eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecTermomodernizacja budynków następujących obiektówPrzychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57, Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5. Część I - Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57 Część II - Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99157 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Sosnowiec: Termomodernizacja budynków następujących obiektów: Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57, Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5. Część I - Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57 Część II - Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków następujacych obiektów: Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57, Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 502760-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, krajowy numer identyfikacyjny 27279704500000, ul. ul. Wawel 15, 41200 Sosnowiec, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 684 876, faks 322 936 764, e-mail wbanasik@zla.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zla.sosnowiec.pl; www.zla.nowybip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków następujących obiektów: Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57, Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5. Część I - Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57 Część II - Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/PN/DT/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

część I: ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian przy gruncie, ocieplenie stropodachu wentylowanego, wymiana stolarki okiennej (1 szt.), wymiana krat stalowych w oknach na I piętrze (1 szt.) oraz na parterze (wszystkie okna), demontaż i ponowny montaż systemu przeciwoblodzeniowego, wymiana rynien i rur spustowych, odtworzenie nawierzchni wokół budynku, wymiana instalacji odgromowej, wymiana ślusarki drzwiowej, wykonanie wentylacji mechanicznej w części pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana sterownika węzła ciepłowniczego, przeprowadzenie wszelkich prób i sprawdzeń niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, wykonanie i zamontowanie tablicy pamiątkowej o dofinansowaniu zadania ze środków UE. część II: ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian przy gruncie w patio, ocieplenie stropodachu wentylowanego, wymiana stolarki okiennej (12 szt.), demontaż krat okiennych na parterze (w patio), demontaż i ponowny montaż systemu przeciwoblodzeniowego, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana instalacji odgromowej w patio, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, modernizacja pomieszczenia wymiennikowni, wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania oraz wymianą części stolarki okiennej, przeprowadzenie wszelkich prób i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie i zamontowanie tablicy pamiątkowej o dofinansowaniu zadania ze środków UE.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 4 przy ul. Nowopogońskiej 57
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1023700.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"LTL" Spółka z o.o., , ul. Łańcuckiego 10a, 41-300, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 952616.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 952616.47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1180403.30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termodernizacja budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 10 przy ul. Hallera 5
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT628400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"LTL" Spółka z o.o, , ul. Łańcuckiego 10a, 41-300, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 627700.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 627700.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 627700.91
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.