eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobreBudowa sieci kanalizacyjnej z podłączeniami w miejscowości Dobre ul. Szkolna - Kolektor C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Dobre: Budowa sieci kanalizacyjnej z podłączeniami w miejscowości Dobre ul. Szkolna - Kolektor C
Numer ogłoszenia: 99269 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 025 7571190, faks 025 7571190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej z podłączeniami w miejscowości Dobre ul. Szkolna - Kolektor C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA KOD CPV - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na Budowa sieci kanalizacyjnej z podłączeniami w miejscowości Dobre ul. Szkolna - Kolektor C Budowa sieci kanalizacyjnej: Łączna długość rur w podłączeniach kanalizacyjnych wynosi 482mb. Dla zadania zaprojektowano przyłącza kanalizacyjne: - ilość podłączeń kanalizacyjnych 22szt, -długość przyłączy PE80 PN7,5 DN50 - 57mb, -długość przyłączy PVC-U SN Dn160 - 410mb, -długość przyłączy PVC-U SN8 Dn200 - 12mb, -długość rur przepadowych PVC-U SN4Dn160 - 3mb. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do niniejszej specyfikacji: - Projekt wykonawczy z załącznikami graficznymi - Specyfikacja Techniczna - Przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00zł /słownie: pięć tysięcy złotych/

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną Ofertę z załącznikami oraz oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ORAZ SPOSÓB UDOKUMENTOWANIA ICH SPEŁNIENIA 1.Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną Ofertę z załącznikami oraz oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1/ kosztorys ofertowy, 2/ dowód wniesienia wadium, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4/aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, pkt.9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat w zakresie budowy wodociągów lub kanalizacji objętych zamówieniami publicznymi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Roboty ujęte w wykazie mogą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi, że wykonane zostały z należytą starannością. 7/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8/ informacji banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9/polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10/akceptacja wzoru umowy 11/ W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcą obowiązany jest wskazać w ofercie tę część zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności ZAMAWIAJĄCY żąda potwierdzenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gminadobre.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 05-307 Dobre pokój 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 05-307 Dobre pokój 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.