Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Poznań: Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Biologii - III partie
Numer ogłoszenia: 99175 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Biologii - III partie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Biologii - III partie. partia I 1. Wolnostojąca chemiczna komora wyciągowa bez podłączania do kanału wentylacyjnego - 1 szt., 2. Komora z poziomym laminarnym przepływem powietrza - 8 szt., partia II 1.Komora biohazard klasy II z laminarnym przepływem powietrza - 3 szt. partia III 1. System zautomatyzowanej mikroskopii stereoskopowej z wbudowanym układem oświetlenia fluorescencyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla partii I - 3 000zł. Dla partii II -2 500zł Dla partii III - 4 500zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - Bank Zachodni WBK S.A. VI O/Poznań nr 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Przy wnoszeniu wadium oferent winien powołać się na oznaczenie numeru sprawy podane przez Zamawiającego i nazwę przetargu. 5. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia objętego niniejszym przetargiem, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Na pisemny wniosek wykonawcy zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, albo który został wykluczony z postępowania, albo którego oferta została odrzucona. 8.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia objętego niniejszym przetargiem na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia objętego niniejszym przetargiem stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. mają do dyspozycji odpowiednią ilość odpowiednio wykwalifikowanego personelu w celu realizacji niniejszego zamówienia, spełniają wymagania wymienione w SIWZ, jak również zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którego dotyczy oferta; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 P.z.p. [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. oświadczenie o doświadczeniu zawodowym - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; [wg załącznika nr 4 do SIWZ] 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.2 Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2.1a i ppkt. 2.1c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. 2.1b , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ppkt. 2.2 stosuje się odpowiednio. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1 dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach: 1.1 - 1.3 oraz albo w punkcie 2 (w zależności, czy jest to wykonawca krajowy czy zagraniczny) winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3.2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni złożyć pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty, 3.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego przetargu, 3.4 dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 3.5 ww. pełnomocnictwo lub umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo musi być załączona do oferty, 3.6 w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; jeżeli nie została ona załączona do oferty. 4. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1 Opis techniczny oferowanych urządzeń, zawierający niezbędne informacje, które umożliwią ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia wg wymienionych w załączniku A do SIWZ ( np.: typ, nr katalogowy, producenta oferowanego urządzenia) 4.2 Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu. 5. Do oferty należy dołączyć: 5.1Wypełniony formularz oferty [wg załącznika nr 1 do SIWZ] 5.2 Wypełniony formularz cenowy [wg załącznika nr 2 do SIWZ] 6. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam, WWW.