Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-24
Olszyna: Odbudowa mostów:
1. Olszyna ul. 3-Maja 109675D
2. Olszyna dz. nr 1046/1
3. Olszyna ul. Marchlewskiego dz. nr 662/3
4. Olszyna ul. Legnicka dz. 1240
5. Zapusta dz. nr 61, 69/1
Numer ogłoszenia: 99270 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszyna , ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7212368, faks 075 7212050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.olszyna.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostów: 1. Olszyna ul. 3-Maja 109675D 2. Olszyna dz. nr 1046/1 3. Olszyna ul. Marchlewskiego dz. nr 662/3 4. Olszyna ul. Legnicka dz. 1240 5. Zapusta dz. nr 61, 69/1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Odbudowa mostów: 1. Olszyna ul. 3-Maja 109675D 2. Olszyna dz. nr 1046/1 CZĘŚĆ II Odbudowa mostów: 1.Olszyna ul. Marchlewskiego dz. nr 662/3 2.Olszyna ul. Legnicka dz. 1240 3.Zapusta dz. nr 61, 69/1 na zasadach i w zakresie określonym w projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. 2. Zakres robót obejmuje: Most Olszyna ul. 3-Maja 109675D Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej (np. typu ViaCon SUPERCOR SC-20B) z pionowym ścięciem wlotów o następujących parametrach: -szerokości - 6165mm - wysokości w kluczu - 1900mm - światło - 10,31m2 - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 65° - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 65° - długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 8458mm - rzędna dna na wlocie obiektu - 252,90m n.p.m - rzędna dna na wylocie obiektu - 252,85m n.p.m - konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 7mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie) - konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie farbą epoksydową na całej wewnętrznej powierzchni. - konstrukcję przepustu posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o wymiarach 100x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2. - ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20. Most Olszyna dz. nr 1046/1 Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej (np. typu ViaCon SUPERCOR SC-20B) z pionowym ścięciem wlotów o następujących parametrach: - szerokości - 6165mm - wysokości w kluczu - 1900mm - światło - 10,31m2 - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 75° - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 75° - długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 6172mm - rzędna dna na wlocie obiektu - 250,80m n.p.m - rzędna dna na wylocie obiektu - 250,75 n.p.m - konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 7mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie) - konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie farbą epoksydową na całej wewnętrznej powierzchni. - konstrukcję przepustu posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o - wymiarach 100x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2. - ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20. Most Olszyna ul. Marchlewskiego dz. nr 662/3 Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej (np. typu ViaCon SUPERCOR SC-8B) z pionowym ścięciem wlotów o następujących parametrach: - szerokości - 4735mm - wysokości w kluczu - 1960mm - światło - 8,14m2 - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 90° - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 90° - długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 9220mm - rzędna dna na wlocie obiektu - 239,00m n.p.m - rzędna dna na wylocie obiektu - 238,85m n.p.m - konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 7mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie) - konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie farbą epoksydową na całej wewnętrznej powierzchni - konstrukcję przepustu posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o wymiarach 100x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2 - ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20. Most Olszyna ul. Legnicka dz. 1240 Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej (np. typu ViaCon SUPERCOR SC-20B) z pionowym ścięciem wlotów o następujących parametrach: - szerokości - 6165mm - wysokości w kluczu - 1900mm - światło - 10,31m2 - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 90° - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 90° - długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 6172mm - rzędna dna na wlocie obiektu - 257,80m n.p.m - rzędna dna na wylocie obiektu - 257,75m n.p.m - konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 7mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie) - konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie farbą epoksydową na całej wewnętrznej powierzchni - konstrukcję przepustu posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o wymiarach 100x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2 - ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20 Most Zapusta dz. nr 61, 69/1 Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej (np. typu ViaCon SUPERCOR SC-4B) z pionowym ścięciem wlotów o następujących parametrach: - szerokości - 3965mm - wysokości w kluczu - 2210mm - światło - 7,35m2 - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 80° - kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 80° - długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 6172mm - rzędna dna na wlocie obiektu - 301,45m n.p.m - rzędna dna na wylocie obiektu - 301,40m n.p.m - konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 7mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie) - konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie farbą epoksydową na całej wewnętrznej powierzchni. - konstrukcję przepustu posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o wymiarach -00x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2. - ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I: 9 300,00 (dziewięć tysięcy trzysta złotych, 00/100) CZĘŚĆ II: 13 000,00 (trzynaście tysięcy złotych, 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania określonego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej trzy roboty budowlane o zbliżonym zakresie robót, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (co najmniej trzy roboty budowlane o zbliżonym zakresie robót, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4A do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy, b)poświadczenia, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje, listy polecające). