Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Warszawa: Dostawy jednorazowych artykułów medycznych
z podziałem na pakiety.
Numer ogłoszenia: 9925 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Bogdanowicza, ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, fax 022 5098404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nieklanska.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy jednorazowych artykułów medycznych z podziałem na pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy jednorazowych artykułów medycznych z podziałem na pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6200,00 zł (sześć tysięcy dwieście zł 00/100) Pakiet I 1500,00 zł Pakiet II 600,00 zł Pakiet III 60,00 zł Pakiet IV 40,00 zł Pakiet V 20,00 zł Pakiet VI 130,00 zł Pakiet VII 420,00 zł Pakiet VIII 650,00 zł Pakiet IX 420,00 zł Pakiet X 1120,00 zł Pakiet XI 410,00 zł Pakiet XII 250,00 zł Pakiet XIII 580,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Od Wykonawców składających oferty wymaga się : 1. Nie podlegania wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki zawarte w punkcie 1 i 2 musi spełniać przynajmniej jeden z tych wykonawców, lub wszyscy wykonawcy łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do składanego wniosku niżej wymienione dokumenty i oświadczenia. 1. Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia dowodu wniesienia wadium. 4. Wypełniony formularz Zestawienia kosztów zamówienia zgodny ze wzorem. 5. Parafowany wzór umowy. 6. Koncesja na prowadzenie hurtowni - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji w zakresie objętym zamówieniem 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 7-9 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 10.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 10.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 10.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 17.1.7.- 17.1.9. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 11. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 12. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 13. Wykaz 5 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (tj. 36 miesięcy licząc do dnia składania ofert) dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz oświadczenie potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 14. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 15. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 16. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 17. Próbki oferowanych produktów wraz z wymaganym wykazem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena techniczna - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nieklanska.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-nieklanska.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 12:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych - pok. nr B002 na parterze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - przyrządy do infuzji i przetaczania krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny zestaw z aparatem infuzyjnym posiadający 15mm filtr płynu ,stały przepływ kroplowy, regulacja niezależna od drenu, zacisk przesuwny dla krótkich przerw w infuzji, skala w kształcie koła obsługiwana jedną ręką, końcówka lock z wstawką lateksową do dodatkowych wstrzyknięć długość drenu 140-180cm. Posiada zastawkę bezzwrotną Aparaty do infuzji grawitacyjnych oraz ciśnieniowych: długość komory kroplowej wraz z kolcem nie krótsza niż 120mm, kolec ze zintegrowanym filtrem przeciwbakteryjnym samozamykającym się, dolna część komory kroplowej elastyczna w celu łatwego ustawienia poziomu płynu, 15m filtr płynu precyzyjny zacisk rolkowy, z miejscem na unieruchomienie i zabezpieczenie kolca komory kroplowej po użyciu oraz miejsce do podwieszenia drenu, odporny na ciśnienie 4,5bara sterylizowany promieniami gamma długość drenu 140-180cm zakończona końcówką loc Aparaty do infuzji grawitacyjnych, długość komory kroplowej wraz z kolcem nie krótsza niż 120mm, kolec ze zintegrowanym filtrem przeciwbakteryjnym i samozamykającą się klapką, dolna część komory kroplowej elastyczna w celu łatwego ustawienia poziomu płynu, 15m filtr płynu zabezpieczający przed większymi cząsteczkami, precyzyjny zacisk rolkowy, z miejscem na zabezpieczenie i unieruchomienie kolca komory kroplowej po użyciu oraz miejsce do podwieszenia drenu, długość drenu 140-180cm zakończona końcówką lock; Posiada filtr hydrofobowy na końcu drenu, zapobiegający przed wyciekaniem płynu z drenu podczas jego wypełnienia, Posiada filtr hydrofilny w komorze kroplowej, zabezpieczający przed dostaniem się powietrza do drenu po opróżnieniu komory kroplowej Przyrząd do przetaczania krwi z dużą komorą kroplową o długości minimum 100 mm, zaopatrzony w zamykany, antybakteryjny filtr powietrza; filtr krwi o wielkości oczek 200 um. Dren o długości 150 cm zakończony końcówką luer-Iock. Posiada precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni; sterylizowany tlenkiem etylenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - dreny do ssaków do odsysania z pola operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do ssaka 2m powierzchnia zewnętrzna gładka miękki i elastyczny, końcówki elastyczne typu żeńskiego, średnica wewntrzna 6 mm opakowanie podwójne folia/papier-folia. Dren do ssaka 2m z kanką, powierzchnia zewnętrzna gładka, średnica wewnętrzna 7 mm, długość kanki 25 cm (+/- 2 cm), średnica 16-18 CH bez kontroli ssania, opakowanie podwójne folia/papier-folia. Dren anestezjologiczny, elastyczny, końcówki pasujące z jednej strony do ssaka z drugiej z końcówką (łącznik) pasujący do cewnika (łącznik z kontrolą ssania).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - kanki do dosysania z pola operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanka mini Yankauer do odsysania z pola operacyjnego dł robocza 13 cm, średnica otworu ssącego bez otworów bocznych rozmiar 10 CH, jednoczęściowa (bez dodatkowej rączki), łagod nie zakrzywiona w części dystalnej, zakończenie schodkowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - ustniki do Peak Flow Metru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik do PEAK FLOW METR-u powlekany bez zaworu pasujący do aparatu Clement Clarke Mini Wright.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - dreny do tlenu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do tlenu miękki i elastyczny, końcówki drenu pasujące z jednej strony do końcówki przepływomierza, z drugiej do łącznika Ayrea..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - ostrza wymienne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VI ostrza wymienne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - aparat do pobierania leków z butelek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VII - aparat do pobierania leków z butelek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - filtry bakteryjno-wirusowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VIII - filtry bakteryjno-wirusowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX - igy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IX - igy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X - strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET X - strzykawki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - strzykawki 50 ml.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XI - strzykawki 50 ml.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII - strzykawki specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XII - strzykawki specjalistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET XIII - maty podłogowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIII - maty podłogowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu
- Materiały eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni i Oddziału Okulistyki
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.