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego UAM, ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań pok. 47.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego UAM, ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań pok. 47.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Partia I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wolnostojąca chemiczna komora wyciągowa bez podłączania do kanału wentylacyjnego - 1 szt., Wymiary zewnętrzne: szer. 1200 x głęb. 750 x wys. 1580 mm +/- 3% Wymiary wewnętrzne: szer. 1160 x głęb. 680 x wys. 800 mm +/- 3% Obudowa musi być wykonana ze stali malowanej ochronną epoksydową farbą proszkową. Ściany boczne komory roboczej muszą być przeszklone, zaś okno musi być podnoszone i opuszczane elektrycznie z możliwością zatrzymania się w dowolnym miejscu. Komora robocza musi być oświetlona lampą fluorescencyjną o mocy min. 30 W. Filtr wstępny oraz odpowiedni filtr węglowy oraz wentylator muszą znajdować się wewnątrz obudowy chemicznej komory wyciągowej w jej górnej części. W górnej części obudowy, nad strefą roboczą musi być umieszczony panel sterujący. Przepływ powietrza w komorze roboczej musi być sterowany za pomocą mikroprocesora, tak aby automatycznie była zachowana prędkość przepływu na poziomie 0,5 m/s i była pokazana na wyświetlaczu. Dodatkowo komora musi być zaopatrzona w audiowizualny alarm sygnalizujący nieprawidłową pracę chemicznej komory wyciągowej. Blat musi być wykonany ze stali szlachetnej. Komora musi być ustawiona na stelażu metalowym malowanym ochronną farbą proszkową, tak aby jej blat znajdował się na wysokości 900 mm od podłogi. W komorze wyciągowej będą prowadzone badania z następującymi odczynnikami: aceton, chloroform, tween, bromek etydyny, fenol, tiocjanian guanidyny, formalina 2. Komora z poziomym laminarnym przepływem powietrza - 8 szt., Wymiary zewnętrzne w mm : +/- 3% Wymiary wewnętrzne w mm : +/- 3% - szerokość 1300 - szerokość 1290 - głębokość 890 - głębokość 600 - wysokość 1040 - wysokość 730 Minimalne wymagane elementy wyposażenie: - filtr wstępny; - filtr HEPA ( o skuteczności 99,999% dla cząstek o wielkości powyżej 0,3 mikrona); - oświetlenie komory roboczej; - lampa UV ( z blokadą przypadkowego włączenia jej w trakcie pracy); - licznik czasu pracy komory; - elektroniczny manualny regulator obrotów wentylatora; - ściany boczne przeszklone; - stelaż pod komorę laminarną. Blat roboczy komory wykonany ze stali kwasoodpornej. Pożądany termin dostawy do 10 tygodni od daty podpisania umowy Gwarancja co najmniej 24 miesiące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: partia II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane minimalne parametry komory biohazard klasy II z laminarnym przepływem powietrza Komora biohazard II klasy, do pracy z materiałem patogennym, rekombinowanym DNA, cytostatykami i toksynami mikroorganizmów - 3 szt., Pionowy laminarny przepływ powietrza Ochrona materiału badanego, operatora i środowiska zgodna z obowiązującą normą europejską EN 12469oraz normą DIN 12980 certyfikaty ISO, CE, EN 12469 TUV, DIN 12980 TUV Trzy filtry HEPA H14 spełniające normę EN 1822: główny, wylotowy i dodatkowy (wstępny) zgodnie z normą DIN 12980, skuteczność filtracji cząsteczek 0,3 m z wydajnością min. 99,999% Blat roboczy ze stali nierdzewnej, o wymiarach wewnętrznych: szerokości 1180 - 1300 mm i głębokości 550-650 mm, wysokość wewnętrzna komory: 700-750 mm Zasilanie 230V, 50 Hz Panel sterujący na zewnątrz komory roboczej Kontrola mikroprocesorowa stanu pracy i stanów alarmowych Alarm wizualny i akustyczny sygnalizujący nieprawidłową pracę komory, informacja o zaburzeniach parametrów pracy, identyfikacja usterki Automatyczna