eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2007 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko w Leśnictwach LP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-23

POZYCJA 9913

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Krościenko nad Dunajcem: usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2007 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko w Leśnictwach LP: Małe Pieniny, Ochotnica, Grywałd, Łapsze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krościenko, do kontaktów: Jan Czaja, Krzysztof Witteczek, ul. Trzech Koron 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 2623120, fax 018 2623003 w. 21, e-mail: kroscienko@krakow.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kroscienko.krakow.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie gospodarki leśnej do wykonania w 2007 roku w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe Nadleśnictwie Krościenko w Leśnictwach LP: Małe Pieniny, Ochotnica, Grywałd, Łapsze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Grunty i lasy stanowiące własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Krościenko - Leśnictwa LP: Małe Pieniny, Ochotnica, Grywałd, Łapsze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie gospodarki leśnej planowane do wykonania w 2007 rok na terenie gruntów i lasów stanowiących własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Krościenko w Leśnictwach LP: Małe Pieniny, Ochotnica, Grywałd, Łapsze. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca (a w przypadku wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia do wniosku następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 uPzp. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. B.W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. C. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - potwierdzające spełnianie warunku nr 1. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub posiada Wykonawca - potwierdzające spełnianie warunku nr 2. 3. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi - potwierdzające spełnianie warunku nr 3. 4. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, takiego jak - zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego operatorów pilarek spalinowych uprawniających do pracy pilarkami spalinowymi - potwierdzające spełnienie warunku nr 4. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 211 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w łącznej wysokości: 6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). Dla poszczególnych części zamówienia wadium wynosi: Część nr 01: Małe Pieniny - 1100 zł Część nr 02: Ochotnica - 2600 zł Część nr 03: Grywałd - 1100 zł Część nr 04: Łapsze - 1700 zł 2. Wykonawca zaproszony do złożenia oferty może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przed upływem terminu składania ofert: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Krościenko, prowadzony przez BOŚ Oddział w Krakowie Nr 12-1540-1115-2001600076210001. a) Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. b) Wykonawca przekazuje dowód wpłaty wadium w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z ofertą. 2) Wadium wnoszone w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawca przekazuje dokument w postaci oryginału wraz z ofertą. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, z późn. zm.) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone przez zamawiającego. 1. WARUNEK 1 - w zakresie doświadczenia zawodowego: Wykonawca wykaże za okres ostatnich 3 lat wykonane usługi w zakresie gospodarki leśnej o wartości minimum 100 000 PLN - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każde następne 10 000 PLN Zamawiający przyzna po 10 pkt. 2. WARUNEK 2 - w zakresie posiadanego potencjału technicznego : Wykonawca wykaże niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia jakimi dysponuje lub posiada. Wymagane jest posiadanie niżej wymienionych narzędzi i urządzeń: a) Ciągnik zrywkowy bądź ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki drewna min. 1 szt. b) Koń pociągowy do zrywki drewna min 2. c) Pilarki spalinowe min. 4 szt. d) Ręczny sprzęt pomocniczy / nie podlegający punktacji / Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100 pkt. Za każde następne narzędzie lub urządzenie Zamawiający przyzna po 10 pkt. 3. WARUNEK 3 - w zakresie potencjału kadrowego: Wykonawca wykaże osoby, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest wskazanie wraz z personelem kierowniczym minimum 4 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10 pkt. 4. WARUNEK 4 - w zakresie posiadania wymaganych uprawnień: Wykonawca wykaże osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi, wymagane jest wykazanie minimum 2 osób posiadających takie uprawnienia - za co Zamawiający przyzna 100 pkt. Za każdego następnego pracownika Zamawiający przyzna po 10 pkt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków oddzielnie dla każdego Wykonawcy a dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - łącznie i oddzielnie dla każdego warunku poprzez sumowanie przyznanych punktów. Wykonawcy, których suma otrzymanych punktów będzie największa zostaną zaproszeni przez Zamawiającego do złożenia oferty na tę część zamówienia, którą wskażą w złożonym wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z wyszczególnieniem jak w pkt.II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 11:00, Świetlica Nadleśnictwa Krościenko.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający dopuszcza ubieganie się przez wykonawcę maksymalnie o trzy części zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w tej sprawie dołączają do \Wniosku o dopuszczenie do udziału przetargu ograniczonym\. