eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Melioracje użytków rolnych Szczerbaki - zadanie I, gm. Winnica, pow. pułtuski, woj. mazowieckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Ciechanów: Melioracje użytków rolnych Szczerbaki - zadanie I, gm. Winnica, pow. pułtuski, woj. mazowieckie
Numer ogłoszenia: 99145 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6725022, fax 023 6725022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Melioracje użytków rolnych Szczerbaki - zadanie I, gm. Winnica, pow. pułtuski, woj. mazowieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Melioracje użytków rolnych Szczerbaki - zadanie I, gm. Winnica, pow. pułtuski, woj. mazowieckie obejmującej odwodnienie użytków rolnych na powierzchni 215,00 ha

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 PLN słownie złotych: dwa tysiące.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia - projekty melioracji użytków rolnych poprzez drenowanie o łącznym zakresie rzeczowym i finansowym nie mniejszym niż oferta. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru prac projektowych), b) wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej projektowanie, sprawdzanie projektów, sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych oraz posiadających aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i które jako projektanci lub sprawdzający wykonali co najmniej dwie dokumentacje projektu technicznego w zakresie melioracji użytków rolnych - drenowania. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 87, poz. 605, z dnia 24.05.2006 roku) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbioru prac projektowych) . 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z załączeniem uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia powierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (odpowiedzialność kontraktowa). Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie się ubiegających o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpiecznie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się odzielenie zamówienia. Wszyscy wspólnicy będą ponosić wobec Zamawiającego solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Warszawskich 11, pok. nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumentacja techniczna będzie podstawą do pozyskania środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.