regulacja nawiewu Licznik godzin pracy komory Lampa UV, licznik pracy lampy Elektrycznie podnoszona i opuszczana szyba frontowa, z automatycznym ustaleniem położenia roboczego, szyba pochylona możliwość otwierania szyby frontowej tak ażeby można było ją całą zdezynfekować z dwóch stron komora robocza wraz ze ścianami bocznymi wykonana ze stali nierdzewnej, dopuszczalne boczne ściany z szybami dzielony blat pełny- bez otworów w części centralnej, wykonany ze stali nierdzewnej z możliwością demontażu i autoklawowania komora i wanienka pod blatem wykonane ze stali nierdzewnej Oświetlenie wnętrza komory > 1500 lux, bezodblaskowym światłem z możliwością regulacji natężenia Dwa gniazda elektryczne wewnątrz komory Zawór gazowy Zawór próżniowy Palnik gazowy na pedał do komory laminarnej podłączany przez zawór w komorze do butli z gazem propan-butan ustawionej poza komorą Hałas < 58 dB System połączenia z instalacją zewnętrzną wyciągową Podstawa antywibracyjna do pracy siedzącej (wysokość 70-80 cm od poziomu podłogi) Transport do miejsca instalacji, uruchomienie i szkolenie personelu Użytkownika w trakcie uruchamiania oraz test instalacyjny zgodny z EN 12469/2000 z wydaniem certyfikatu w cenie urządzenia Dane techniczne potwierdzone katalogiem producenta Instrukcja obsługi w języku polskim Gwarancja co najmniej 24 miesiące Czas reakcji serwisu: 24-48 godzin od momentu zgłoszenia Serwis pogwarancyjny, dostępność części zamiennych przez min. 15 lat.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: partia III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System zautomatyzowanej mikroskopii stereoskopowej z wbudowanym układem oświetlenia fluorescencyjnego. 1. Wymagane minimalne parametry techniczne mikroskopu stereoskopowego: Optyka stereomikroskopu: korpus mikroskopu stereoskopowego z systemem optycznym typu CMO (teleskopowy, Galileusza), układ optyczny korpusu z korekcją apochromatyczną , apertura numeryczna N.A. układu optycznego korpusu nie mniej niż 0.14 , zmiana powiększeń, płynna, (zoom korpusu) w skali nie mniej niż 12:1; przysłona irysowa podwójna, ustawialna, okulary, powiększenie/pole, 10x/23, z regulacją dioptryjną, z osłonami ocznymi- 2 szt. wymienny obiektyw semiplanapochromatyczny, powiększenie 1,5x, odległość robocza (FWD) 30mm, wymienny obiektyw semiplanapochromatyczny, powiększenie 0,8x, odległość robocza (FWD) 80mm, fototubus binokularny, kąt pochylenia okularów dla obserwacji 20, przełączanie toru optycznego w fototubusie binokularnym(prawy okular/port foto-video) w zakresie 100/0 na 0/100, siatka okularowa, krzyżowa ze skalą 10:100, szt.1. Kolumna i podstawa stereomikroskopu: kolumna mikroskopu stereoskopowego, zakres ruchu w osi Z nie mniej niż 300mm, ustawianie ostrości, ruch w osi Z na kolumnie mikroskopu, zmotoryzowane i sterowane elektronicznie z zewnętrznego panelu, dokładność ruchu nie mniejsza niż 0,50 mikrometra, podstawa mikroskopu z funkcją obserwacji w świetle przechodzącym, jasnym polu, ciemnym polu, ukośnym oświetleniu, oraz świetle odbitym, jasnym polu, ukośnym oświetleniu, system oświetlenia przechodzącego podstawy - oświetlenie światłowodowe o mocy 250W system oświetlenia odbitego podstawy - oświetlenie światłowodowe o mocy 250W , wkład stolikowy czarny/biały, wkład stolikowy przeźroczysty szklany, pokrowiec na mikroskop(na mikroskop z zamontowanym wyposażeniem). Tor fluorescencyjny stereomikroskopu: oddzielny tor dla oświetlenia fluorescencyjnego w korpusie, systemu epifluorescencji (światło odbite, reflected light fluorescence), system płynnej zmiany zbieżności strumienia światła fluorescencyjnego wraz ze zmianą powiększenia (zoom), w torze dla oświetlenia fluorescencyjnego w