Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-21
Kraków: Nadzór i kontrola nad poprawnością wykonania kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz treści baz GESUT i BDOT500
Numer ogłoszenia: 99224 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór i kontrola nad poprawnością wykonania kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz treści baz GESUT i BDOT500.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi koordynacji, wsparcia oraz nadzoru w zakresie: prac terenowych oraz kameralnych realizowanych przez Wykonawców, dotyczących kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenia danych stanowiących treść inicjalnej bazy GESUT i treść bazy BDOT500 dla następujących niezależnych obiektów z Miasta Krakowa: 1) Obiekt I - obręby nr nr: 41, 42 jedn. ewid. Podgórze, 2) Obiekt II - obręby nr nr: 71, 72 jedn. ewid. Podgórze, 3) Obiekt IV - obręby nr nr: 33, 34 jedn. ewid. Nowa Huta, 4) Obiekt V - obręby nr nr: 35, 36, 37 jedn. ewid. Nowa Huta. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją. 3. Uwaga! Zamawiający zastrzega, że złożenie ofert na wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia przez Wykonawców, z którymi Zamawiający zamierza zawrzeć umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania pn. Kompleksowa modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT i bazy danych BDOT500 dla niezależnych obiektów z Miasta Krakowa (nr postępowania: OR-10.271.174.2015), członków ich grup kapitałowych oraz ich podwykonawców jest niedopuszczalne. Niedopuszczalne jest bowiem nadzorowanie i kontrolowanie własnej pracy. Oferta złożona przez Wykonawcę, o którym mowa w zdaniu pierwszym zostanie odrzucona z postępowania, jako niezgodna ze specyfikacją. Zamawiający nie dopuszcza także posłużenia się przez Wykonawcę osobami w jakikolwiek sposób zaangażowanymi w wykonanie zamówienia pn. Kompleksowa modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT i bazy danych BDOT500 dla niezależnych obiektów z Miasta Krakowa (nr postępowania: OR-10.271.174.2015). Oferta takiego Wykonawcy również zostanie odrzucona z postępowania, jako niezgodna ze specyfikacją. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania, co najmniej 60-miesięcznej gwarancji, o której mowa w § 15 ust. 1 wzoru umowy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w drodze niniejszego postępowania w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł. Uwaga: 1. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, Wykonawca musi wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się ono na rachunku Zamawiającego. 2. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie: 1. pełnili funkcje Inspektora Nadzoru dla prac wykonywanych w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków na terenach miejskich obejmujących przynajmniej 2 obręby ewidencyjne, przeprowadzonej w trybie art. 24a ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.), zwanej dalej ustawą PGiK, obejmującej pomiary terenowe; 2. wykonali co najmniej 1 modernizację ewidencji gruntów i budynków w trybie art. 24a ustawy PGiK na terenach miejskich, obejmującą pomiary terenowe; 3. pełnili funkcje Inspektora Nadzoru w zakresie zakładania lub modernizacji baz danych BDOT500 lub GESUT dotyczących co najmniej sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej i gazowej - obejmujących powierzchnię nie mniejszą niż 100 ha lub wykonali co najmniej 1 bazę danych BDOT500 lub GESUT dotyczącą co najmniej sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej i gazowej - obejmującą powierzchnię nie mniejszą niż 100 ha. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej - zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) tiret pierwszy ogłoszenia. UWAGA 2: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. co najmniej 5 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt.1 i 2 ustawy PGiK oraz udokumentowany minimum 5 letni staż pracy w zakresie geodezji i kartografii po uzyskaniu ostatnich uprawnień zawodowych. 2. co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 7 ustawy PGiK oraz udokumentowany minimum 5 letni staż pracy w zakresie geodezji i kartografii po uzyskaniu uprawnień zawodowych. Uwaga! Zamawiający dopuszcza by Wykonawca wskazał osoby legitymujące się równocześnie uprawnieniami zawodowymi określonymi w sekcji III.3.4) pkt 1. i 2. ogłoszenia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej - zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w sekcji III.4.1) tiret drugi i trzeci ogłoszenia. UWAGA 2: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. zgodnie z sekcją III.3.2) i III.3.4) ogłoszenia powyżej, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda przedstawienia dokumentów dotyczących: 3.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 3.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3.3. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem, 3.4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Gwarancja - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne istotne zmiany postanowień umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 18 wzoru umowy stanowiącego załącznik 6 do specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, pok. nr 325..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. W sekcji II.2) ogłoszenia powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia zawarcia umowy do 10 lipca 2017 r. Terminy realizacji poszczególnych zadań i etapów umowy dla każdego z Obiektów, o których mowa w sekcji II.1.4) pkt 1 ogłoszenia: 1) etap I zadania I - od dnia zawarcia umowy do 22 grudnia 2016 r.; 2) etap II zadania I - od daty zakończenia realizacji etapu I do 10 kwietnia 2017 r.; 3) zadanie II - od daty zawarcia umowy do 10 lipca 2017 r. B. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w ppkt B.1. powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna dotyczący ich dokument wymieniony w sekcji III.4.2) tiret 2 i III.4.4) ogłoszenia, 4.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nagłówek sekcji III.4.1) i III.4.2) tiret 1 ogłoszenia] - wg załącznika 2 B do specyfikacji, 4.3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1) tiret 1, 2 i 3 ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument, 4.4. dokumenty, o których mowa w sekcji III.6) pkt 2 i 3 oraz w sekcji III.4.2) tiret trzeci ogłoszenia - jeżeli dotyczą, 4.5. dokument, o którym mowa w sekcji III.6) pkt 1 ogłoszenia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w sekcji III.6) pkt 3 ogłoszenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. C. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi analityczno-programistyczne w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala przez okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawa cyfrowego cytometru przepływowego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Organizacja międzynarodowej konferencji "Zakopane School of Physics 2025" w Zakopanem w terminie 20-24 maja 2025 r. (DZP.260.5.2025)
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-102/25
- (DFP.271.41.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na zrekultywowanej części składowiska odpadów Barycz
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi gminne na terenie gminy Gózd.
- Wykonanie prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko-słowackiej granicy państwowej (etap 3) oraz prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko-czeskiej granicy państwowej (etap 1)
- Rozbudowa ulicy Grójeckiej w Mszczonowie na odcinku od ul. Rolniczej do ul. Tańskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy drogi gminnej 340120W na odcinku Gotardy-Kościesze
- AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII "RZEŹBA TERENU" W NIEJ GROMADZONYCH, DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.