Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Warszawa: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH ORAZ USŁUGI REKLAMOWE Nr sprawy 21/41/2015
Numer ogłoszenia: 99236 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 814 085, faks 261 813 217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH ORAZ USŁUGI REKLAMOWE Nr sprawy 21/41/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania i ologowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego n/w materiałów artykułów Część I - Tekstylia z logo AON: czapka z daszkiem - 500 szt. torba drelich w ilości - 550 szt. koszulka T-shirt 150 - 920 szt. plecak/worek nisex - 900 szt., koszulka polo - 145 szt., szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ; Część II- Galanteria skórzana z logo AON: Portfel męski - 100 szt., szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1B do SIWZ; Część III- Artykuły piśmiennicze z logo AON : długopis metalowy - 4218 szt. ołówek automatyczny, metalowy - 900 szt. ołówek drewniany z gumką - 2400 szt. pióro wieczna - 100 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1C do SIWZ; Część IV- Mobilny nośnik pamięci z logo AON: pendrive 4GB skóra - 200 szt. pendrive 4 GB standard - 175 szt. plastikowy hub z 4 portami USB -100 szt.szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1D do SIWZ; Część V- Artykuły promocyjne z logo AON kubek porcelanowy - 448 szt, kubek termiczny - 50 szt. smycz na taśmie - 2450 szt. smycz z zapięciem bezpieczeństwa - 1000 szt. metalowy klip na notatki - 500 szt. zakładka z samoprzylepnymi karteczkami - 500 szt. torba papierowa z uchwytem - 1100 szt. znaczek/przypinka metalowa duży -1250 szt. składana taśma odblaskowa - 100 szt, bidon - 100 szt, reklamówka plastikowa - 2000 szt. gumowa piłka antystresowa - 1000 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1E do SIWZ; Część VI - Metaloplastyka z logo AON: ryngraf - 300 szt. znaczek typu PIN - 1500 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1F do SIWZ; Część VII- Maskotka AON: maskotka mała - 850 szt. maskotka duża - 150 szt. szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1G do SIWZ; Część VIII- Usługi w zakresie promocji: Baner reklamowy typu żagiel - 8 szt. stojak reklamowy - 1 szt. baner reklamowy stojący - 12 szt. baner reklamowy zewnętrzny - 25 m2, baner reklamowy wewnętrzny - 2 szt. ścianka reklamowa - 4 szt. opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1H do SIWZ; Część IX- Artykuły papiernicze z logo AON kalendarz mały - 200 szt, kalendarz duży - 100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1J do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2) składający ofertę musi wykazać, że wykonał lub nadal wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie dostawy, których przedmiotem zamówienia była lub jest dostawa: artykułów informacyjno - promocyjnych (przy czym wartość dostawy była/jest nie mniejsza niż: Dla Części I - 20 000,00 zł brutto. Dla Części II - 3 500,00. zł brutto, Dla Części III - 60 000,00 zł brutto Dla Części IV - 6 000,00 zł brutto, Dla Części V - 30 000,00 zł brutto Dla Części VI - 35 000,00 zł brutto Dla Części VII - 17 000,00 zł brutto Dla Części VIII - 3 000,00 zł brutto Dla Części IX - 2 000,00 zł brutto - z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn /należy podać przyczyny/ Wykonawca nie może uzyskać poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 1, metodą spełnia - nie spełnia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Obrony Narodowej ul.Generała Chruściela 103 ,00-910 Warszawa blok nr 4 p.128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210A (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Tekstylia z logo AON:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: czapka z daszkiem - 500 szt. torba drelich w ilości - 550 szt. koszulka T-shirt 150 - 920 szt. plecak/worek nisex - 900 szt., koszulka polo - 145 szt., - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- Galanteria skórzana z logo AON:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części II Portfel męski - 100 szt., - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1B do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- Artykuły piśmiennicze z logo AON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części III długopis metalowy - 4218 szt. ołówek automatyczny, metalowy - 900 szt. ołówek drewniany z gumką - 2400 szt. pióro wieczna - 100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1C do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- Mobilny nośnik pamięci z logo AON:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części IV; pendrive 4GB skóra - 200 szt. pendrive 4 GB standard - 175 szt. plastikowy hub z 4 portami USB -100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1D do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V- Artykuły promocyjne z logo AON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Część V:kubek porcelanowy - 448 szt, kubek termiczny - 50 szt. smycz na taśmie - 2450 szt. smycz z zapięciem bezpieczeństwa - 1000 szt. metalowy klip na notatki - 500 szt. zakładka z samoprzylepnymi karteczkami - 500 szt. torba papierowa z uchwytem - 1100 szt. znaczek/przypinka metalowa duży -1250 szt. składana taśma odblaskowa - 100 szt, bidon - 100 szt, reklamówka plastikowa - 2000 szt. gumowa piłka antystresowa - 1000 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1E do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Metaloplastyka z logo AON:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części VI:ryngraf - 300 szt. znaczek typu PIN - 1500 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1F do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII- Maskotka AON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części VII maskotka mała - 850 szt. maskotka duża - 150 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1G do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII- Usługi w zakresie promocji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części VIII Baner reklamowy typu żagiel - 8 szt. stojak reklamowy - 1 szt. baner reklamowy stojący - 12 szt. baner reklamowy zewnętrzny - 25 m2, baner reklamowy wewnętrzny - 2 szt. ścianka reklamowa - 4 szt. - opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX- Artykuły papiernicze z logo AON.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Części IX kalendarz mały - 200 szt, kalendarz duży - 100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1J do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dostawa podkładek drewnianych - postępowanie II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.