsienicowa, koparka kołowa, spycharka, walec statyczny samojezdny, wózek widłowy spalinowy, zagęszczarka wibracyjna, agregat tynkarski, pompa głębinowa - elektryczna, rusztowanie systemowe, piła tarczowa, spawarka elektryczna) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (osoby posiadające uprawnienia w zakresie branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (obroty nie mniejsze niż 50.000.000,00 PLN/rok; dyspozycja środkami finansowymi w kwocie mnie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN; ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym odpowiedzialność deliktowa - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000,00 PLN), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia: A) oferty w przetargu nieograniczonym - wzór oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ B) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ C) upoważnienia do podpisania wniosku i pozostałych dokumentów, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę D) poniżej wymienionych oświadczeń i dokumentów W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (*pzp - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego: a) naczelnika urzędu skarbowego b) oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (pzp), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (pzp), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 - 1.4 składa: 1) pkt 1.1, 1.2 i 1.4 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) pkt 1.3 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z jednoczesnym zastosowaniem terminów dotyczących wystawienia poszczególnych dokumentów. . zdolność ekonomiczna i finansowa: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (*pzp - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1.5. sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - Zamawiający wymaga wykazania obrotów nie mniejszych niż: 50.000.000,00 PLN / rok, 1.6. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Zamawiający wymaga potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN 1.7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000,00 PLN), . zdolność techniczna: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (*pzp - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1.8. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej jednego zadania o podobnym charakterze i komplikacji tj. budowa basenu otwartego lub zamkniętego, przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być większa od 12 mln zł brutto - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ 1.9. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, minimum: środek transportowy, żuraw samochodowy, koparka gąsienicowa, koparka kołowa, spycharka, walec statyczny samojezdny, wózek widłowy spalinowy, zagęszczarka wibracyjna, agregat tynkarski, pompa głębinowa - elektryczna, rusztowanie systemowe, piła tarczowa, spawarka elektryczna i inne. 1.10. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1.11. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w zakresie branży: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej, drogowej), a także podanie zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ 1.12. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dotyczy osób wymienionych w pkt 1.11.),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Oleśnicy, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, pok. nr 213 - wersja papierowa 50 zł bez projektów i przedmiarów - kaucja za wypożyczenie dok. projekt 10.000 zł; na stronie internetowej - bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. w UM Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 11; otwarcie w UM Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Sali narad - pok. nr 5 (parter) dnia 05/08/2009 o godz. 11:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: umowa ramowa: nie dotyczy; dynamiczny system zakupów: nie dotyczy Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. - Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (zwanego w skrócie Prezesa UZP) w terminie 10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię treści odwołania zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa UZP. Kopię odwołania zamawiający przekazuje jednocześnie wszystkim uczestnikom postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, nie później jednak niż w terminie 2 dni od dnia jej otrzymania, wzywając ich do wzięcia udziału w postępowaniu odwoławczym. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego najpóźniej do czasu otwarcia posiedzenia zespołu arbitrów, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i stronę, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi UZP, przekazując jego kopię zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Czynności wykonawcy, który przystąpił do postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił. - organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze i źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17 A (budynek Adgar Plaza), Polska, tel. (0-22) 458 78 01, faks (0-22) 458 78 00; (0-22) 458 78 03, e-mail: odwolania@uzp.gov.pl - organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne: nie dotyczy - adres kontaktowy, gdzie należy przesłać wnioski: Urząd Miasta Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz, Polska, punkt kontaktowy: Kancelaria Ogólna - pokój nr 11, tel. (0-71) 798 21 23, faks (0-71) 798 21 17.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.