korpusie, wbudowany w korpus, obrotowy zmieniacz filtrów fluorescencyjnych, 4 pozycje na wymienne filtry fluorescencyjne, przysłona odcinająca (shutter) w torze oświetlenia fluorescencyjnego; zestaw filtrów fluorescencyjnych do wzbudzania (ok. 365nm) i emisji (od 400nm do 700nm) np dla DAPI, zestaw filtrów fluorescencyjnych do wzbudzania (ok.440nm) i emisji (od 460 do 500nm) np dla CFP, zestaw filtrów fluorescencyjnych do wzbudzania (ok 480nm) i emisji (od 500nm do 540nm) np dla eGFP, FITC, zestaw filtrów fluorescencyjnych do wzbudzania (ok. 500nm) i emisji (od 520nm do 550nm) np dla YFP, zestaw filtrów fluorescencyjnych do wzbudzania (ok. 550nm) i emisji (od 590nm do 700nm) np. dla TRITC, Rodamina, DS Red, Jodek Propidyny. Wbudowane elementy automatyki: zmiana powiększeń (zoom) sterowana elektronicznie z zewnętrznego panelu sterowania, z odczytem aktualnej pozycji zoomu, możliwość rozłączania płynnej zmiany zbieżności i zmiany powiększenia toru oświetlenia fluorescencyjnego w panelu sterowania, system automatycznego rozpoznawania zamontowanych filtrów fluorescencyjnych, obrotowy zmieniacz filtrów fluorescencyjnych, sterowany elektronicznie z panelu zewnętrznego sterowania i z poziomu oprogramowania, przysłona odcinająca (shutter) w torze oświetlenia fluorescencyjnego sterowana elektronicznie z zewnętrznego panelu sterowania, ustawianie ostrości (focus), ruch w osi Z na kolumnie mikroskopu, zmotoryzowane i sterowane elektronicznie z zewnętrznego panelu oraz z poziomu oprogramowania, dokładność 0,50 mikrometra, sterowanie zdalne intensywnością oświetlenia przechodzącego i odbitego stolika, panel sterowania/automatyki funkcjami mikroskopu: powiększenie (zoom), ostrość, natężenie światła odbitego, natężenie światła przechodzącego, zbieżność wiązki światła fluorescencyjnego, przysłona, zmiana filtrów fluorescencyjnych). Oświetlacze mikroskopu stereoskopowego: oświetlacz fluorescencyjny dla 100W lampy rtęciowej, zasilacz do 100W lampy rtęciowej, z możliwością regulacji intensywności świecenia, lampa rtęciowa HBO 100W, na 300 godzin pracy, 1 szt., źródło zimnego światła o mocy 250W, z LCD wyświetlaczem stanu natężenia światła, sterowane elektronicznie z panelu sterowania, 2 szt., lampa halogenowa do oświetlaczy 250W, zapasowa, 2 szt. filtr konwersyjny wymienny, montowany w źródle zimnego światła, 2 szt., dwuramienny, giętki, dowolnie ustawialny oświetlacz światłowodowy, z soczewkami skupiającymi, długość dostosowana do rozmiarów podstawy mikroskopu i odległości min 700mm do źródła zimnego światła, (typ goose neck), nasadki fokusujące na dwuramienny oświetlacz światłowodowy, giętki światłowód doprowadzający światło do podstawy mikroskopu, długość min 600mm, oświetlacz pierścieniowy do zamontowania na obiektywach mikroskopu, ze światłowodem do źródła zimnego światła. 2. Kamera do pobierania obrazów kolorowych i fluorescencyjnych: kamera cyfrowa CCD, kolor, rozdzielczość: 5 Megapixeli, 2584(H)x1936(V)pikseli, chłodzona Peltier; rozmiar sensora CCD 8,7 mm x 6,6 mm = 2/3; rozmiar piksela 3,4x3,4 mikrometra, dynamika 1:1300, przetwornik 12 Bit/12MHz; czas integracji 1msek do 60sek, interface FireWire IEEE1394, adapter video 2/3, 0,63x , 1szt, 3. Kamera czarno-biała z chłodzeniem dla fluorescencji stereomikroskopu: kamera cyfrowa CCD, czarno-biała, rozdzielczość: 1,4 Megapixela, 1388x1040pikseli, chłodzona Peltier; rozmiar sensora 8,9mm x 6,7mm = 2/3; rozmiar piksela 6,45x6,45 mikrometra, dynamika 1:1700, przetwornik 12 Bit/18MHz; czas integracji 1msek do 20sek, interface FireWire IEEE1394, 4. Programy do pobierania obrazów i sterowania z funkcjami: 1. pobierania (akwizycji) obrazów z kamer cyfrowych typu CCD kolorowych i czarno/białych, 2. podglądu na żywo obrazów z mikroskopu, i ustawiania ich parametrów, 3. pobierania obrazów czarno-białych: 8 bitów, 10 bitów, 12 bitów, 14 bitów, 16 bitów. 