Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Raciborowice: Dostawa materiałów budowlanych do siedziby Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 99108 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie, Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 738 93 43, fax 0-75 731 00 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do siedziby Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3. Opis przedmiotu zamówienia 1. CZĘŚĆ I Lp. Nazwa materiałów j.m. ilość 1 Beton towarowy B- 25 m3 138 2. CZĘŚĆ II Lp. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ WAGA 1 Profil zamknięty 180x180x6 kg 3 852 ST 3 S 2 Profil 140x80x3 kg 4 871 ST 3 S 3 Profil 140x140x6 kg 10 908 ST 3 S 4 Profil 60x60x4 kg 510 ST 3 S 5 Kątownik 60x60x5 kg 750 ST 3 S 6 Profil 100x100x4 kg 3 655 ST 3 S 7 Blacha Stal St 0 kg 785 walcowana na gorąco ST 3 S 8 Blach stalowa St 35 kg 12 walcowana na gorąco ST 3 S 9 Pręt ø 12 kg 780 A-III 34 GS 10 Pręt ø 8 kg 140 A-III 34 GS 11 Kotwy M-20 HLS - TZ szt. 72 Lub wkręt MET 12 Śruby M 16 klasy 4,8 szt. 32 z nakrętkami 13 Folia polietynowa gr.0,2 mm m2 600 szerokość 6 14 Blacha stalowa ocynkowana kg 25 płaska 0,6 mm 15 Elektrody stalowe szt. 200 ER fi 3,25 dł. 450
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 27.11.50.00 - Stal Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty wymagane w ofercie: 1) Wypełniony formularz ofertowy - (ZAŁĄCZNIK NR 1 ) 2) Wypełnione formularze cenowe - (ZAŁĄCZNIK NR 2, 3 ) 3) Zaakceptowany i podpisany wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 4) 4) Inne dokumenty wymagane specyfikacją B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (ZAŁĄCZNIK NR 5). C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów D.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. D.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie Lubków 63 59-720 Raciborowice Godziny urzędowania: pon.-pt.: 7.00 - 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie Lubków 63 59-720 Raciborowice Godziny urzędowania: pon.-pt.: 7.00 - 15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa betonu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Beton towarowy 138 m3 B-25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów konstrukcyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. NAZWA MATERIAŁU J.M. ILOŚĆ WAGA 1 Profil zamknięty 180x180x6 ST 3 S kg 3 852 2 Profil 140x80x3 ST 3 S kg 4 871 3 Profil 140x140x6 ST 3 S kg 10 908 4 Profil 60x60x4 ST 3 S kg 510 5 Kątownik 60x60x5 ST 3 S kg 750 6 Profil 100x100x4 ST 3 S kg 3 655 7 Blacha Stal St 0 walcowana na gorąco ST 3 S kg 785 8 Blach stalowa St 35 walcowana na gorąco ST 3 S kg 12 9 Pręt ø 12 A-III 34 GS kg 780 10 Pręt ø 8 A-III 34 GS kg 140 11 Kotwy M-20 HLS - TZ Lub wkręt MET szt. 72 12 Śruby M 16 klasy 4,8 z nakrętkami szt. 32 13 Folia polietynowa gr.0,2 mm szerokość 6 m2 600 14 Blacha stalowa ocynkowana płaska 0,6 mm kg 25 15 Elektrody stalowe ER fi 3,25 dł. 450 szt. 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.11.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa blachy i stali konstrukcyjnej dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych dla Działu Technicznego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.75.2025.JM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na osiem części
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.