Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Kielce: WYBÓR KIEROWNIKA PROJEKTU.
Numer ogłoszenia: 99250 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Ośrodek Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach , Ul. Piłsudskiego 42, 25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 332 32 03, faks 41 332 32 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sodmidn.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR KIEROWNIKA PROJEKTU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wybór kierownika projektu w projekcie PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Nauczyciel sukcesu - Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie nr 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Celem projektu jest podniesienie efektywności kształcenia 120 nauczycieli kieleckich gimnazjów w zakresie umiejętności sprawdzanych na egzaminie zewnętrznym w okresie od maja 2011 roku do lutego 2013 roku; Realizacja celu będzie się odbywać poprzez 14 godzinne szkolenia i działania diagnostyczne, które pozwolą dokonać analizy osiągnięć uczniów na egzaminach. Zaplanowany jest udział 322 osób w szkoleniach o łącznym wymiarze 406 godzin dotyczących: analizy wyników egzaminów zewnętrznych z wykorzystaniem EWD, planowania pracy nauczyciela, stosowania nowoczesnych metod nauczania w tym ICT. Prowadzone będą analizy wyników egzaminów zewnętrznych oraz badanie osiągnięć uczniów z wykorzystaniem testu próbnego;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków oraz złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na potwierdzenie spełniania warunku należy przedstawić wykaz minimum jednej osoby, która: - ukończyła studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie zarządzania oświatą, - posiada kwalifikacje do nauczania informatyki, - posiada kwalifikacje egzaminatora OKE w zakresie egzaminu gimnazjalnego i minimum trzyletnie doświadczenie w sprawdzaniu prac egzaminacyjnych, - pełni funkcję doradcy metodycznego, - ukończyła szkolenia w zakresie poprawnej realizacji, kwalifikowalności wydatków, sprawozdawczości oraz monitoringu i ewaluacji projektów finansowanych z EFS, - posiada doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci zrealizowania lub aktualnej realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej dwóch usług/umów w zakresie kierowania projektem o budżecie nie mniejszym niż 150 tys. PLN.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sodmidn.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Ośrodek Doradztwa Metodycznego
i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42
25-431 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Samorządowy Ośrodek Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42 25-431 Kielce w sekretariacie (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Nauczyciel sukcesu - Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie nr 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
- Prace leśne związane z wycinką w związku z budową drogi ekspresowej S-74 na odcinku Przełom/Mniów - Kielce (węzeł Kielce - Zachód)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ ..."
- Zakup wraz z dostawą zestawu preparatu radiofarmaceutycznego PSMA-11 do znakowania 68Ga z generatora 68Ga/68Ge dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET ŚCO w Kielcach.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.