4. sterowania funkcjami zautomatyzowanymi mikroskopu (zoom, ostrość, zmiana filtrów fluorescencyjnych, przysłona odcinająca), 5. importu plików w wielu formatach między innymi:bmp, tif, jpg, j2k, jp2, gif, tga, png, cal, mac, msp, ras, pct, eps, wmf, psd, img, cmp, 6. eksportu plików w wielu formatach między innymi: bmp, tif, jpg, j2k, gif, tga, png, psd, img, cmp, 7. obsługi formatów video avi i mov (Quick Time), 8. obróbki graficznej obrazu: jasność, kontrast, gamma, wyostrzanie/zmiękczanie, redukcja szumów, odejmowanie tła, korekta nierównomierności oświetlenia, balans bieli. 9. wprowadzania adnotacji na obrazach: wskaźniki skali, tekst, strzałki, prostokąty, okręgi , 10. interaktywnych pomiarów na obrazach: kalibracja pomiarów, odległość, powierzchnia, obwód, promień, kąty, liczba wystąpień, 11. zarządzania bazami obrazów (zapisywanie obrazu razem z parametrami uzyskania tego obrazu na mikroskopie, wskaźnikami skali i adnotacjami), 12. generowania raportów; filtrowania danych; wydruków; wg zadanych parametrów, 13. modułu do automatycznego pobierania obrazów fluorescencji wielokanałowej, z bazą danych fluorochromów z możliwością nakładania pseudokolorów dla obrazów monochromatycznych do 8 kanałów, 14. modułu do automatycznego pobierania kolejnych obrazów ze zmianą ostrości w osi Z, przesuw w osi Z (Z-stack), 15. modułu do składania obrazów pobranych w osi Z w celu uzyskania jednej ostrej płaszczyzny obrazu, 16. modułu do automatycznego pobierania obrazów w programowanych odstępach czasowych. 5. Zestaw komputerowy z monitorem: Wymagane parametry minimalne : (CPU Intel Dual Core 5130 2.0GHz,,) (pamięć: min 6 GB RAM, DDR2, karta graficzna 256MB), (I/O kontroler: Fast IDE/SATA II) (PCI slots: 1x PCI Express X16x, 2x PCI Express X4, ) (twardy dysk: 2 szt. 160 GB HD SATA 7200 upm); (nagrywarka DVD+-RW Rewriteable Recorder, SATA) (Interfaces on Board: 1x serial, 1x parallel, 6x USB 2.0, 2x IEEE1394 (FireWire A)) (klawiatura - PS2 Qwerty US, mysz - PS/2 optyczna,) (zasilacz min 400W). System operacyjny MS Windows XP Pro, ostatni SP; Pamięć min. RAM 2048MB DDR2-667, Monitor o parametrach minimalnych: LCD 20 cali, do zastosowań graficznych; 1280-1024; układ rozmiaru ekranu 4:3; złącze D-Sub i DVI. Dostawa, instalacja, szkolenie i gwarancja: Warunki dostawy: urządzenia fabrycznie nowe, z wyposażeniem umożliwiającym sprawne uruchomienie, działanie i współdziałanie wszystkich elementów w/w zestawu, instrukcje obsługi i certyfikaty bezpieczeństwa. Pożądany termin dostawy do 10 tygodni od daty podpisania umowy Szkolenie: 3 osób obsługujących mikroskop przeprowadzone po instalacji. Gwarancja co najmniej 24 miesiące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - igły do portu i cewniki diagnostyczne
- Zakup i dostawa papieru ksero A3; A4; A5 i papieru na recepty.
- DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO NA ROK 2025
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody
- "Kompleksowe czyszczenie zbiorników z zalegających osadów mineralno-organicznych"
- "Wymiana dźwigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-265/2024_Dostawa zautomatyzowanego odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego dla Katedry Optyki Materii Miękkiej Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Dostawa mikroskopu cyfrowego na potrzeby WIMiIP
- Dostawa dwóch mikroskopów do diagnostyki materiału histopatologicznego wraz z montażem i szkoleniem
- Dostawa mikroskopu cyfrowego z profilometrem.
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.