To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Bielsk: Budowa budynku przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bielsku
Numer ogłoszenia: 99158 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42878 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk, Plac Wolności 3A, 09-230 Bielsk, woj. mazowieckie, tel. 024 2615505, faks 024 2615189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bielsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bielsku. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola o pow. zabudowy - 1279,66 m2, kub. 7166,00m3, w zakresie: a) roboty budowlane wraz z wykonaniem chodników i placu postojowego b) roboty instalacyjne c) roboty elektryczne Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wyłączeniem: -wyposażenia węzła kuchennego w sprzęt, -rozbiórki istniejącego przedszkola, -wycinki drzew, -nasadzeń drzew i krzewów. Zamawiający oczekuje, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym opisanym w pkt. XVII.4.d) SIWZ. 1.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający załącza przedmiary robót jako element pomocniczy. 3.W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również: -organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy. Z uwagi na bezpieczeństwo dzieci (teren przedszkolny), po przejęciu placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia terenu budowy w sposób szczelny przy pomocy estetycznego ogrodzenia wys. minimum 1,80m; -obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, -wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami -Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4.Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w terenie) 5.Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione (opisane) w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku: -jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie /równoważności/ spoczywa na Wykonawcy, -stwierdzenia w ofercie urządzeń nie spełniających warunków równoważności oferta uznana zostanie za nieważną. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą do przedstawienia stosownych dokumentów (np. dane techniczne, karta katalogowa, itp.), z których będzie wynikało, iż zaoferowane urządzenia lub materiały spełniają wymóg równoważności. 6.Zamawiający informuje, iż wystąpi o pozyskanie dofinansowania zadania ze środków zewnętrznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUDOMEX SIERPC Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2 a, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3378289,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2329590,44
Oferta z najniższą ceną: 2329590,44 / Oferta z najwyższą ceną: 2920635,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.