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia winien złożyć inne dokumenty (opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót, itp.), c)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania określonego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania określonego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie niżej wymienionymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - kierownik budowy posiadający odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową potwierdzoną uprawnieniami do kierowania robotami będących przedmiotem zamówienia - wymagane przepisami prawa. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4B do Instrukcja dla Wykonawcy. a)jeżeli osoby wykazane w zestawieniu nie są pracownikami Wykonawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zobowiązanie do współpracy, zawierające w swojej treści zobowiązanie wskazanej osoby, że podejmie obowiązki określone w wykazie z chwilą podpisania umowy Wykonawcy z Zamawiającym. Zobowiązanie to należy traktować, jako zobowiązanie innych podmiotów wskazanych w ofercie do współpracy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osoby) posiadają wymagane uprawnienia - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4C do Instrukcja dla Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga na etapie składania ofert przedkładania kserokopii uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c)oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania określonego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 500.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 500.000 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy, b) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 2 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy. Ocena spełniania określonego warunku zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy, dowód wpłaty wadium, stosowne pełnomocnictwa, kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art.144 u.p.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczeń związana z: aktualizacją lub zmianą dokumentacji projektowej (konieczność opracowania projektu zamiennego i zmiany pozwolenia na budowę), wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia, przez zamawiającego i doświadczonego wykonawcę przed podpisaniem umowy, rezygnacją z części prac, ograniczenia zakres umowy podstawowej w sytuacji, gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy założeniach technologicznych przyjętych w projekcie, odmiennych od przyjętych w dokumentacji rozwiązań technicznych lub/i materiałowych w przypadku: gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; zmiany obowiązującego prawa; niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 2) zmiana terminu wykonania zamówienia oraz harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji robót: a) w przypadku wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi podziemnymi urządzeniami, instalacją lub obiektami infrastrukturalnymi, spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymogami technologicznymi, spowodowane wstrzymaniem robót przez zamawiającego, spowodowane koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, spowodowane przekazanie placu budowy z opóźnieniem. spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.. zmiany osobowe, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ w przypadku: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób, nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiany w zakresie: dopuszczenia możliwości realizacji części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców (w przypadku nie wykazania przez wykonawcę w ofercie żadnego podwykonawcy), zmiany podwykonawców wskazanych w ofercie na innych podwykonawców, zmiany zakresu robót/dostaw/usług planowanego do powierzenia podwykonawcy. Zmiany wynagrodzenia: wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało zmianom w wypadku zaistnienia następujących okoliczności: nie wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) wykonania robót zamiennych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Wprowadzone zmiany do umowy wymagają ich odpowiedniego udokumentowania i zawarcia stosownego aneksu do umowy. Do zmiany umowy dojść może jedynie w rezultacie złożenia zgodnego oświadczenia woli przez wszystkie jej strony. Wyżej wymienione zapisy nie przyznaje wykonawcom jakiegokolwiek roszczenia o zmianę zawartej umowy. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszyna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna, budynek B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna, I piętro - pokój nr 5 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OLSZYNA
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Olszynie"
więcej: przetargi OLSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w Żędowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.