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z Wnioskami o dopuszczenie do udziału w przetargu, Wykonawcy składają \Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 uPzp\ wraz z dokumentami, o których mowa w ogłoszeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oświadczenie i wymagane dokumenty oddzielnie dla każdego wykonawcy wraz z jednym wnioskiem. Dokumenty te należy złożyć w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez uprawnionego bądź uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Złożenie przez Wykonawcę nieczytelnych kserokopii wymaganych dokumentów będzie skutkowało jego wykluczeniem z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych po przeprowadzeniu postępowania określonego w art. 26 ust. 3 uPzp. 4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez Wykonawcę. 2) Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3) Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien zawierać: 1) Oznaczenie miejsca i daty wystawienia wniosku. 2) Imię i Nazwisko lub nazwę oraz adres Wykonawcy. 3) Nazwę i adres Zamawiającego. 4) Numer postępowania. 5) Nazwę postępowania. 6) Numery i nazwy części, na które Wykonawcy zamierzają złożyć oferty na kompleksowe wykonanie zamówienia w przypadku zaproszenia przez Zamawiającego do składania ofert. 8) Wyszczególnienie oraz załączone dokumenty i oświadczenia. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory następujących dokumentów: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do Wniosku). 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (zał. nr 2 do Wniosku). 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (zał. nr 3 do Wniosku). 5) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego (zał. nr 4 do Wniosku). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: LEŚNICTWO MAŁE PIENINY. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2007 roku w leśnictwie Małe Pieniny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 2018,70 m3 - Zrywka drewna: konna - 2018,70 m3, mechaniczna - 818,70 m3 - Zalesienia, odnowienia, poprawki - 8,47 ha - Rozładunek sadzonek - 54.45 tyś. szt. - Przygotowanie dołów na sadzonki - 1 szt. - Melioracje agrotechniczne - 4,00 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 48,94 ha, zabieg II- 42.46 ha, wycinanie odrośli - 3,94 ha, - Czyszczenia wczesne - 0,90 ha - Czyszczenia późne - 2,76 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 60.99 ha - Konserwacja grodzeń - 11.72 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych - 53 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 4 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 30 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 20 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 299 szt. - Grodzenie mrowisk - 4 szt. - Wykonanie zasiadek dla ptaków drapieżnych - 1 szt. - Drewno do mineralizacji - 1,00 ha - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 1.00 ha - Inne prace godzinowe - 250 rbg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: LEŚNICTWO OCHOTNICA. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2007 roku w leśnictwie Ochotnica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 5186,80 m3 - Zrywka drewna docelowa - 5186,80 m3 - Odnowienia, poprawki - 5.40 ha - Rozładunek sadzonek - 32.40 tys. szt. - Melioracje agrotechniczne - 4.80 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 33.30 ha, zabieg II- 15.98 ha - Czyszczenia późne - 14.89 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 52.65 ha - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Czyszczenie budek lęgowych - 182 szt. - Grodzenie mrowisk - 2 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 600 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 3.00 ha - Inne prace godzinowe - 300 rbg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: LEŚNICTWO GRYWAŁD. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2007 roku w leśnictwie Grywałd. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 2663,40 m3 - Zrywka drewna docelowa - 2663,40 m3 - Odnowienia, poprawki - 0.44 ha - Rozładunek sadzonek - 2,58 tyś. szt. - Melioracje agrotechniczne - 0,40 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 4.46 ha, zabieg II- 2.03 ha, - Czyszczenia wczesne - 3,50 ha - Czyszczenia późne - 10,21 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 27.49 ha - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 10 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 140 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 720 mb - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rb. dni - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 2.00 ha - Inne prace godzinowe - 320 rbg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: LEŚNICTWO ŁAPSZE. 1) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania w 2007 roku w leśnictwie Łapsze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: - Pozyskanie i manipulacja drewna - 3309,00 m3 - Zrywka drewna docelowa - 3309,00 m3 - Odnowienia, poprawki - 8.90 ha - Rozładunek sadzonek - 54.76 tyś. szt. - Melioracje - 13,60 ha - Pielęgnowanie gleby: zabieg I - 61.80 ha, zabieg II - 61.80 ha, wycinanie odrośli - 9.00 ha - Czyszczenia wczesne - 8,86 ha - Czyszczenia późne - 20.71 ha - Chemiczne zabezpieczanie upraw - 128.16 ha - Konserwacja grodzeń - 2,00 ha - Wywieszanie zdejmowanie kontrola i konserwacja pułapek feromonowych-63 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych pułapki klasyczne - 6 szt. - Zwalczanie szkodników wtórnych na drewnie - 20 m3 - Wywieszanie budek lęgowych - 10 szt. - Czyszczenie budek lęgowych - 131 szt. - Czyszczenie znaków i rowów granicznych - 918 mb, - Wykładanie tablic informacyjnych - 4 szt. - Patrole p.poż. - 2 rob. dni, - Konserwacja sprzętu p.poż. - 4 rbg, - Porządkowanie przeciwpożarowe szlaków turystycznych - 2.00 ha, - Inne prace godzinowe - 170 rbg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.